Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

bemoeienis

Gestart door corona, januari 01, 2010, 19:59:15 PM

corona

Hallo weer,

In de droom vraagt iemand aan mij of ik wil zeilen. En iemand anders vraagt of ik op reis wil. Daarna vraagt een man of ik een opdracht af wil maken.  Daarop antwoord ik dat ik fotografie-opleiding wil doen en ook alleen maar fotograferen. Daarna word ik wakker.
En ik vraag me af wat het betekent.

Groeten

Leeuwin

Hoi Corona,

Ik krijg het gevoel dat mensen jou een kant willen opsturen die jij misschien niet wilt. Jij wilt de werkelijkheid in kaart brengen maar jouw omgeving wil dat niet. Hoe zie jij dat?

Groetjes van Leeuwin

corona

Ik merk wel dat er sprake is van jaloezie in mijn directe omgeving.
Het lijkt wel of ik niet mag doen wat ik echt heel leuk vind,  dat is mijn gevoel en mijn ervaring.

Leeuwin

Dan is dat het wat ik voelde.
Heb je zelf enig idee waarom dat zo is?

Groetjes van Leeuwin

corona

Eerlijk gezegd weet ik niet goed.  Ik probeer er achter te komen en zoek ook een manier om hiermee om te gaan. Eerlijk gezegd weet ik niet goed hoe ik erachter kan komen en ik denk dat ze willen dat ik op hun manier leef om hun "mislukte" leven goed te maken. Verstandelijk weet ik dat het niet kan.

Leeuwin

Je kan en mag nooit iemand een leefstijl opdringen. Heb je al eens geprobeerd om er met de betreffende personen over te praten? Maak dan ook jouw standpunt kenbaar. Zeg dat je je geen manier van leven wilt laten opdringen. Zij moeten met hun eigen "mislukte" leven leren omgaan, dat is niet jouw probleem.

Liefs van Leeuwin.

corona

Leeuwin, dank je voor je inzicht! En ik blijf me verbazen dat de dromen een boodschap kunnen hebben om ons iets duidelijk te laten maken over iets dieps binnen je.

Groeten,
Corona

Leeuwin

Hoi Corona,

Dat is en blijft een mooi fenomeen! Luister goed naar je dromen. Ze bevatten belangrijke boodschappen voor je! Kan het zijn dat sommigen jouw goed ontwikkelde intuitie eng vinden? En daarom niet accepteren?

Liefs van Leeuwin.

corona

Leeuwin,

Het kan heel goed mogelijk zijn dat ze mijn intuitie eng vinden. Ze zeggen vaak dat ik mijn verstand moet gebruiken bij het maken van mijn keuzes, maar wanneer ik naar mijn gevoel probeer te luisteren, dan zeggen ze dat ik niet goed bezig ben. Daardoor blokkeren ze mijn gevoel wel, waardoor ik wel het gevoel krijg dat ik totaal niet goed begrepen word en dat ze mij niet accepteren om wie ik ben en of wil zijn. Dan ga ik weer twijfelen aan mijzelf.

Groeten,
Corona

Leeuwin

Zolang jij maar wel naar je gevoel wilt luisteren dan is het goed. Twijfel niet aan jezelf. Kan het zijn dat jij je momenteel met mensen omgaat die niet zo goed bij jou aansluiten? Is misschien het maken van nieuwe vrienden een oplossing?

Liefs van Leeuwin