Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

dolfijnen

Gestart door corona, april 12, 2010, 14:21:03 PM

corona

Hallo,

Ik droom dat ik in de stad onderweg ben met een vriend voor een fotoshoot en opeens zie ik dolfijnen spelen.
Hierna speel ik in het water met dolfijnen. Daarna ga ik weg met tram naar onbekende locatie.

Wat betekent zo'n droom?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

gr. Corona

Kiwiwoman

Misschien ben je binnenkort in Nieuw-Zeeland voor de photoshoot? Heb je samen met de dolfijnen in Kaikoura gezwommen? Zit je later in het hele leuke trammetje, wat door Christchurch rijdt? Is de onbekende bestemming de rest van het Zuideiland? :)

Dat heet dan een voorspellende droom.

Verder staan dolfijnen voor intelligentie en vreugde. Niet verkeerd, he? :)

Ricca

Lieve Corona,

Geniet van het leven, net als de speelse dolfijnen. Je bent hier om een goede tijd te hebben, om je heerlijk te voelen temidden van je medeschepselen en hartelijke relaties te hebben. Volg je hart en doe waar je goed in bent en wat je hart laat zingen. Houd van wie je bent. Neem de ruimte om helemaal jezelf te zijn. Dat is het zo ongeveer. Mooie droom. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Laure

Hopelijk is alles oké met Hoyma in CHCH?  :-\