Zou er iemand graag eens kaarten leggen voor mij?

Gestart door Angel721, december 20, 2009, 18:55:56 PM

Angel721

Hey allemaal,

Ik vroeg me af of er iemand is die (een beetje) goed is in het leggen van kaarten en die ze wel eens voor mij zou willen leggen. Ik leg zelf ook kaarten, maar dat is moeilijk om voor jezelf te doen, want je kent jezelf en hebt dan ook de kans om iets verkeert te interpreteren of juist niet te weten wat het zou kunnen zijn, omdat je weet wat er omgaat in je leven.

Ik ben daarom al een tijdje op zoek naar iemand die het toch een beetje kan liefst. Je hoeft het niet per se super goed te kunnen, maar toch liefst wel een beetje, want ik vind het belangrijk dat ik op bepaalde vragen een antwoord kan vinden. Maar ik zou om te beginnen toch liefst eerst eens een algemene legging laten doen. Misschien heb ik dan al een paar antwoorden op mijn vragen en dan weet ik ook een aantal dingen die er nog zouden kunnen gebeuren of waar ik op moet letten.

Ik geloof zelf wel heel erg in voorspellingen met kaarten als het op het gevoel van de persoon is dan toch. Want je gevoel gebruiken is natuurlijk wel erg belangrijk. Ik leg zelf altijd kaarten door mijn gevoel te gebruiken en kijk niet enkel naar de betekenis van de kaart.
Als je zelf graag eens een legging wil, wil ik dat graag voor je doen.

Leeuwin

Hoi Angel,

Ik heb een KK-legging voor je gedaan, daar je een algemene legging wil.

1. Matigheid. (kern)
2. De Toren (dit kruist je)
3. Pentakels 9 (eerste ontwikkeling)
4. De Ster (basis)
5. Pentakels 7 (voorbije invloeden)
6. Staven 3 (toekomstige ontwikkeling)
7. Staven 2 (persoon)
8. Kracht (omgeving)
9. Het Rad van Fortuin (hoop/angst)
10. Ridder van Kelken (uitkomst)

In de basis heb je een goed zelfvertrouwen. Wat ik nu zie en voel, is dat je graag een partner wilt hebben en tegelijkertijd graag onafhankelijk wilt zijn. Ik heb het gevoel dat je er heel slecht tegen kan als mensen erg op je gaan leunen. Dat ervaar jij als hangen op jou en dat vind je te benauwend. Ook hou jij niet snelle mensen die alles en wel meteen dingen willen. Dat ervaar jij als overrompelend. Heb je nog weleens angst om keuzes te maken uit angst dat je vast komt te zitten in een situatie of relatie? Dat zou kunnen verklaren waarom je niet tegen overweldigende types kunt.

Zo langzamerhand begin je de moed te verliezen, ben je bang dat die relatie er niet meer komt. Nou, die komt dus wel als ik Staven 3 en Ridder van Kelken samen zie. Ik zal niet zeggen binnenkort maar het komt wel. Ik heb ook het gevoel dat er andere mensen op je pad komen die veel beter bij je passen. Ervaar je nu al de ondersteunende invloed van je omgeving?
Mensen die zich kunnen vinden dat jij alles goed doordacht en weloverwogen doet. Als je een keus maakt dan ga je er ook helemaal voor. Daarin ben je betrouwbaar, een rots in de branding. Je krijgt steeds meer vertrouwen in je eigen intuitie en handelingen. Merk je ook dat je steeds opener wordt naar mensen? Je hebt je een tijdje heel erg teruggetrokken heb ik het gevoel maar dat wordt steeds minder.

Communicatie is een woord wat steeds in me opkomt. Ik lees wel of je je hierin vindt of niet. In alle zuiverheid en eerlijkheid.

Liefs van Leeuwin

Angel721

Hey Leeuwin,

Bedankt dat je al meteen een kaartlegging voor me deed. Dat is heel lief van je. Er zitten zeker waarheden in wat je zegt, maar er zijn een aantal van je zinnen niet zo duidelijk voor me. Omdat ik soms ook problemen heb met woordenschat zou het ook daardoor kunnen komen, maar sommige dingen zijn eerder inhoudelijke vragen.

Het klopt dat ik vooral de laatste 2 jaar echt op zoek ben naar mijn ware. Het is zo dat ik al van kinds af aan een sterke intuïtie heb en ook altijd al diep van binnen heb gevoeld dat mijn ware ergens op de wereld rondloopt en dat ik hem ooit zou vinden, al wist ik niet waar en wanneer. Ik wist niet helemaal hoe hij zou zijn, maar er zijn bepaalde dingen waar ik naar op zoek ben in iemand, die ik niet meteen in iedereen kan vinden. Het zijn speciale dingen, maar buiten die dingen ook andere dingen die de meeste mensen wel zoeken in een relatie zoals bv. trouw, eerlijkheid, zelfde gedachten en interesses,...

