help bij lenormand

Gestart door mandybrink, april 09, 2010, 12:40:19 PM

mandybrink

hallo, ik heb een legging gedaan met de lenormand kaarten en vroeg me af of iemand mij kan helpen met het duiden van de kaarten.
momenteel ben ik druk met solliciteren en vroeg me af of ik daarmee een beetje succes zal hebben.
ik ben mn huidige leventje een beetje beu en wil er graag verandering in brengen dmv ander werk en mss zit er ook nog wel een relatie in?
ik zal hieronder de kaartlegging neertypen en hoop dat iemand er iets positiefs in kan zien ;)

alvast bedankt!!!

1= sleutel          (33)         7= de weg       (22)            13= de lijkkist   (8 )
2= boek            (26)          8= de heer      (28)
3= hart             (24)          9= de maan     (32)
4= huis             (4 )          10= vissen       (34)
5= de zon         (31)          11= de vogels  (12)
6= het schip      (3 )          12= het vosje   (14)

Angel721

Hey Mandy,

Ik zou je graag willen helpen, maar kun je misschien even zeggen welke kaartlegmethode je gebruikt hebt? En hoe ik die moet interpreteren? Ik bedoel welke kaart wat aangeeft, want ik ken niet alle legmethoden.

Dan zal ik zien of ik je verder kan helpen.

Veel liefs,

Angel721

Angel721

Hey Mandy,

Het is nu zeker wat duidelijker, bedankt!

Ik zal hieronder schrijven wat ik zo een beetje voel bij de legging.

Ik heb het gevoel dat je inderdaad zoals je al schreef een nieuwe kans hebt gekregen, namelijk die sollicitatie. Je probeert nu precies nog wat kennis te vergaren over dat beroep wat je wil uitoefenen, omdat je zeker wil zijn dat je het goed doet, en voldoende weet hebt van wat je wil doen. Klopt dat? Zou het ook kunnen dat het wat moeilijk verloopt momenteel om dat te doen, en dat je het gevoel hebt dat je misschien niet wordt aangenomen? Ik heb ook het gevoel dat je er veel moeite voor doet om te bereiken wat je wil, omdat het iets is dat je graag wil.

Ik zie dat je in de toekomst een nieuwe weg zult inslaan. Ik weet niet of het deze sollicitatie is, maar ik heb het gevoel van wel, omdat de legging daarover gaat. Maar het kan ook zijn dat het iets anders is. In ieder geval wat het ook is, ik zie dat je in de toekomst iets gaat bereiken dat je graag gaat doen. Waar je wel best voor oplet, is je omgeving. Zijn er misschien mensen in je omgeving die niet graag willen dat je dat beroep uitoefent? Het kan ook zijn dat het mensen op het werk zelf zijn die je niet te veel moet vertrouwen. Ik weet niet precies wat het is.

Ik heb ook het gevoel dat je nadat je datgene bereikt hebt dat je graag gaat doen, je iemand nieuw gaat leren kennen. Volgens mij gaat het goed klikken tussen jullie. Ik zie wel veel liefde tussen jullie, dat zegt het hart mij.

Wat je volgens mij in het heden onder controle probeert te houden is je gezinssituatie of je huishoudelijke situatie. Ik denk dat er bepaalde dingen (nog) niet helemaal in orde zijn en dat je die eerst in orde wil krijgen. Als je dat gedaan hebt ga je je ook veel beter voelen, en je volledig kunnen geven voor datgene te bereiken wat je wil. Ik heb wel het gevoel dat je dat gaat in orde brengen en dat ook eerst komt, daarna pas je toekomstige beroep.

Ik zie ook in de kaarten, zoals je zei dat je vooral een nieuwe kans wilde, omdat je iets wil doen, dat je graag doet, en eens iets nieuws voor de verandering.

Dat is zo een beetje wat ik uit de kaarten haal. Als je nog vragen hebt, mag je ze altijd stellen.

Veel succes met je sollicitatie!

