Aankomende maandag solli en wat zeggen de kaarten??

Gestart door Pindy, januari 13, 2010, 22:30:27 PM

Pindy

Aangekomende maandag heb ik dus een kennismakingsgesprek bij een club waar ik heel graag bij wil werken.

Ik heb 2 leggingen gedaan, de eerste 'geheim van de hogepriesteres' en de tweede de vraag hoe ik mij dien op te stellen.

Al met al wordt mij een mooie kan/uitdaging voorgelegd en heb ik het idee dat het gesprek goed zal gaan zolang ik maar mijn hoofd erbij houd.. Het enige waar ik moeite mee heb is in te schatten hoeveel invloed de hofkaarten hebben, er zijn veel bekers aanwezig geeft dat ook iets aan en in hoeverre is het antwoord van de hogepriesteres antwoord op de vraag is (ik dacht altijd dat als een kaart op die positie enkel ertoe deed als het een kaart uit de Grote Arcana is)? Wie kan mij helpen?

Legging 1

Significatoren          : Duivel + Beker 2
Heden                    : Munten 6
Toekomst               : Munten 3
Verleden                 : Dwaas
Gevreesd                : Matigheid                   
Inzicht                   : Maan
Waartoe leidt het     : Beker koning
Antw. Hogepriesteres: Staven 5

Legging 2

Significator  :  Beker Schildknaap
Beker Koning                            Beker Koningin
Dwaas                                    Beker 9
Beker 3                                   Staven Schildknaap

star in the night air

Hoi Pindy,

Lastige zeg, want je hebt een aparte combinatie als ik zo snel kijk. Bekers 2 zegt mij wel dat je een nieuwe relatie aangaat, werkrelatie in dit geval. Munten 3 laat ook zien dat je je beoordeeld wordt op je kwaliteiten, positief. Nu zit je misschien nog in een fase waarin je heel graag wilt, maar niet weet wat je hebt (duivel en munten 6?) Om de een of andere reden zit er een schaduwkant aan (duivel en maan), maar misschien omdat je nu er achter komt dat je bepaalde goede eigenschappe/talenten bezit en ook nu pas echt gaat laten zien. Heb je misschien tot nu toe veel twijfels gehad over wat je echt wil qua werk (omdat je je nergens echt bij thuisvoelde)? Maar kies je een nieuwe richting? (dwaas en matigheid)

Bij de opstelling ben ik ook onder de indruk door de hoeveelheid bekers; emoties en gevoelens spelen een hele belangrijke rol. Bekers schildknaap laat zien dat je iets nieuws begint, dat je je gevoelens onderzoekt (hier ook die schaduwkant?). Bekers koning en koningin zegt me dat jullie de juiste match zijn. Bekers 3 laat euforie zien, en de reactie van de ander lijkt alsof deze zeer gecharmeerd van je is, en graag wil dat je voor hen aan de slag gaat. Voelt dit alles als een sterke gevoelskwestie? Want dat zou het grote aantal bekers kunnen verklaren.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Mocht er wat onduidelijk zijn, hoor ik het wel.

Liefs,
Star

Pindy

Hé Star,

Dank je wel voor jouw beeld bij mijn kaarten. Het is frappant, maar veel wat je schrijft komt overeen met zoals ik de situatie beleef. Dit is de eerste baan waarbij ik het idee heb dat ik op mijn plek ga zitten als ik daar ga werken. Ik ga geen ander werk doen, maar wel binnen een club die beduidend professioneler is dan de clubs waar ik eerder heb gewerkt.

Qua emoties zit ik ook beter in mijn vel en heb ik veel beter een idee hoe ik mijn loopbaan wil vormgeven, wat van mij verwacht wordt en wat ik kan doen. Ik ben erg benieuwd of de kaarten uit gaan komen :)

Pindy

Hummm ik heb het gesprek gehad en ik weet het niet.  Het was geen slecht gesprek, maar ik kan moeilijk inschatten hoe het voor mijn gesprekspartner was. Als ik de kaarten niet had gelegd, dan zou ik pessimistisch zijn. Nu met de kaarten hoop ik nog een beetje :)

Leeuwin

Wanneer hoor je wat Pindy? Ik duim voor je!

Leeuwin ;)

Pindy

Ha Leeuwin,

Ik hoor het einde van de week of mijn gegevens doorgestuurd gaan worden naar de desbetreffende manager (had gesprek met de directeur). Nu achteraf schieten mij ineens vragen te binnen die ik niet heb gesteld, baal daar wel een beetje van...

klaproos1945

Hoi Pindy

Je gaat naar de tweede ronde en dan krijg je misschien een herkansing om je vragen als nog te stellen!!!
    Wacht een nieuwe oproep af het einde van de week weet je meer. Denk er goed over na welke vragen er nog van
    belang zijn of eventueel iets er aan toevoegen of veranderen.

Succes met u sollicitatie vriendelijke groet van klaproos1945   

Pindy

Forummers, vandaag ben ik opgebeld en ik ben door naar de volgende ronde!!!!! Dank voor diegenen die met mij meeleefde en voor mij duimden! Zit nu alleen te twijfelen of ik weer kaarten moet trekken voor ronde 2 of dat ik op deze kaarten kan vertrouwen. Weet iemand dat?

star in the night air

Pindy,

Gefeliciteerd! Wie weet hebben deze kaarten wel op heel het proces betrekking. Kreeg althans niet de indruk dat het enkel om een gesprek gaat. Je kunt altijd wat kaarten leggen, misschien gewoon om je advies te geven. Hoe kan ik het gesprek het beste ingaan bijvoorbeeld? Vergeet niet dat jij nog altijd zelf de touwtjes in handen hebt. Zoals je zegt heeft de eerste legging je wel een positief gevoel meegegeven, zelfs na het gesprek. Maar ja, ik denk dat je vooral even op je eigen gevoel af moet gaan of je wel of geen legging wilt doen. Wanneer is het tweede gesprek? In ieder geval alvast succes!

Liefs,
Star

Leeuwin

Hai Pindy :D

Wat fijn voor je dat je door bent naar de tweede ronde. Misschien kun je nu alsnog de vergeten vragen stellen. Wat gaat er allemaal tijdens de tweede ronde gebeuren? Krijg je een assesmenttest ofzo?
Hopelijk word je aangenomen!

Liefs van Leeuwin

Pindy

Even een update. Vandaag het tweede gesprek gehad. Ging goed en ik hoor deze week nog of ze met mij doorgaan. Dank voor alle support en medeleven :-)

Leeuwin

Pindy

Helaas, helaas, helaas, ik ben afgewezen. Ze gaan met iemand anders verder. Ga nu maar even mijn teleurstelling verwerken door te gaan hardlopen  :'(

Leeuwin

Hebben ze je ook nog verteld waarom ze met die ander verder willen en niet met jou? Zoiets vraag ik altijd. Je kunt alleen met ja of nee antwoorden als je hier niet nader op in wilt gaan.

Sterkte van Leeuwin

star in the night air

Oh dat is jammer, zeker omdat de kaarten er toch hoopvol uitzagen. Wat Leeuwin zegt; mocht je nog niet de reden hebben gehoord, zou ik zeker even informeren. Heb ik ook gedaan toen ik zelf een goed gevoel bij een sollicitatiegesprek had en dat levert echt duidelijkheid op. Weet je ook meteen waar je bijvoorbeeld nog aan kan werken, mocht dat het geval zijn, of simpelweg dat het juist niet aan jou ligt. In ieder geval sterkte!

Liefs,
Star