Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Geboorte is nieuw begin?

Gestart door danseres, maart 14, 2010, 08:20:12 AM

danseres

Ik droomde vannacht dat ik in een ziekenhuisje was, samen met mijn zus. Ik lag op zo'n bed en gelijk ging ik bevallen. Ging allemaal heel snel en lagen ook allemaal lakens en dekens. had het zelf nauwelijks door dat het kind al geboren was. De verpleegster kwam. hele aardige vrouw en ze deed het kind in een dekentje en wij zaten gezellig over het weer te keuvelen met zijn drietjes.  ::) Ze zei dat ze eigenlijk wel naar een land zou willen waar het eens écht koud zou zijn. Dus ik zei dat ik toevallig volgende week naar NL ging naar mijn ouders.
Ik zag dat het raam op een kiertje stond en vroeg nog of het niet te koud was voor de baby namelijk. ze had wel de baby in een dekentje gewikkeld, blauw. maar het was een meisje.

Toen ben ik opgestaan en heb in de kast gekeken en vroeg aan mijn zus wat een piamaatje was. want was nog niet zo gewend aan die babykleertjes. had ook het idee dat het tweedehandskleertjes waren van mijn zus. ik zag een piamaatje maar toen zag ik een warmer ding, van dat zachte stof.
Ook wilde ik dat de vrouw kwam die hier in Spanje, gelijk bij de meisjes oorbelletjes in de oortjes schiet. (Dat gebeurd hier al in het ziekenhuis vaak). Zodat iedereen kon zien dat het een meisje was want ik vond de kleertjes en haar donkere haartjes niet echt meisjesachtig.

Een geboorte staat toch voor een nieuw begin? Wat betekend dan het willen aankleden en oorbellen geven ervan? Angst dat het koud wordt?

Bedankt voor het meedenken!

Leeuwin

Hoi Danseres,

Die geboorte betekent naar mijn gevoel de geboorte van iets nieuws in je leven en daar heb je al een hele tijd op gewacht. Ben je bang voor ziekenhuizen dan kan het zijn dat in deze droom betekent dat je moeite hebt met het ontvangen van zorg omdat je de controle wilt houden. Ben je niet bang dan vind je het juist fijn om die zorg te krijgen.
Dat baby'tje zegt mij dat je het nieuwe nog eng vindt en je mogelijk heel kwetsbaar voelt. Het nieuwe is echter wel iets waardevols in je leven. Dat blauwe dekentje geeft de bescherming aan die je hebt/zult krijgen. Die blauwe kleur wijst op rust en genezing. Die angst voor kou kan betekenen dat je angst voelt om buitengesloten te worden.

Liefs van Leeuwin

danseres

Klopt helemaal! ik ben inderdaad in afwachting van een verandering in mijn leven en ik voel me nog kwetsbaar omdat ik bang ben dat het misschien niet goed zal lopen, maar het is wel waardevol voor me omdat het een positieve verandering te weeg zal brengen. Dat blauwe vind ik ook erg positief. Rust, genezing en bescherming..

Heel erg bedankt Leeuwin!
Liefs,
Danseres

Leeuwin

Hoi Danseres,

Die verandering bij jou voelt bij mij heel positief aan al ken ik de situatie niet.

Groetjes van Leeuwin

danseres