Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

blokkade

Gestart door sandra74, april 30, 2010, 20:46:33 PM

sandra74

Hoi ik liet vandaag weer eens kaartleggen maar dit x werd de legging geblokkeerd
Ze kon er bijna helemaal niks uithalen
Wie heeft dit ook eens gehad en of hoe komt zoiets?
Het is een ervaren en goede kaartlegster dus daar lag het niet

Groetjes

Leeuwin

Hoi Sandra,

Ik heb ooit eens kaarten voor mezelf laten leggen op een parabeurs. De legster in kwestie deed vervolgens hele boute uitspraken die later gelukkig niet zijn uitgekomen. Bovendien heb ik haar op een zeer strategische manier terug gepakt.
Haar uitspraken op zich hebben mijn handelingen in het aardse leven niet beinvloed maar als zij het om (onduidelijke) redenen niet kan zien, kan ze daar beter eerlijk over zijn.
Heb je haar naam en telefoonnummer nog? Kan je haar daar niet nog eens over contacten?

Liefs van Leeuwin

sandra74

Hoi ik heb door haar al eerder laten kaartleggen dus dat is nvt wat je zei
Maar thx voor je mening
Zij had dit zelf ook nog nooit eerder meegemaakt

Kleintje

Heb je je al afgevraagd of de vraag die jij stelde jouzlef misschien blokkeert? Was het een heftige vraag?

Leeuwin

Mijn toenmalige vraag was of het met mijn relatie goed zou komen. Ik wilde toen liever een eerlijk antwoord dan een tactisch antwoord. Want als ik iets niet wil weten dan vraag ik het niet, ik ben daar rechtlijnig in.
Naar mijn idee was ik niet geblokkeerd. Of het moet onbewust zijn geweest maar dat kan ik helaas nu niet meer achterhalen.

Ze ging gelijk een heel verhaal aan me ophangen zonder te vragen of e.e.a wel klopte wat ze zei. Dat vind ik al vreemd want als ik live voor mensen kaartleg doe ik dat dus niet. Bovendien deed ze, zoals eerder gezegd, nogal botte uitspraken. Haar uitspraken kwamen niet overeen met mijn vraag.

Liefs van Leeuwin

sandra74

Ik laat gewoon weleens kaartleggen meer uit nieuwsgierigheid zeg maar
Ik had dus geen bijzondere vraag gesteld of in gedachten

Leeuwin

Hoi Sandra,

Kan ook natuurlijk :D. Hopelijk komt er de volgende keer wel wat uit.

Liefs van Leeuwin

Kleintje

Zat ze misschien in haar eigen verhaal en was het projectie?
Ik herinner me ineens dat ik het ook een keer heb gehad met een kaartlegster, zei ook dat ze blokkeerde dus ik iets meer verteld en dat stond haar blijkbaar niet aan en deed ook allerlei uitspraken en aannames die totaal niet klopten met de werkelijkheid...Gelukkig had ik en vriendin bij me die het ook zag gebeuren anders was ik nog raarder daar weggegaan...

Leeuwin

@Kleintje,

Ik voel ook weleens een blokkade als ik live leg maar dan zeg ik dat eerlijk en ga ik geen rare uitspraken doen. Ik zeg dan gewoon eerlijk dat ik het niet weet. Ik had dus ook het gevoel dat ze in haar eigen verhaal zat of dat het op dat moment een projectie was van wat ze op dat moment live van mij waarnam. Althans, dat was háár beeld.
Zulke mensen mogen dus niet meer op dergelijke beurzen staan.

Als er iemand bij mij komt voor een vraag mag ik mijn persoonlijke indruk niet laten meewegen tijdens de legging. Ik kan een globale inschatting maken van hoe die persoon is en dat meenemen met de interpretatie van de legging maar een persoonlijke voorkeur moet niet meewegen. Ik had dus het idee dat dit laatste bij haar speelde.
Bovendien moet je mensen in hun waarde laten en de kans geven om ook hun verhaal te doen.

Liefs van Leeuwin