Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Kobalt blauw

Gestart door Acacia, februari 13, 2010, 13:09:33 PM

Acacia

Dear Ricca,

ik ben als kind vele malen bestraft voor mijn eerlijkheid en het uitspreken van (mijn) waarheid.
Eerlijkheid en waarheid waren voor mij dus lange tijd verbonden met ernstige straffen.
Met veel angst en vreze aanvankelijk, heb ik mij deze eigenschappen inmiddels opnieuw toegeƫigend.
Het mouwloze staat inderdaad voor waar-achtigheid....

Dankjewel van Acacia

Acacia

PS Doosje,

wat je zegt over Rogue als solitair:
Uranus is een buitenplaneet en in die zin solitair dat hij nauwelijks invloed ondervindt van de zon.
Er wordt ondermeer gezegd dat mensen met een sterke uranische invloed dienen te accepteren dat zij andersoortige verbindingen met mensen onderhouden dan de gebruikelijke "persoonlijke" relaties, daar zij wezenlijk, van huis uit, androgyn zijn. 
Dit is ook prachtig zichtbaar in het symbool van Waterman, waarvan Uranus de heerser is.
Ik beschouw Uranus als mijn thuisplaneet, daar waar mijn ware fanilie zich bevindt en waar ik eens terug zal keren wanneer mijn reis hier op aarde teneinde zal zijn.
En ik heb inderdaad in de loop van mijn proces moeten leren dat het mijn bestemming is om zonder eenzaamheid alleen te staan.....

Wederom chapeau van Acacia