Ik wil op sommige momenten ook liefst alleen zijn, zonder iemand naast me omdat ik juist bang ben dat ik die speciale dingen waar ik naar op zoek ben niet ga vinden en als die er niet zijn, dan weet ik niet of ik wel een relatie kan aangaan met die persoon, omdat die me dan waarschijnlijk niet zou kunnen begrijpen. Dat is ook het allerbelangrijkste voor mij in de relatie. Dat ik kan praten over alles waar ik mee zit en waar ik met anderen niet over kan praten en dat we luisteren naar elkaar en dat ik door hem begrepen wordt. Maar als dat allemaal het geval zou zijn, dan zou ik nog liever met mijn partner samen zijn, dan alleen. Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met 'mensen die op me leunen'.

Het klopt wel dat ik het niet leuk vind dat mensen meteen iets willen. Zeker in een relatie zou ik daar niet tegen kunnen, omdat ik vind dat je respect moet hebben voor elkaars keuze, en dat niet alles meteen moet, maar dat het beter is dat er wat tijd voor genomen wordt, alvorens je daarmee begint. Ik zou voor ik een relatie begin met iemand ook lang wachten voordat ik beslis, omdat ik zeker wil zijn dat ik goed gekozen heb. Het heeft ook voornamelijk te maken met dat gevoel dat ik heb over mijn ware vinden in dit leven. Ik heb het gevoel dat ik in mijn vorige levens of leven nooit de kans heb gehad om met hem samen te zijn en dat ik in dit leven die kans wel ga krijgen om hem te vinden en met hem een relatie te beginnen. Alleen zijn er wel momenten dat ik begin te denken is het wel juist dat ik zo denk en moet ik niet anders gaan denken en net zoals anderen gewoon als ik iemand vind die bij me past het proberen, maar dat kan ik gewoon niet. Ik vertrouw echt op mijn intuïtie en nu nog meer dan vroeger toen ik er ook erg mijn twijfels over had omdat ik niet wist of het wel waar was wat ik voelde. Maar nu denk ik ook, waarom zou ik het dan zo voelen en ervaren?

Maar zoals je zegt, ben ik toch de laatste twee jaar de moed verloren en denk ik inderdaad dat ik die persoon misschien toch niet meer ga vinden, omdat het gewoon iets is dat niet iedereen heeft. Ik heb tot nu toe nog niemand leren kennen, die ook net zoals ik spreekt van een intuïtief gevoel over zijn of haar ware vinden, zoals ik dat heb. Er zijn wel mensen die daarop hopen of daarin geloven dat er een ware bestaat, maar ik weet niet of er ook mensen zijn die dat gevoel net zoals mij ervaren. Ik snap alleen niet zo goed, wat je bedoelt met overrompelend en overweldigend. Sorry, zijn misshien makkelijke woorden, maar ik heb problemen met woordenschat.

Ik geloof je als je zegt dat als die persoon komt het niet meteen zal zijn. Ik heb zelf ook dat gevoel dat ik zeker nog 5 à 6 jaar ga moeten wachten. Ook heb ik al eens kaarten laten leggen door een vriendin en vriend van me en die zeiden allebei dat ik inderdaad nog wel een paar jaar moest wachten, maar ook dat ik hem zou vinden.

Ik vind het heel vreemd dat er mensen mijn pad zouden kunnen kruisen die beter bij me passen, want dat betekent dat dat gevoel van mijn ware niet helemaal zou kloppen, of dat die persoon misschien gewoon de persoon is waarvoor ik wil kiezen, terwijl er anderen zijn die bepaalde eigenschappen hebben die beter bij mij passen. Maar in welke zin bedoel je beter bij me passen? En is het dan verkeerd volgens jou om voor die persoon te kiezen als ik hem ontmoet, of is het gewoon mijn eigen keuze?

Wat bedoel je eigenlijk met : Ervaar je nu al de ondersteunende invloed van je omgeving? Mensen die zich kunnen vinden dat jij alles goed doordacht en weloverwogen doet.

