angst overwinnen in droom

Gestart door Laure, april 28, 2010, 12:09:05 PM

Laure

Ik vroeg aan de Tarotkaarten: Wat moet ik doen om gelukkig te worden?
Het antwoord was dat ik totnogtoe alles met m'n verstand had beredeneerd, en nu op het punt was gekomen dat ik het verstandelijk begreep, en dat ik nu alles voorzichtigjes met mijn gevoel moet gaan benaderen.
Daarop volgde een fikse huilbui. Dit begint meer en meer op een heuse catharsis te lijken.
Ik moet nog uitzoeken hoe dat moet, de dingen met je gevoel benaderen.

zon+traantjes
= regenb 8) :'( gd 8) :'( sje

roro

Hi doosje,

Woow heftig joh.

Maar doe echt rustig aan, allemaal baby steps om maar zo te zeggen.
Klinkt misschien raar maar neem even rustig de tijd om dingen qua gevoel te benaderen, je gevoel te leren kennen., en dat kan al met kleine dingen zijn.

Bij mij werkt de natuur heel erg misschien is dat ook iets voor jou, de natuur als je daarin bent is zo heerlijk om ook te ontspannen.

Ik heb ook gevoel dat je veel opneemt van anderen, zorg dat je ook je eigen aura heelt met veel licht om je heen en zoals Joy tegen mij zei, neem een douche, douche is ook al een soort van aura healing.
Dat doe ik ook vaak maar juist ook wanneer je bij anderen bent geweest.

Veel liefs en warmte toegewenst!

Laure

Hé roro,

wat een lief berichtje!! ben ik heel blij mee :)
Ja ik heb gelezen wat Joy had geschreven naar jou, ik neem de raad over van jou!

Je hebt gelijk, ik sta nog niet zo goed in verbinding met m'n eigen gevoelens maar wel steeds met die van anderen. Volgens mij was ik in m'n vorig leven huismoeder.

Ik zal morgen op de fiets extra m'n best doen om de verbinding met de natuur te voelen.

Ik ga vanavond ook eens iets vragen aan m'n engelen, eens kijken of ik ervoor open sta.

Slaaplekker roro
:-*
doosje

Leeuwin

@Doosje,

Chackraoefeningen helpen ook heel goed. Doordat je hierdoor wat beter in contact komt met de aarde, kom je ook beter bij je gevoel. Dat is mijn ervaring maar ik weet natuurlijk niet of dit bij jou ook zo werkt.

Liefs van Leeuwin

roro

Citaat van: doosje op mei 25, 2010, 21:47:28 PM
Hé roro,

wat een lief berichtje!! ben ik heel blij mee :)
Ja ik heb gelezen wat Joy had geschreven naar jou, ik neem de raad over van jou!

Je hebt gelijk, ik sta nog niet zo goed in verbinding met m'n eigen gevoelens maar wel steeds met die van anderen. Volgens mij was ik in m'n vorig leven huismoeder.

Ik zal morgen op de fiets extra m'n best doen om de verbinding met de natuur te voelen.

Ik ga vanavond ook eens iets vragen aan m'n engelen, eens kijken of ik ervoor open sta.

Slaaplekker roro
:-*
doosje

Hi Doosje!

Gelukkig!

Komt wel goed, de wil is er!

Hoe is het met je vandaag?

Engelen vragen is echt heel erg goed, die kunnen je er  bij helpen ook o jezelf schoon te maken, je kan je zelfs dan richten op Miachel.

Lekker gefietst?

Je kan ook he, als je veel mensen om je heen heb jezelf visulasieren in een soort grote witte muur dat je die gevoelens niet van anderen binnen krijgt en je zelf vervult in die muur met liefde en je engelen.

En hou voor je zelf als je ergens binnen komt, dat als je eerst goed voelt die gevoel en als je opeens irritatie of iets voelt, weet voor je zelf oke dit is niet van mij dit ben jij en ik parkeer jou irritatie om maar zo even te zeggen.
Dat ej het even voor je zelf soort 'makkelijk' maakt om ermee om te gaan.

Maar ik weet wel dat bij jou dat wle goed komt, is even mee om te gaan, vervelend soms he als je zo gevoelig bent

Veel liefs!

Laure

Hey Roro

komt idd goed, er wordt hard gewerkt!!! Ik durfde eergisteren-avond m'n engelen nog niet bij me roepen, maar gisterenavond heb ik het gedaan!
En... ik voelde geen aanwezigheid maar ik wist wel zeker dat ze er waren, ik voelde mij heel heel erg rustig, ja gewoon echt rustig, en dat was heeeeeeel fijn om zo te gaan slapen.

Dus, erg bedankt voor je tips en je liefdevolle aandacht !!!

:)

doosje

roro

Hey doosje! Oke wat goed zeg! Ja doosje, dat komt omdat je nog behoorlijk blokkeerd bent maar het zal echt wel weggaan dan voel je overweld met veel liefde om je heen! Soort openbaring hahahah.. Tuurlijk any time! Veel liefs

Laure

dat heb jij goed door roro, zo voelt het inderdaad !!

goed hoor!

prettig weekend allemaal

yabbedabbedoosje

roro

Citaat van: doosje op mei 28, 2010, 20:27:39 PM
dat heb jij goed door roro, zo voelt het inderdaad !!

goed hoor!

prettig weekend allemaal

yabbedabbedoosje

Je zou eens moeten weten, wat ik allemaal door heb hahahahahahhaa...

Mooi zo!

Ja zeker, allemaal prettig weekend!
Veel liefde en warmte toegewenst!

Liefs xxx

Julia

Citaat van: doosje op mei 24, 2010, 18:17:22 PM
Ik moet nog uitzoeken hoe dat moet, de dingen met je gevoel benaderen.

Lief Doosje,

Ik was iets aan het schrijven voor je, toen ik mij bedacht dat ik het al een keertje geschreven had. Misschien dat je iets herkent in het topic: Parole, woorden, Patronen...  in het Algemene Forum.

Lieve groet,
Julia  :)