Wie helpt mij met de uitleg

Gestart door Lobie, januari 09, 2010, 19:46:49 PM

Lobie

De vraag luidde: Komt mijn financiele doorbraakt dit jaar?

In de 3 leggingen van Lenormand kreeg ik:
nr 7 Verleden de slang
Heden nr 28 de heer,
en de Toekomst nr 31 Zon

Vast bedankt ;)

Angel721

Hey Lobie,

Ik denk dat je in het verleden, bepaalde financiƫle problemen hebt gehad. Het zou kunnen dat je niet op een eerlijke manier je verdiende geld kreeg.

Momenteel is er een persoon die daar een bepaalde verandering in heeft gebracht en als dat niet het geval is dan gaat hij denk ik, maar zij kan ook, dat in de nabije toekomst wel doen.

Het ziet er naar uit dat dit probleem in de toekomst wordt opgelost, het zal niet meteen in de nabije toekomst zijn, maar dus wel een bepaalde verandering.

Zo interpreteer ik het,

Veel groetjes,

Angel721

Lobie

Citaat van: Lobie op januari 09, 2010, 19:46:49 PM
De vraag luidde: Komt mijn financiele doorbraakt dit jaar?

In de 3 leggingen van Lenormand kreeg ik:
nr 7 Verleden de slang
Heden nr 28 de heer,
en de Toekomst nr 31 Zon

Vast bedankt ;)
Bedankt voor jouw toelichting Angel..,

Ik ben even benieuwd naar de uitleg (zou kunnen dat je niet op een eerlijke manier je verdiende geld kreeg), haal je dat uit een van de kaarten, begrijp me niet verkeerd, ben lerende, is dat de slang?

Ik gaf daar wel een negatieve betekenis aan maar in een andere richting.


Vast bedankt

Pindy

#3
Humm ik lees de slang juist als een verandering. Dat je hebt ontdaan van je oude jasje/situatie/gewoontes.

Dat er nu een man in jouw leven speelt dat een belangrijke rol vervult (maar kan ook staan voor jou als zijnde 'de man die voor jou zorgt")

De zon wijst op een zonnig toekomt mbt de vraag, het komt allemaal goed en je hebt de juiste keuzes gemaakt.

Kan het kloppen dat je geldfrustraties had, bepaalde gewoontes hebt gewijzigd waardoor je niet meer/minder in financieel lastig  parket komt?

Angel721

Hey Lobie,

Graag gedaan. Ik zag dat inderdaad aan de slang. Ik had het gevoel dat het zo was omdat ik dat gevoel kreeg, maar ik weet natuurlijk niet of het waar is. Het kan ook iets anders zijn. Iedereen interpreteert de kaarten trouwens anders en soms kunnen verschillende betekenissen ook allebei kloppen. Ook al zijn ze verschillend. Voor mij is de slang meestal een negatieve kaart, maar het kan voor sommige mensen of sommige leggingen ook positiever zijn. Het hangt ervan af hoe je het interpreteert.

Veel liefs,
Angel721