Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Het jaar 2012

Gestart door yllit, december 20, 2009, 20:20:15 PM

Kiwiwoman

Dank jou! (maar ik sliep al, hoor, hahahaha) :-*

Laure

In België hebben we het woord "febbekakjes" voor de favorietjes van de leraar. Ik denk dat wij allemaal febbekakjes zijn van God, hij wil wel dat we slagen voor onze proeven maar hij gaat ons wel eerlijk beoordelen. Oeps, "beoordelen"... Naja... Ik heb eens een KK-legging gedaan voor "de wereld in 2012" en het eindigde met... tadatadaaa "XX Het Oordeel"... 'k Weet wel dat dit niet hetzelfde is als "Het Laatste Oordeel" - meer een innerlijke beleving daarvan - maar was wel een straffe legging en ik "geloof" net als Hoyma dat er iets gaat gebeuren. Misschien al rond de Olympische Spelen die in Juli in Londen zullen plaatsvinden.
Misschien hoop ik het wel, nog eens spannende tijden te beleven, die de trigger zullen zijn voor de slapende medemensen om eindelijk de ogen te openen... te zien hoe de media ons bespeelt... Divide and conquer etc.

We zullen zien, zei de blinde
doosje

roro

Even vraagje voor de mensen die er in geloven.

Wat gaat er dan precies gebeuren en dan bedoel ik meer concreet.
Ik ben daar persoonlijk ook van en vaak lees ik toch in mijn ogen 'vage' voorbeelden en dat bedoel ik echt niet verkeerd!
Weet even niet anders te verwoorden.

Liefs

Varen

Waah klaproos, linkje doet het niet en ben nieuwsgierig  :'(

klaproos1945

Neem deel aan dit astrologie seminar en ontdek een heel zelden voorkomende astronomische gebeurtenis: eens in de 12.960 jaar staat de zonnewende op één lijn met het centrum van de Melkweg.

2012 is het eerstvolgende moment waarop de Aarde op één lijn staat met het middelpunt van de Melkweg. 2012 is niet het einde der tijden, maar eerder het begin van een nieuwe fase van de ontwikkeling van het menselijke bewustzijn.

eigenlijk is dit niet zo nieuw
maar meer een bevestiging
van wat er aan het gebeuren is

jammer dat de link niet over te brengen is
ik ga het uitzoeken  die nieuwe ontwikkeling
in het menselijk brein gelukkig is het niet het
einde maar wel een nieuwe face

klaproos1945

de nieuwe maan in schorpioen

http://www.kabbalahcentrum.nl/

hopelijk gaat deze link je verder brengen
niet helemaal zeker in mijn gevoel zetten
we door tot het volgende jaar ook nieuwschierig
wat er zo komen zal ik in ieder geval wel als de zon
anders komt te staan in de melkweg

Varen

#36
Mooi hé? De Grote Galactische Conjunctie...


Ook in de tarot te vinden..

Kijk maar op de kaart van de maan... Welk dier staar hier onder een stralend nieuwe maan? Juist de schorpioen (ja hij lijkt op een kreeft, maar toch  ;D ).



De Grote Galactische Conjunctie..



Haar sjaal is de melkweg en het midden van de sjaal loopt over haar navel (zonnevlecht).

De zon midden in het centrum van de melkweg...

klaproos1945

wow kraai mooi bekeken
zo had ik het nog niet gedaan
zo zie je maar weer
ieder mens is een melkweg
met als kern de navel
wat voor de verbinding zorgt
met het innerlijk kind
de zon

Varen

Navel komt van naaf. Een naaf is het centrum van een wiel.

Onze navel is het centrum van de kosmos...


Rowena1982

#39
Wist je dat er in de bijbel ook 4 era's of tijdperken staan genoemd?
Want de bijbel, hoe hij nu word omschreven/geintrepeteerd is volkomen fout!

