Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

ik rijd auto

Gestart door cor, april 05, 2010, 17:38:47 PM

cor

hey allemaal,

ik heb vrijdag gedroomd dat ik op de autosnelweg rijd met mijn auto met 1 platte band. en dit was serieus in mn gedachten gebleven

en vandaag in de dag droomde ik dat ik op de baan rijd in plaats met mijn pedalen duwen met mn voeten, gewoon lopen met mijn voeten (gelijk in de tekenfilm  `the flinstone` ) eerst en dan op de pedalen om op de 2de vitesse gaan.

veel liefs cor

Leeuwin

Hoi Cor,

Het feit dat je zelf die auto bestuurt zegt mij dat je je leven graag in eigen hand wilt nemen.
Dat flinstone autootje (voor het gemak gebruik ik die term maar even) zegt mij dat je dit graag in je eigen tempo en zeker niet te snel wilt doen want anders vind je het te overweldigend. Dat snel overweldigende gevoel trekt op een gegeven moment wel weg en dan durf je pas gas te geven.

Niet op het gaspedaal trappen zegt mij dat je beducht bent op iemands verbale kwaliteiten c.q agressie.

Liefs van Leeuwin

Palomino

Hoi Cor,

In de droom van vrijdag reed je op de 'autosnelweg' met een platte band: dit betekent dat je 'zelf snel weg' wilt van de situatie waar je momenteel inzit. De platte band geeft een belemmering of een vertragende factor aan in het snel weg gaan.

In de volgende droom rijdt je in je auto zoals de Flintstones dat doen, een benenwagen dus ;) Dit geeft aan dat je in de eerste intstantie op eigen kracht vooruit  (eruit) moet zien te komen. Of mischien beter gezegd zélf de eerste stappen moet doen en dan op hulp kunt rekenen.

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.