Relatiekaart 'Rad van Fortuin'.....wie kan mij helpen?

Gestart door Emotioneeltje, januari 08, 2010, 14:31:01 PM

Emotioneeltje

Hallo iedereen,

Alsnog een gelukkig nieuw jaar toegewenst!

Ik ben eerder op dit forum geweest, en heb toen heel veel hulp gekregen mbt het leggen van een keltisch kruis betreffende een situatie waarin ik toen zat.
Ik moet zeggen dat er eerlijk gezegd niet erg veel is veranderd, maar ja, ik wacht gewoon even af. Een keltisch kruis heeft immers maanden nodig om zich uit te werken (heb ik me laten vertellen)

Ik heb toen de relatiekaart van ons laten berekenen, en dat geeft aan het Rad van Fortuin....

Wat moet ik me hierbij voorstellen, want ik kom er eerlijk gezegd niet uit..
Ik hoop echt dat iemand mij hierover kan inlichten.....

Liefs,

Emotioneeltje

Leeuwin

Een dynamische langdurige verbintenis met veel hoogtepunten.

Liefs van Leeuwin

Mikal

Hoi Emotioneeltje,

Als relatiekaart tel je alle getallen bij elkaar op tot je een getal krijgt van 1 t/m 9. Bij jou wordt het dan 1 de Magier, met als hulpkaart 10 het rad van fortuin.

Ik moet gelijk denken aan een 'fortuinlijke' relatie. In deze relatie vul je elkaar volledig aan: samen één. Maar het bijzondere is wel dat jullie beiden je individualiteit en eigenheid behouden. Jullie inspireren elkaar, helpen elkaar verder te groeien en misgunnen elkaar ook niets. Jullie hebben geen verborgen agenda voor elkaar of spelen machtspelletjes, maar zijn gericht op elkaars vooruitgang. Als het bij de één op een moment niet lekker loopt dan kan de ander een goede steun zijn. Hij zal er dan alles aan proberen te doen de ander verder te helpen of te steunen.
Deze relatie is niet saai. En mocht er overhoops iets onverwachts gebeuren, want het is wel een relatie met verassingen, dan kunnen jullie daar goed mee omgaan. Jullie vinden je draai wel weer als het rad ineens een andere wending neemt. Zolang jullie elkaar hebben kunnen jullie grote hoogten bereiken!
Mooi!!!

Ik vraag me af of er iets is wat je graag wilt weten over deze relatie. Iets specifieks?

Liefs

Emotioneeltje

Hoi Mikal,

Bedankt voor de verdere uitleg, het klinkt idd heel mooi maar de realiteit is vaak anders.
Daarom wilde ik weten wat dit inhield.

Ik weet dat er in elke relatie ups en down zijn, maar zo kan ik me niet vergissen toch?

En ik vind de Magier altijd moeilijk te interpreteren, zeker in dit geval....

Liefs,

Emotioneeltje

Mikal

Uhm, ja ik heb zelf die relatiekaart vandaar dus dat ik het wat optimistisch stel....   ;D

Leeuwin

Ik vind wat Mikal schrijft niet overdreven gesteld. Als je samen een bent dan is je kijk op die persoon realistisch en dat gaat verder dan idealistisch c.q verliefd zijn. In dit stadium ben je helderziend voor iemand goede dingen maar blind voor iemands fouten.
In een realistische relatie zoals deze fortuinlijke kaart aangeeft accepteer je iemands minpunten maar benadruk je de goede dingen.
Juist door elkaar ten volle te accepteren kun je elkaar steunen en helpen bij elkaars persoonlijke ontwikkeling.

Liefs van Leeuwin

Emotioneeltje

Dat klinkt allemaal heel mooi en veelbelovend.
En dat over de minpunten accepteren klopt geheel.

Alleen het laatste punt is in ontwikkeling................

Liefs,

Emotioneeltje

Leeuwin

Hoi Emotioneeltje,

Het komt uiteindelijk allemaal goed.
Ook dat laatste puntje,
houd maar moed!

Groetjes van Leeuwin