Het begon allemaal met het sterrenbeeld Stier, toen Mozes van de berg Sinai afkwam en zijn volk een gouden kalf zag aanbidden werd hij laaiend. Hij gooiede de stenen tafelen stuk en kondigde daarmee een nieuw tijdperk aan, het tijdperk Ram. In die tijd was het offerlams (een rammetje) een sterk symbool voor Israël. Joden blazen nog altijd op de hoorn van een Ram. Met de komst van Jezus brak het Vissentijdperk aan. De bijbel staat tjokkievol 12, en 2 vissen. Nou komt het volgende. Zei Jezus niet ooit in de bijbel in Lucas 22:10: 'Let op, waneer jullie de stad in gegaan zijn, zal jullie een man tegemoet komen die een kruik water draagt? Volg hem naar het huis waar hij binnen gaat'. Dit stuk schrift is één van de meest onthullende van alle referenties aan astrologie. De man met de kruik is Waterman, de waterdrager die altijd geportretteerd word als een man die een kan water leeggiet.
Hij vertegenwoordigt het tijdperk na Vissen. Waneer de Zon (Gods Zoon) het tijdperk Vissen (Jezus) verlaat, en het huis Waterman in gaat. Want Waterman volgt Vissen op in de precessie van de equinoxen. Het enige wat Jezus daar zegt is dat na het tijdperk van Vissen het tijdperk Waterman volgt.

Het was wat struinen door die bijbel, maar ben blij dat ik dit heb ontdekt.  ;D
Want ik voelde dat er aan alle kanten tegen me gelogen werd.


Als je hyves hebt kun je mijn bericht lezen op www.zon-maan-sterren.hyves.nl onder het kopje, 'Het ontstaan van religie'. Daar staan het hele verhaal. Want God is het geheel, Geven, Ontvangen Delen, en Jezus is de zon, een deel van het geheel. Het waren geen personages zoals in de bijbel word vernoemd.
Het verhaal op hyves is echt een wakker maker, een echte bom!  ;D Jezus was nogmaals geen persoon. Hoevaak zie je mensen wel niet bidden om zijn terugkomst naar de aarde, hoevaak zie je ze niet om redding vaken? Ze moesten eens weten. Jezus is de Zon, en de Zon is helend, en de Zon komt iedere dag terug ;)

Varen

#40
neem het kerstverhaal met de ster van betlehem. De 3 wijzen uit het oosten zijn 3 sterren die uit het oosten opkomen en komen achter de heldere ster aan. Deze sterrenstand is het begin van een nieuwe jaarcyclus.

Pateo.nl/kerstfeest.htm

Rowena1982

Ik weet het. Als we met zijn allen op 2012 gaan zitten wachten missen we de boot.

Het einde van de maya kalender is op 28-10-2011 al. Nog maar 11 dagen ;)

En ik weet dat één kee rin de 3600 jaar Nibiru langskomt en dat dat in 2013 ook gebeurt.
Dat kan een enorme invloed op ons hebben. De christenen denken lekker dat Jezus als persoon terug komt.
Maar dat is niet zo! 3600 jaar geleden kwam nibiru ook langs, en dat heeft redding gegeven aan de israeliers. De Rode zee kwam werd door tweëen gespleten waardoor de israeliers konden ontsnapen aan de egyptenaren. Dat was de kracht van Nibiru. Dat zagen/zien christenen als HUN redding. Jezus komt niet terug, hoe je het wend of keert. Ze denken ook dat het einde der tijden nadert omdat er in de Bijbel gesproken word over veel natuurrampen. Ook weer gevolg door Nibiru. Daar ben ik wel van overtuigt. Johan Oldenkamp verteld precies wat ik als 7 jarig meisje aanvoelde! Prachtig! Ik heb 15 filmpjes van hem op mijn hyves staan. www.zon-maan-sterren.hyves.nl onder het kopje: Het ware (scheppings) verhaal.   

gj.mulder

Een poolshift is grote flauwekul.
De magnetische polen keren af en toe om en dat gaat geologisch zeer snel (bijvoorbeeld tienduizend jaar).
Een plotselingen omkering op één dag is slechts domme kletspraat.
Deze omkeringen vinden gemiddels eens in de zoveel honderduizend jaar plaats en niet precies op die ene dag in december 2012


Leeuwin

Rowena,

De christenen denken lekker dat Jezus als persoon terug komt. Klinkt een beetje als net goed als het niet gebeurt ;)

Geloof vind ik iets heel persoonlijks. Waar de een in de meest lettelijke zin heilig van overtuigd is, is voor een ander zeer ongeloofwaardig.

In mijn beleving is geloof daarom moeilijk op een ander over te brengen. Daarom is het mooi als je in ieder geval wel ideeen van geloofsbeleving met anderen kunt uitwisselen. De kunst hiervan is om de persoon in kwestie met wie je het niet eens bent in zijn of haar waarde te laten.

Liefs van
Leeuwin

Rowena1982

Ze hebben het idd veel over 2012 en vooral 21-12-2012

Gaan we daar van uit, missen we de boot.
Ga naar www.pateo.nl en bekijk de filmpjes: de Klok van Gizeh.
Echt indrukwekkend!  :)

Groetjes Rowena