Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droom over hoge golven

Gestart door Evy, januari 28, 2010, 11:05:42 AM

Evy

Lieve mensen,
Dankjewel dat jullie mijn droom willen lezen en interpreteren..
Het is een droom die ik wel vaker heb gehad door de jaren heen, alleen het eind van de droom en de mensen die bij me zijn in de droom, verschillen telkens.

Dit keer ging hij als volgt:
Ik ben met mijn familie en de familie van mijn beste vriendin op het strand, als er een hoge golf komt. We rennen wat naar achter om niet nat te worden. In de verte zien we een nog hogere golf aankomen en we worden angstig. We besluiten net als de andere mensen op het strand, de duinen op te klimmen. De golven blijven hoger worden en we moeten steeds hoger klimmen. Ik moet mijn moeder erg ondersteunen omdat zij slecht ter been is (dat is ook zo in het echt) en omdat klimmen voor haar heel moeilijk is. Het gaat steeds NET NIET mis. Op een gegeven moment geeft mijn moeder het op en moet ik haar naar boven sleuren om haar te redden. De golven zijn nu wel 20 meter hoog en de duinen zijn een soort steile bergen. We bereiken de top van de duinen en daar is een lang hek. Alle mensen die de top bereikt hebben houden zich er stevig aan vast voor de laatste en de hoogste golf. Mijn moeder en ik kijken elkaar bang aan wanneer de laatste golf tegen het hek aan slaat en ons nat maakt. Gelukkig valt deze erg mee. De zee wordt weer rustig en wij staan nog steeds heel hoog op de berg. De familie van mijn beste vriendin is er ook nog. Er zijn ook andere mensen die elkaar feliciteren en applaudisseren, dat vind ik vreemd. De mensen gaan met deze enge gebeurtenis om alsof het een spel is dat we hebben uit gespeeld. Dan word ik wakker.

Mijn band met mijn moeder is goed. De dag voor de droom heb ik het wel met die vriendin gehad over samen uit huis gaan en verhuizen naar een andere stad. Niet omdat het thuis niet goed gaat, maar omdat het wel tijd begint te worden om uit huis te gaan. Misschien heeft het daar iets mee te maken?

x Evy

miranda27

wauw mooie droom,kreeg gelijk enkele gevoelens bij bepaalde zinnen.

vooral de laatste je verhuizing(uit huis gaan)

de hoge golven en steeds proberen hoger te klimmen naar de top zie ik als vechten voor de zorg die je op dit moment hebt voor je moeder.maar ook het zorgen maken over je moeder.ik kreeg gelijk het gevoel dat  bepaalde dingen in jou leven waar jij zorg voor draagt jou soms zwaar vallen,komt misschien omdat jou moeder het soms op wil opgeven en jij juist haar helpt weer te vechten.(naar boven sleuren)
maak jij je ook zorgen omdat je nu gaat verhuizen?en krijg je dan ook soms het gevoel dat je je moeder in de steek zal laten hiermee?(haar angstig aankijken)

dat duid op die enorme hek waar jullie je aan vast klampen!!een hek in mijn ogen geeft aan dat je kwa gevoel niet weg kan,zat er een deuropening in dan is het schuldgevoel minder of wordt minder,ga je erdoorheen en komen jullie achter het hek te staan dan zijn er geen zorgen.

jullie worden nat door de golf die jullie nog net te pakken heeft,oftewel de zorgen worden alleen maar groter nu de verhuizing inzicht komt of is er al?

bepaalde mensen om jullie heen,in de familiekring of vriendenkring  zien in dat jij nu een eigen plekje hebt ze zijn blij voor jou (aplaus<felicitatie) jij vindt dat vreemd omdat voor jou gevoel voel jij je schuldig tegenover je moeder.

er gaan zoveel gevoelens door me heen bij deze droom en heb geprobeert ze hier voor je neer te zetten,hoop dat ik in de buurt zit kwa gevoel,ik kan namelijk gaotische zijn als ik al die gevoelens moet uitleggen in 1 duidelijke zin hoop dat je er iets mee kan.

veel liefs miranda ;-)