Veel liefs,

Angel721

Angel721

Hey Mandy,

Ik ben blij dat ik je wat heb kunnen helpen bij de legging. Het is ook leuk voor me om te weten dat ik veel dingen goed heb gezien, omdat ik nog niet zo veel voor verschillende mensen kaarten heb gelegd of geïnterpreteerd. Dus dat is wel positief voor me.

Ik hoop echt voor je dat je sollicitatie iets wordt en dat het in de toekomst beter gaat met een vredige en rustige situatie opbouwen, maar je bent goed op weg, dus dat is goed!

Over die man die je zou kunnen ontmoeten, ik weet niet of het iemand is die je al kent of niet, om meer duidelijkheid daarover te krijgen, zou ik een nieuwe legging moeten doen. Als je dat wil, wil ik dat wel doen voor je. Heb je een specifieke vraag of enkel iets meer over die nieuwe persoon die in je leven binnenkomt?

Veel liefs,

Angel721

Angel721

Hey Mandy,

Ik begrijp dat je in een vervelende situatie zit.

Oké, dan zal ik eens kijken. Dus als ik het goed begrijp vraag je je af of het iets met hem wordt of niet?

Veel liefs,

Angel721

Angel721

Hey Mandy,

Ik heb een legging voor je gedaan over die man en dit is wat ik erbij voel:

Ik heb het gevoel dat je nu zelf zoals je al zei, wel hoopt dat het iets wordt, maar je onderneemt zelf niets. Ik heb het gevoel dat jij degene bent die de stap moet zetten om hem aan te spreken en op die manier in contact te komen met hem. Want ofwel ziet hij je niet vaak ofwel krijgt hij zelf de kans niet om je aan te spreken, ofwel ziet hij er nu het nut niet van in, omdat hij je juist niet kent, maar als hij je wel kent, heb ik het gevoel dat hij je leuk zal vinden. En ik zie wel een positieve relatie tussen jullie in de toekomst. Ik kan niets met zekerheid zeggen, maar dat is wat ik in de kaarten zag en aanvoelde.

Het zou wel kunnen dat je kinderen er in het begin moeite mee gaan hebben. Geef ze de tijd om er aan te wennen. Als hij dat merkt, kan het zijn dat hij misschien wat afstandelijk gaat doen, omdat hij aan niet goed weet of het gaat lukken tussen jullie. Maar volgens mij is het belangrijk om iedereen zowel jezelf, je kinderen als die man de kans te geven elkaar te leren kennen en te wennen aan elkaar, en komt het dan wel goed.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Veel liefs,

Angel721

Angel721

Hey Mandy,

Oké, dat is goed, zou leuk zijn om te weten of er nog iets gebeurd op dat gebied.

Graag gedaan, voor het leggen van de kaarten.

Veel liefs,

Angel721

kristina1975

Angel,

Wat ik zo bij Mandy lees.....ik zou het heel graag willen weten wat jij bij ziet, zou jij dan misschien ook voor mij willen aangeven wat je bij mij ziet?  Ik heb eigenlijk ook mijn eigen onderwerp Kaarten gelegd maar nu??
maar ik heb hieronder ook de link van mijn legging geplakt :)

http://www.de-lachende-boeddha.nl/lenormand/read_13_cards_for_user.asp?ID=E73852FD-0250-472F-8E56-763C79A1447B


MIJN DANKKKKKK!!!!

Laure

proficiat mandy
1 mei = de dag van de arbeid (in belgië toch)
succes!!!!

Leeuwin

Hoi Mandy,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe job.

Groetjes  van Leeuwin

Leeuwin

Champagne ook goed Mandy? :D

Leeuwin

kaartlegster

hoi mandy
allereerst gefeli ivm je job!

ik krijg nog iets door over je kaarten, je moet alle waarden bij elkaar optellen en dan tot er 1 of 2 cijfers over zijn en dan de archetype uit de grote arcana nemen.

die wijst de weg?