Het klopt wel dat ik over het algemeen veel zelfvertrouwen heb, maar er zijn wel dingen die mij onzeker hebben gemaakt in mijn leven, vanuit mijn omgeving en ook door een persoon in de familie, maar ik heb altijd zelf mijn best gedaan om die onzekerheden te overwinnen en daar ben ik voor het grootste deel wel in geslaagd, maar er zijn nog wel soms dingen waar ik onzeker over ben, dus het is nog niet volledig weg en ik hoop dus dat dat nog komt. Het klopt ook dat ik eenmaal ik iets gekozen heb, inderdaad zeker ben van mijn keuze en daar bij blijf en blij ben dat te hebben gekozen. Het duurt altijd wel lang om tot mijn keuze te komen, maar dat is omdat ik goed wil beslissen, maar eenmaal beslist ben ik inderdaad zeker van mijn keuze.

Het klopt dat ik mijn intuïtie steeds meer vertrouw en opener ben geworden naar mensen toe. Ik heb me veel teruggetrokken, omdat ik vaak gepest ben geweest door anderen en dat heeft mij ook deels onzeker gemaakt. Maar nu dat niet meer het geval is en ik ook zelf heb geprobeerd om mijn onzekerheden te overwinnen, praat ik ook meer met mensen en vertel wel eens wat meer over mezelf.

Ik heb ook wel de laatste 2 jaar bepaalde gezondheidsproblemen gehad, wat het voor mij ook heel moeilijk maakte om nog sociaal contact te maken en goed te functioneren in het leven, dus dat kan ook wel een rede zijn dat je die teruggetrokkenheid ziet. Bedoel je met communicatie dat ik meer communiceer met anderen?

Ik ben blij om deze kaartlegging van je te horen. Het geeft me wel wat meer hoop in mijn liefdesleven en ook een beter zicht op mijn verleden en heden.

Ik zou eens iets willen vragen, maar je hoeft niet als je niet wilt, want ik zou je er niet mee willen lastigvallen. Maar omdat ik het de laatste twee jaar geestelijk erg moeilijk heb gehad, heb ik niet alleen op het vlak van liefde problemen, maar ook met mijn beroepskeuze. Momenteel zit ik op de hogeschool, maar de richting die ik volg is niet wat ik echt wil doen. Maar het probleem is dat hetgeen ik graag wil volgen iets is wat vanwege mijn gezondheidsproblemen een moeilijk beroep zou kunnen zijn voor mij en ik zie mezelf niet veel anders doen dan dat, dus ik weet niet wat er in mijn beroepsleven gaat gebeuren? Gaat het lukken, of toch niet en zou ik wel iets anders vinden dan dat ik ook graag doe?

Daarom wou ik vragen of je het ziet zitten, om voor de liefde en voor mijn beroepsleven (wat eigenlijk wel wat samengaat met mijn gezondheidsprobleem) eens een kaartlegging zou willen doen. Voel je zeker niet verplicht, maar het zou me erg veel kunnen helpen.

Maar ik wil je alvast bedanken voor de moeite die je hebt gedaan voor mij met deze legging. Heel erg bedankt.

Heel veel liefs,

Angel721

Leeuwin

Hoi Angel,

Ik denk dat jij iemand bent die alles bewust en goed doordacht wil doen. Ook heb je momenten nodig waarop je je kan terug trekken voor zelfbeschouwing of een beschouwing van de situatie. Volgens mij heb je een brede belangstelling die je graag met anderen maar in bijzonder met je partner wilt delen. Het samen kennis vergaren vind je heel boeiend. Zeg het maar eerlijk als ik het fout heb.
Volgens mij hou je van mensen die heel zelfstandig zijn in meningsvorming en respect hebben voor iemand uniekheid/eigenheid.
Mensen van het type helper kunnen je een fijn gevoel geven omdat ze graag deel uit willen maken van jouw leven, veel met je willen delen. Het zijn mensen met een grote aanpassingsbereidheid naar een ander. Ze verwachtten dat ook van jou. Als jij heel zelfstandig bent, iemands uniekheid belangrijk vindt dan kan hun (overmatige) aanpassing aan jou benauwend overkomen. Je kunt dan het gevoel hebben dat je jezelf niet mag zijn of dat je geen rust wordt gegund. Het kan zijn dat je dat als leunend ervaart. Zijn er zulke mensen in jouw omgeving?
Mensen met een sterke hang naar belevenissen ervaren vaak bewust en weloverwogen dingen doen als getut. Dit type mens wil graag alles en wel meteen. Jij vindt die aanpak overweldigend. Zijn er zulke mensen in jouw omgeving?
Als je opener wordt en meer en meer af gaat op je intuitie zul je meestal de goede beslissingen nemen.
Is het voor jou duidelijk wat ik met op iemand leunen bedoel in dit geval? Zo niet, vraag het me gerust.

