verhuizing naar een ander flat.

Gestart door Leeuwin, april 09, 2010, 23:03:02 PM

Leeuwin

Beste allemaal,

Vannacht een aparte droom gehad. Ben benieuwd naar jullie visie.

Ik woon in het waakleven in een flat.
In de droom verhuis ik van het ene flat naar het andere. In de hal van mijn nieuwe flat open ik mijn brievenbus. Ik vind hierin een uitnodiging om samen te gaan eten met een voor mij onbekend persoon. Er staat in de brief zullen we samen snacks gaan eten: patat, bitterballen, frikadellen, bamihappen, kortom: allemaal vette vitaminearme dingen (in het waakleven eet ik dit absoluut niet vaak).

Ik ga naar boven en vergeet mijn sleutel uit de brievenbus te halen. Onbekende mensen die op dat moment in de gang staan maken mij gelijk hierop attent. Vlug sluit ik mijn brievenbus af en ga ik naar boven. In de droom weet ik niet eens waar ik in het flat ga wonen en ook niet waar dat flatgebouw staat.

star in the night air

Hoi Leeuwin,

Verhuizen is in ieder geval verandering op komst. Die snacks etc. juist iets wat je normaal niet doet, verandeirng van eetpatroon, of levenstijl? En uitdaging daarin?

Die sleutel, die onbekende mensen is waarschijnlijk je onbewuste dat je wijst dat je een beslissing of actie moet nemen. Dat je niet weet waar het is, is waarschijnlijk omdat je totaal nog geen zicht hebt waar je naartoe gaat.

Zo ver kom ik.

Liefs,
Star

Leeuwin

Hoi Star,

Op dit moment denk ik dat er een verandering van levensstijl op komst is en een uitdaging daarin. Al zeg ik het zelf: in het dagelijks leven eet ik al gezond dus het lijkt mij niet dat ik hierin verandering moet aanbrengen. Wat denk jij?

Liefs van Leeuwin

star in the night air

Kleintje

Misschien heb je zelf de boodschappen wel om berichten te ontvangen mbt de op komstzijnde veranderingen maar moeten anderen je erop wijzen waar de sleutel daar naar toe is...?

Leeuwin

@Kleintje,

Bedoel je dat er subtiele signalen zijn in mijn omgeving die ik tot op heden niet oppak?

Liefs van Leeuwin.

Kleintje

Ik wil  niet zeggen dat je ze niet oppikt ;) Het is misschien een aanwijzing om er wel meer op te letten

Leeuwin

@KLeintje,

Thanks 8)

Liefs van Leeuwin

Julia

Overal frikadellen gesproken.....
Jaaaaah! Effe "iets lekkers" tussendoor.....   ;D

Leeuwin

Hoi Julia,

Hou op, ik krijg me daar een trek! :o

Liefs van Leeuwin

Julia

Citaat van: Julia op april 14, 2010, 22:52:20 PMJaaaaah! Effe "iets lekkers" tussendoor.....   ;D

Ik doelde eigenlijk op een scharreltje tussendoor,  ;)

Laure

Hoi Leeuwin,
en wat dacht je in die droom over de uitnodiging? Wilde je er op ingaan?

star in the night air

Citaat van: Leeuwin op april 15, 2010, 11:56:25 AM
Hoi Julia,

Hou op, ik krijg me daar een trek! :o

Liefs van Leeuwin
Misschien dat dat het wel is ... toch trek in iets uhm ongezonds ... trouwens, bedenk me op eens iets. Onbekend persoon hey ... een onbekend persoon die dus anoniem contact zoekt. Contact is het niet echt, maar wel een uitnodiging tot ... iets lekkers ...

Nu nog de vraag wie die onbekende persoon is ... want daar had ik nog niet over nagedacht. Of aangezien het ongezond is en niet bij jouw levenstijl past, betekent dit slechte intensies? Jouw veranderen ... dan zou ik ook weten wie die onbekende persoon is ...

Uhm ja , aldus mijn 2 centjes.

Liefs,
Star

Leeuwin

@Julia,
Weet ik wel hoor ;D! Ik ben niet gek, al hoewel... ;D

@Star in the night air,
Als ik eens achter dat geheim kwam! Dan wist ik wat me te doen stond maar nu kan ik niks. Mensen met goede intenties die bellen mij in ieder geval niet anoniem.

@Doosje,
Nee, ik had geen zin om op die uitnodiging in te gaan.

Allemaal liefs van Leeuwin