twee dromen over eigen moeder.

Gestart door miranda27, december 23, 2009, 23:40:58 PM

miranda27

hi iedereen.
ik zag deze topic en dacht hey ik heb twee dromen waarvan eentje ik huilend wakker werd.
nou ben ik al iemand die elke nacht veel droomt en altijd de laatste twee of alleen de laatste onthoud.

nu dacht ik omdat ik over deze twee dromen veel piekerde mijn dromen hier eens in te vullen en zien wie mij er iets over kan vertellen.

de eerste droom!

in mijn eerste droom ben ik in een soort grote ruimte lijkt op een enorme garage,het aparte eraan is dat er heel veel ijzeren trappen waren en veel grote ramen,de trappen door dit gebouw lopen zig zag door elkaar al apart opzich dus.
ik bevindt mezelf op de begaande grond op een twee persoons bed het was dus avond en ik wou gaan slapen,alleen er zat een meisje naast mij op dat bed van ongeveer zes a zeven jaar schat ik.en een man hem kan ik me niet goed herinneren.

de man leek heel ontspannen,alleen het meisje wat misschien mijn dochter moest voorstellen in deze droom ook al heb ik een zoontje en geen dochter maar dat voelde zo in de droom,wij waren meer bezorgd en leken alleen maar naar de trappen te staren in een soort wakende houding alsof we bijde voelde dat er iets niet klopte.

opeens keerde het meisje zich om naar mij en zei zag je dat?
ik keek haar aan en zei nee maar ik voel het wel,wat zei zag en ik voelde dus was een grote zwarte schaduw die zich kon manifesteren in een agressieve grote man.
we wisten bijde dat we te maken hadden met een kwade geest.

opeens kwam de kwade geest van de trappen aflopen en dit keer zag ik hem ook.de geest zei geef me de kinderen en jij zult vrijuit weg kunnen lopen.

natuurlijk nam ik dat niet van hem aan,en vertelde iedereen weg te rennen achter mij aan..ja iedereen denken jullie nu? ja opeens speelt mijn eigen zoontje en mijn moeder een vriendin van mijn moeder en haar twee kids ook een rol in deze droom.

iedereen rende mij achterna naar boven ik was ontzettend bang wat er zou kunnen gebeuren dus toen we eenmaal boven waren was hij weg en stond ik opeens boven in mijn eigen slaapkamer? ja heel apart ik was in mijn droom gewoon thuis..ik legde iedereen op bed neer kreeg even dat veilige gevoel dat we het gered hadden.
de twee kids van mijn moeders vriendin lagen op hun bed in mijn zoontje zijn kamer.hun moeder lag in mijn bed.en mijn moeder lag op een andere kamer wat dus nu echt mijn waskamer is samen met mijn zoontje.

ze lagen allemaal heerlijk te slapen alleen ik miste opeens dat meisje die was niet meer aanwezig in mijn droom.
alleen ik sliep niet en kreeg weer dat afwachtende houding....want ik voelde zijn aanwezigheid weer,vervolgens werd ik bedwelmd door angst en als eerste liep ik naar de kamer waar mijn zoontje en mijn moeder sliep en maakte mijn moeder wakker,ik schreeuwde mam opstaan hij is er weer we moeten weg wezen..ze duwde me weg en zei ach hou op laat me slapen...voor ik het wist stond hij achter mij met een enorme knuppel en begon op mijn moeder in te slaan op haar hoofd..ja afschuwelijk om te zien was net echt..ik kon mijn geen moment bedenken en pakte mijn zoontje uit bed en schreeuwde de rest wakker  we kwamen uit het huis weg en in de auto van de vriendin van mijn moeder en zijn weggekomen.alleen mijn moeder is slachtoffer geworden.

dat was mijn eerste droom.de tweede komt hieronder aangezien dit al een heel verhaal is,ik ben benieuwd wie mij hier uitleg over kan geven.
veel liefs miranda

miranda27

droom nummer 2

deze droom speelt zich af vlak voor sinterklaas
deze was niet zo lang maar wel duidelijk,ik kreeg slecht nieuws,oftewel mijn moeder dus ook,zei was plots ziek en had niet lang meer te leven..de ziekte weet ik niet kreeg alleen te horen in mijn droom dat ze zou overlijden aan een ziekte.
voordat ik het wist was het ook al zo ver..ik mijn zoontje vrienden en familie waren buiten in een park we hadden ons verzameld aan tafeltjes en stoelen..opeens schrik ik en zei moet mijn vader nog bellen die weet niet eens dat mams dood is..en ze wordt zo begraven!

vlug belde ik mijn vader was kort en krachtig.
opeens stond ik naast haar graf en begon ontzettend te huilen wij mochten als eerste een bloem erin leggen en zand over haar kist gooien,toen het graf eenmaal dicht was kreeg ik een doos in mijn handen gedrukt door wie? geen idee zag alleen de doos.op de doos stond ik weet dat ik niet met sinterklaas bij jullie zal zijn,maar heb nu vredemet mijn eigen dood, ik wil dat jullie gewoon kunnen genieten van sinterklaas dus in deze doos bevinden wat kadootjes van mij veel liefs mam
onder haar naam stond haar leeftijd 36+ en 36- haar echte leeftijd is dit dus niet!
ik begon zo ontzettend te huilen dat ik zo dus ook wakker werd.

dit was mijn tweede droom ik weet dat cijfers in dromen oftewel leeftijd ook een betekenis heeft!

ben heel benieuwd wat deze droom voor boodschappen verbergt

veel liefs nogmaals miranda

miranda27

echt helemaal niemand? ::)

kan begrijpen als het niet lukt,kom er zelf ook niet uit over deze twee dromen

groetjes miranda