examen

Gestart door cor, december 22, 2009, 10:14:06 AM

cor

dag allemaal,

mijn examen zijn op komst, kan er iemand een legging doen ik kan me niet concentreren voor me zelf te leggen.
zal ik slagen want ik herdoe (herhaal) mijn jaar. ik zit er veel mee in.

veel liefs cor.

cor

dag allemaal

ik heb een legging gedaan


   3klaverblad   36kruis    29PK    17ooievaar   9ruiker   26boek

wat denken jullie; ik ben niet op mijn gemak om dat te interpreteren.
alle uitleg is welkom.
    GELUKKIGE NIEUWJAAR ALLEMAAL

veel liefs cor

Angel721

Hey CorÅŸ

Ik heb het gevoel dat je niet zo goed op je gemak bent tijdens het studeren, zoals je zelf al zegt, omdat je bang bent om het niet te halen. Daardoor zal je het tijdens het studeren wat moeilijk hebben om je aandacht bij je studies te houden. Maar je gaat er wel in slagen te leren wat je moet leren over het grote deel. Misschien dat er hier en daar wat dingen zijn die je niet helemaal geleerd krijgt, maar over het algemeen lukt het wel. Dat is nu zo en kan nog even zo doorgaan een paar dagen, maar er komt verandering in. Je zal na een tijdje beter geconcentreerd zijn en beter kunnen leren. Ik zie ook dat je examens goed zullen verlopen. Ik heb het gevoel dat je examens goed gaan verlopen. Het zou kunnen dat je 1 of 2 tekorten hebt, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. In ieder geval als dat gebeurt dan haal je die zeker op!

Geloof in jezelf. Het komt allemaal wel goed.

Liefs,

Angel721

cor

hey angel,

je hebt mij op me gemqk gesteld en heb terug moed, mijn twijfels zijn weg mijn jaar begint goed

dank u, dank u

gelukkie nieuwjaar

Angel721

Hey Cor,

Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Ik wens je nog veel succes bij het studeren en hopelijk haal je deze keer je jaar. Maar ik ben er bijna zeker van dat het je wel zal lukken.

Veel groetjes,

Angel721

cor

hello iedereen,

ik ben geslaagd, joepi  :).
en dit dank zij jullie hebben mij echt moed in me gesproken.
dank je wel iedreen.

met vriendelijke groeten cor

Leeuwin

Hoi Cor,

Van harte gefeliciteerd!

Leeuwin

cor

dank je wel leeuwin

angel had ook gelijk ik had 2 tekorten maar alles is goed gekomen, geslaagd.

dank je wel allemaal door julie moed en woorden is dit geluk.

cor