Dromen over een bekende nederlander

Gestart door clairee, april 17, 2010, 15:59:38 PM

clairee

Hallo,

Hopelijk reageert iemand, op mijn vorige topic kreeg ik geen reactie.

Ik droom al een tijd over een bekende nederlander, iets van al  3 maanden vind het zo erg apart.
Het is altijd Valerio Zeno en heb zelf helemaal niks met hem, kijk zijn programma's niet of wat dan ook.

Wat kan dat betekenen?

Gaat het om zijn karakter of iets, wat over mij kan zeggen?

Bedankt als je wil reageren.

Liefs Claire

Kiwiwoman

Beste Claire,

Ik wil er best op reageren, maar ik ken die persoon niet, want ik woon al meer dan 8 jaar niet meer in Nederland.

Als je er iets meer van zou willen weten, moet er toch iemand anders antwoord geven.

Groetjes,
Maria

FlyhighDivedeep

Hey Claire,

Ik kijk bijna nooit tv(FhDd heeft geeneens een tv @ the moment  :P )...maar wat bij Valerio meteen te binnen schiet;

Superdroge humor(en heel veel) en komt over het algemeen relaxed over... (en als je het nog wat verder door wilt trekken; een voortvarende carriere---> iemand die zijn kansen pakt of misschien zelf creeerd).

Verder; kwa looks, half italiaans...

~-----~

Dan, in je dromen; doet hij of zegt hij nog iets? of is hij hetzelfde als in zijn programma's e.d. ? ( want als hij zich heel anders gedraagd als op tv, dan gaat het niet om die karaktertrekken...)

Grtz.

~FhDd

clairee

Hey mensen,

Bedankt voor reageren!!

@FDH, hij is eigenlijk gewoon zichzelf, ik weet wel dat het begon met iets van liefde maar zat een soort verhaallijn in maar hoe jij het nu zegt he over valerio, heb dat nooit zelf zo gezien en dan kan ik het namelijk wel toepassen op mezelf.

Ben namelijk met iets van me carriere bezig, en het is iets wat ik wil en doe het ook op mijn manier en dat is alleen maar in stijgende lijn en zo gaan me dromen ook over hem. Van een begin relatie steeds meer zeg maar.

Thx  hahahahaha

Onwijs bedankt beide!

clairee

Hai Hai,

Ik blijf maar dromen over die Valerio zeno.

Momenteel ben ik wel me wat dingen bezig.
Maar laatst droomde ik dat hij mij een ring gaf een prachtige mooie zilver ring met diamantjes erin.

Alsof we gingen trouwen.

begin was echt half jaar geleden dat we met elkaar gingen nu gaan we trouwen.Nu hoor ik ook over maandje of ik ergens word aangenomen.

Zelf heb ik zo een sterk gevoel dat valerio symbool staat voor mezelf en ook zijn succes?
Bedoel ik echt niet kapsones ofzo.

thx als iemand advies wil geven
Liefs claire

Leeuwin

Die zilveren ring, was dat een trouwring? Zilver heeft met een (bijna) onbereikbare droom te maken en/of met geld en materie. Misschien is Valeio Zeno toch een afspiegeling van wat je wilt bereiken en/of zou willen zijn?

Liefs van Leeuwin

clairee

weet niet of het echt een trouwring was, zou best goed kunnen.
Zat echt hele mooie diamanten op wel iets van zeker 8 ofzo
Was een prachtige droom, ik weet niet of onbereikbaar is.

'Als je droomt dat je een ring aan je vinger hebt, wijst dit op je toewijding aan een relatie of nieuwe zakelijke onderneming. Het duidt tevens op je loyaliteit aan je idealen, overtuigingen en verantwoordelijkheden'

Ik ben wel met iets zakelijk bezig :)
Met hem zelf zou ik persoonlijk niet echt een relatie of iets willen hahahaha...

Bron: droominfo