Auteur Topic: Hulp bij betekenis Sleutel+Kind+Weg?!  (gelezen 3188 keer)

Kat

• Gast
Hulp bij betekenis Sleutel+Kind+Weg?!
« Gepost op: mei 04, 2010, 08:00:29 am »
Gisteren een kaartlegging gedaan met Lenormandkaarten. De vraag had betrekking op de relationele sfeer. Ik voel mij vastgelopen  :-\ . en vroeg mij af hoe verder te gaan. Ik trok de vervolgens de volgende kaarten in de volgende volgorde:

Sleutel + Kind + Weg

Zelf dacht ik eerst dat er werd aangegeven dat ik op de vertrouwde weg door moest gaan. Echter, het kan ook aangeven dat ik de vertrouwde weg moet verlaten en mijzelf anders moet opstellen.

Ik moet toegeven dat ik een dag eerder dezelfde vraag had gesteld en dat hierbij de kaarten

Toren + Zon naar voren kwamen.

Wie kan mij helpen?!

Laure

• Gast
Re:Hulp bij betekenis Sleutel+Kind+Weg?!
« Reactie #1 Gepost op: mei 04, 2010, 08:50:36 am »
hi kat

ik denk dat toren+zon betekent dat een scheiding of alleszins een (tijdelijke?) terugtrekking uit de relatie het beste zal zijn.

sleutel/kind/weg zou ik lezen zoals jij het ook doet "de oplossing ligt in een nieuwe weg inslaan".

op lange termijn kan er vanalles gebeuren natuurlijk, maar volgens mij zeggen de kaarten dat het voor nu het beste is om mekaar even ruimte te gunnen

doosje

Kat

• Gast
Re:Hulp bij betekenis Sleutel+Kind+Weg?!
« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2010, 12:42:38 pm »
Hallo Doosje,

Bedankt voor de reactie!

Het zou kunnen zijn dat de kaarten aangeven dat ik even afstand moet nemen van de situatie. Geestelijk zie ik nl. door de bomen het bos niet meer. Enige tijd mijzelf terugtrekken en tijd voor mijzelf nemen, zou er idd toe kunnen leiden dat ik eea weer helder kan gaan zien :)