2 mensen,dezelfde nachtmerrie

Gestart door sara-pezzini, april 28, 2010, 15:49:23 PM

sara-pezzini

hallo allemaal,

ik ben altijd bezig met mijn dromen en ze te interpreteren en soms verbaasd over wat er allemaal uitkomt!
maar ik wil toch even iets voorleggen en zien hoe anderen hierover denken...
mijn vriend komt oorspronkelijk niet uit nederland,zeg ivm privacy liever niet waar vandaan dan wel,
hij en ik geloven beiden dat wij elkaar niet zomaar toevallig zijn tegengekomen omdat er wel heel veel dingen hadden kunnen mislopen en we elkaar nooit ontmoet hadden,het is haast een wonder dat we elkaar tegenkwamen ;D
ook geloven we beiden dat we elkaar uit een vorig leven kennen.
nu komt het vreemde,toen ik een jaar of 8 was had ik maandenlang dezelfde nachtmerrie,die bleef terugkomen,en die is me ook altijd bijgebleven,
nu vertelde ik dit onlangs tegen mijn vriend,hij verschoot van kleur en vertelde dat hij in ongeveer diezelfde periode in zijn leven ook maandenlang precies diezelfde nachtmerrie had,in dus toen nog zijn eigen land

wij vonden dit beiden heel bijzonder en vragen ons af of het een betekenis heeft?
was het een gezamelijke herinnering aan een vorig leven?een teken van voorbestemming??heeft iemand hier een idee bij??alvast bedankt voor het lezen en reageren!!

FlyhighDivedeep

hmmm, niet genoeg info(detail) ;) maar ik wil wel een gooi doen...

een paar dezelfde soort karaktertrekken* in jullie beide + een vergelijkbare situatie(of een situatie waarbij vergelijkbare emoties werden opgeroepen...) op dat moment, waardoor er een soortgelijke droom/ervaring/beleving was.

*dit geeft uiteraard een diepere band(vergelijkbare karaktertrekken/gevoelens--->elkaar goed aanvoelen/begrijpen---> geeft een stuk soulmate-gevoelens).  :-*

Grtz,

FhDd

roro

Citaat van: sara-pezzini op april 28, 2010, 15:49:23 PM
hallo allemaal,

ik ben altijd bezig met mijn dromen en ze te interpreteren en soms verbaasd over wat er allemaal uitkomt!
maar ik wil toch even iets voorleggen en zien hoe anderen hierover denken...
mijn vriend komt oorspronkelijk niet uit nederland,zeg ivm privacy liever niet waar vandaan dan wel,
hij en ik geloven beiden dat wij elkaar niet zomaar toevallig zijn tegengekomen omdat er wel heel veel dingen hadden kunnen mislopen en we elkaar nooit ontmoet hadden,het is haast een wonder dat we elkaar tegenkwamen ;D
ook geloven we beiden dat we elkaar uit een vorig leven kennen.
nu komt het vreemde,toen ik een jaar of 8 was had ik maandenlang dezelfde nachtmerrie,die bleef terugkomen,en die is me ook altijd bijgebleven,
nu vertelde ik dit onlangs tegen mijn vriend,hij verschoot van kleur en vertelde dat hij in ongeveer diezelfde periode in zijn leven ook maandenlang precies diezelfde nachtmerrie had,in dus toen nog zijn eigen land

wij vonden dit beiden heel bijzonder en vragen ons af of het een betekenis heeft?
was het een gezamelijke herinnering aan een vorig leven?een teken van voorbestemming??heeft iemand hier een idee bij??alvast bedankt voor het lezen en reageren!!

Vind jammer dat je de droom niet uitlegdt.
Dat is beter om dan reactie te kunnen geven.

wel mooi zeg dat je elkaar dan zo tegen komt.

Het is net als, ik verzin vandaag een geweldig idee is iemand anders op dit moment op de wereld die het ook heeft.
Hte is bijzonder als je elkaar leert kennen.

Denk  dat jullie er zijn om elkaar te versterken maar of het meteen ook je ware of iets is.
Tijd zal het leren.

Dat zal je zelf ook wel weten als je objectief naar durft te kijken.

Mooie is wel jullie kennen elkaar nu, dat is mooi

sara-pezzini

bedankt voor de reacties,

de nachtmerrie was dat ik werd achterna gezeten door een vuilniswagen,hoe hard ik ook rende,ik ging allerlei kleine steegjes in waar hij nooit in zou passen maar zelfs dan bleef hij me volgen,ik werd gelukkig wel altijd wakker voor hij me te pakken kreeg,het waren btw ook steegjes en straten die ik niet kende.maar ik was er altijd heel bang in die nachtmerries.
en aan de andere kant van de wereld had mijn vriend dus ook maandenlang diezelfde nachtmerrie in dezelfde tijdsperiode...

ik heb sowieso al heel sterk het gevoel dat hij mijn soulmate is maar dit vonden we beiden vreemd,en aangezien we beiden ook in vorige levens geloven (1 van de eerste dingen die hij tegen me zei was dat hij dacht dat we elkaar uit een vorig leven kenden en daarom gelijk zo naar elkaar toegetrokken werden,want we zijn allebei heel erg op onszelf,maken moeilijk contact en houden mensen op afstand en er was meteen iets toen we elkaar ontmoetten)

daarom dacht ik dat het misschien iets was wat we beiden hadden meegemaakt in een vorig leven...

roro

ik vind dit moeilijk om eerlij te zijn.
Want veel mensen hebben achtervolging dromen.

Maar het is mooi dat jullie in ieder geval als soulmate voelen.

sara-pezzini

ja ik snap wat je bedoelt maar dit was ook specifiek allebei een vuilniswagen,straten die we niet kenden en sowieso was het een nederlandse vuilniswagen zeg maar en die kennen ze in zijn land niet
het begon ook altijd eerst als een normale droom tot ineens die wagen er weer aan kwam
maar het gaat mij ook niet om de droom zelf,die was niet zo indrukwekkend,maar het feit dat we het op precies dezelfde momenten,althans jaartallen,3000 kilometer van elkaar droomden en vervolgens door allerlei toevallige omstandigheden tegenkwamen....dat verhaal is zo toevallig,we hadden een grotere kans om elkaar mis te lopen dan tegen te komen...

roro

Dat is zeker zo.

Daarom vind ik het ook erg mooi, dat jullie mekaar toch kennen!

Waarom twijfelen ;)

sara-pezzini

ik ben een eeuwige twijfelaar,dat komt voort uit mijn onzekerheid,zit in mij,ik probeer er aan te werken...
dit is mijn eerste relatie ooit,heb er heel lang op moeten wachten en hij is ook nog eens een hele mooie man,had nooit verwacht dat hij mij zou zien staan
we hebben allebei een verleden wat op verschillende manieren traumatisch was en daardoor veel begrip voor en geduld met elkaar,we voelen elkaar goed aan en vinden rust en warmte en vooral liefde bij elkaar...
kennen elkaar 5 jaar en ik ga alleen maar meer van hem houden en dat maakt me dan soms wel weer bang,de heftigheid van die gevoelens
ik had een enorme muur om me heen opgetrokken en hij is de eerste man die daar ooit doorheen is gekomen en die ik heb toegelaten...en ook hij had een muur om hem heen dus dat was een stuk herkenning,terwijl je het op het eerste gezicht niet aan hem zou zien,hij maskeert het beter als ik ;D
en heel langzaam liet hij mij ook toe,was een lang maar mooi proces!!
ZUCHT...liefde...........