Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Crashend vliegtuig

Gestart door Leeuwin, februari 04, 2010, 22:44:54 PM

Leeuwin

Ik ben heel ver in zee. Ik zie een vliegtuig opstijgen. Plotseling maakt dat vliegtuig een achterwaardse salto en duikt dan rechtstandig de diepte van de zee in. Vreemd genoeg blijft het vliegtuig heel. De inzittenden zijn allemaal overleden.
Er waren geen bijzondere weersomstandigheden en de zee golfde op een normale manier. De kleur van dat vliegtuig is wit. Het water heeft een natuurlijke kleur.

Ineens, ik weet niet hoe ik er gekomen ben, zit ik in een massagepraktijk. Mijn voeten worden uitgebreid gemasseerd. Er hangt een nogal zweverige sfeer, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Ik snap dat je niet naar een dokter wilt zegt de masseuse. Momenteel heb ik dus helemaal niks met dokters te maken dus hoe ik aan haar opmerking kom snap ik niet.

Wie wel?

Allemaal de groetjes van Leeuwin

klaproos1945

hoi leeuwin

het kan zijn dat in deze droom het naar de masseuze gaan is omdat de voeten maseren
  betekent dat je geholpen wordt om te aarden
  het niet naar een dokter willen gaan komt omdat je het zoekt in de spirituele heling van  geest   en lichaam die het wortelschieten het aarden kan helpen om het gif te verwijderen
  uit het lichaam en geest tot diep in je ziel in het water van de oceaan

veel liefs van klaproos1945

Leeuwin

@Klaproos,

Een schot in de roos! Ik zit midden in een aardingsproces. Ik ben plat gezegd met een ontgiftingskuur bezig want mijn huid werd een beetje onrustig. Al met al rijke spirituele ervaringen.

Liefs van Leeuwin :D

klaproos1945

hoi doosje
  in het boek de sleutel tot zelfbevrijding staat het volgende

in onvrede met je zelf je bent niet zeker van je inhoud

van wie je eigenlijk bent je bent gulzig op zoek buiten jezelf

naar vervulling en een oplossing voor je innerlijke leegte

in opstand tegen het gezag reageer je je gevoelens van

machteloosheid en onzekerheid af in een houding naar

buiten toe probeer je dit te verbloemen twijfel en onzekerheid

los dat verkramt zijn op door vertrouwen te stellen in het diepste

zelf en transformeer grondig schiet zelf wortel en dan zal geen

gezag van buiten je zelf je hinderen los die weerstand om in liefde

tot je zelf en de ander te komen durf je eigenheid te uiten

krop je natuurlijk verlangens en je drang tot zelfwording niet op

vervang kritiek op je zelf in groei kom tot volledige aanvaarding

van jezelf in de verzachting van de gevoelens

veel kusjes van klaproosje :-\

Ricca

Citaat van: Leeuwin op februari 04, 2010, 22:44:54 PM
Ik ben heel ver in zee. Ik zie een vliegtuig opstijgen. Plotseling maakt dat vliegtuig een achterwaardse salto en duikt dan rechtstandig de diepte van de zee in. Vreemd genoeg blijft het vliegtuig heel. De inzittenden zijn allemaal overleden.
Er waren geen bijzondere weersomstandigheden en de zee golfde op een normale manier. De kleur van dat vliegtuig is wit. Het water heeft een natuurlijke kleur.

Hi Leeuwin,

Dit deel van de droom is een visuele uitbeelding van jouw gevoelens (je zwemt in de zee = gevoelswereld). Voor jouw gevoel was je geïnspireerd bezig (het witte vliegtuig stijgt op), maar een salto achterwaarts is toch op een of andere manier een terug-val. Althans zo voelt het blijkbaar voor jou. Het vliegtuig blijft heel, maar wie zijn de inzittenden die allemaal omkomen? Delen van jou die je weer moet bijeenvissen voor een nieuw begin? Of die je je gedwongen ziet los te laten? Zijn het misschien slachtoffergedachten? Voel je je in de droom verantwoordelijk voor de crash? Dit zijn een paar vragen die me invallen en die je alleen zélf kunt beantwoorden. Je bent heel ver in zee, dus het gaat om een heel diep gevoel...

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Leeuwin

Hoi Ricca,

Allereerst: de inzittenden zijn omgekomen maar ik kende geen van allen.
Sinds kort zijn er twee kennissen in mijn leven die erge hang naar materiele zaken hebben. Het materiele is weliswaar een belangrijk onderdeel van het leven maar voor mij niet hetgeen waarin ik mijn geluk zoek. Totaal niet mag ik wel zeggen. Ik vraag me constant af: wat zien die twee toch in mij? Ik heb het gevoel dat ze me zijn overkomen terwijl ik dat niet wil. In die zin voel ik me dus slachtoffer. Waarom trek ik hun dan aan? Van dit patroon wil ik af. Misschien komt het wel omdat ik in essentie bang ben om  bemind te worden. Dit is de enige link die ik momenteel kan leggen.
Het kan zijn dat ik op dit punt mijn emoties bijeen moet vissen voor een nieuw begin. Ik zie mezelf gedwongen die twee los te laten.

Ik voel mezelf niet verantwoordelijk voor de crash. Stel me alsjeblieft nog meer vragen mocht je er niet uitkomen.

Liefs van Leeuwin

Leeuwin

@Doosje,

Het kan komen door wat Klaproos schrijft maar ik denk niet dat dit de enige oorzaak is. Ik weet niet hoe lang je die pukkels al hebt. Heb je er ook nog andere verschijnselen bij zoals dikker worden, toename van lichaamsbeharing, verandering in stemmingen en eetlust? Als ik dat weet dan kan ik je pas meer vertellen.
Wat ik nu schrijf zijn alleen maar enkele algemeenheden.

Het kan zijn dat je darmflora verstoord is. Dat gebeurt vaak na een zenuwslopende periode. Probactiol en GiSol helpen goed in combinatie met de ontgiftingskuur die ik nu dus doe.
Het kan zijn dat de lever en/of galfunctie licht verstoord is. Dat kan door een lichte leverontsteking komen. Een bloedtest kan dit uitwijzen.
Ook hormonen kunnen een rol spelen maar dan heb ik meer informatie nodig en daarom heb ik bovengenoemde vragen gesteld.

Liefs van Leeuwin

klaproos1945

lieve leeuwin
  ben jij de gene die zijn vader afwijs?
  dan   
  wijs je namelijk ook dat gedeelte van je zelf af
  daarom mannufesteerd zich dat heel erg in je zijn
  en troost je je met eten en bescherm je je lichaam
  en de gevoeligheid die in het dieps van je ziel licht opgeborgen

heel veel liefs van klaproosje

Leeuwin

@Klaproos,

Kun jij bewijzen dat ik troost zoek in eten? Weet jij dan precies wat er aan de hand is tussen hem en mij? Pas als ik iemands verhaal gehoord heb bepaal ik of iemand zijn/haar deel afwijst. Naar mijn idee ben ik heel open op dit forum en verberg ik mijn gevoelens bepaald niet.
Grote kans dat deze reactie voortkomt uit jouw gewonde zelf.

Liefs van Leeuwin

Leeuwin

@Doosje,

Het is misschien handiger om hierover een topic te openen op het algemeen forum. Anders gaat hier misschien e.e.a door elkaar lopen. Ach ja, niet mogen...ik doe zelf ook weleens wat hoor ;D

Liefs van Leeuwin

klaproos1945

sorry leeuwin

ik moet je gelijk geven ik had mijn vader langetijd 13 jaar gemeden en toen ik weer kontact kreeg met hem waar ik overigens geen spijt van heb
is bij het overlijden van hem mijn man van me gaan schijden hij heeft nooit kunnen verkroppen
dat ik weer contact met hem had gezocht hij heeft mij zijn huis af genomen en ook mijn twee zonen ik ben als een vuilniszak op straat gezet enz. enz ik heb het echt wel voor mijn kiezen gehad in het leven nou stop ik er mee morgen ga ik wel weer aan mijn dagkaart en blinde vlek lezing hopelijk ben ik nu open genoeg geweest en ik zal jou nooit meer ergens op wijzen dat beloof ik je
veel liefs van klaproosje

klaproos1945

hoi doosje en leeuwin

sorry voor mijn reactie gister ik was wat overstuur
goede morgen allemaal ook goed geslapen
het is wat als er vliegtuigen zich crechen
ben er wel gevoelig voor merk ik hoe is
het met jullie ook in een overleving moeten we door
we kunnen er wat moois van maken als we willen
knuffeltje van klaproosje

Leeuwin

We gaan er wat moois van maken Klaproos!

Liefs van Leeuwin

polarseablue

Heb reeds ged verschillende maanden met tussenpozen dezelfde droom die ik niet kan plaatsen; ook over een crashend vliegtuig. Het witte vliegtuig komt dichtbij mij neer. Het rookt maar ontploft niet. Alle mensen (die ik niet ken) komen er levend uitgekropen...Het maakt in feite een buiklanding. ???
Kan iemand mij dit verder uitleggen want ikzelf kan het niet plaatsen