Ik heb een boek over tweelingzielen gelezen van Patrica Joudry en Maurie Pressman. Als je dat leest word je misschien een hoop duidelijk. Waarom niet op internet zoeken naar het fenomeen tweelingzielen?

Je wilt nu graag een partner maar je durft nog niet helemaal. Dat zal langzaamaan veranderen en dan komt die partner op een onverwacht moment. Geloof mij, juist als je het niet verwacht gebeurt het. Je hoeft dus alleen je onzekerheden kwijt te raken en verder hoef je niets aan jezelf te veranderen. Je bent zoals je bent en forceren helpt niet. Jouw gevoel van je ware klopt wel en als je goed naar jezelf luistert en er naar handelt (lukt pas echt als je je onzekerheid kwijt bent) zul je mensen op je pad treffen die beter bij je passen en daar zit die ware op een gegeven moment bij.

Is het zo een beetje duidelijk voor je? Ik stel je openheid zeer op prijs. Ik wil best voor jou een liefdeslegging doen en ook een legging voor je beroepsleven. Binnenkort hoor je dus weer van mij.

Liefs van Leeuwin

Angel721

Hey Leeuwin,

Alvast heel erg bedankt voor de informatie en dat je een liefdeslegging en beroepslegging wil doen. Het zal me verder zeker helpen. Omdat nu de feestdagen eraan komen en omdat ik nu vrijdag op vakantie ga, ga ik niet meer veel tijd hebben om op het forum te komen en op vakantie heb ik waarschijnlijk geen internet, dus dan zal het moeilijk gaan, maar ik zal proberen vandaag of morgen nog te antwoorden op je informatie. Als het niet meer lukt, dan weet je dat ik het niet meer heb kunnen doen.

Dan zal ik het begin januari proberen te doen.

Nogmaals bedankt en veel liefs van mij,

Angel721

Angel721

Hey Leeuwin,

Het klopt dat ik graag goed nagedacht wil hebben over iets, voordat ik het doe of beslis. En er zijn inderdaad momenten waarop ik liever even alleen ben met mezelf om over de situatie of over mezelf na te denken. Dat heb ik nodig, omdat ik over mezelf of over de dingen die gaande zijn wil kunnen nadenken, zodat ik voor mezelf kan uitmaken wat het beste is voor me.

Er zijn inderdaad wel veel dingen die mij interesseren. Ik ben vrij nieuwsgierig naar bepaalde dingen en ook wel leergierig. Er zijn wel een aantal dingen in het bijzonder waarover ik kennis zou willen vergaren samen met mijn partner, zoals bv. rond onze vorige levens en de rede van mijn gevoel dat ik over hem heb en nog een aantal dingen.

Ik vind het wel heel belangrijk dat je een eigen mening kan vormen i.p.v. gewoon die van een ander aan te nemen en dat je er een rede voor hebt dat je zo denkt. Zo doe ik dat toch, maar ik heb daar zelf soms wel problemen mee met een mening vormen. Want ik weet soms niet hoe ik het het beste kan zien. Maar ik denk altijd vanuit goedheid. Ik vind het trouwens ook wel belangrijk dat ik en mijn partner over bepaalde dingen hetzelfde denken en ook over bepaalde dingen dezelfde mening hebben.  En ik vind het zeker belangrijk dat je respect hebt voor iemands uniekheid/ eigenheid. Ik zie altijd de kleine dingen in een persoon die die persoon uniek maken en zie altijd het mooie in iemand. Ik vind het ook heel belangrijk dat mijn partner het mooie in mij ziet, maar ook in andere mensen en dus ook denkt vanuit goedheid. Maar ik zou bijvoorbeeld meteen de unieke dingen in hem zien. De dingen die schattig, lief, leuk zijn, die hem mooi maken en gewoon wie hij is als persoon. Ik zie dat in iedereen wel. Omdat ik het belangrijk vind dat je dat in mensen kan zien, vind ik het ook belangrijk dat hij dat in mij kan zien en dat ook kan uiten of zeggen. Maar evengoed in anderen het goede,… kan zien.

Ik denk dat ik nu wel begrijp wat je bedoelt met mensen die leunen op me. Ik heb het ook aan mijn moeder gevraagd en ze heeft het ook proberen uit te leggen. En het klopt wel dat ik daar niet goed tegen kan. Ik heb dan inderdaad het gevoel dat ik mezelf niet kan zijn of dat ik geen rust krijg. Maar momenteel zijn er niet zo’n mensen in mijn omgeving. Er is wel zo iemand geweest, maar nu niet meer. Wat bedoel je eigenlijk met getut?

Ik hoop dat ik zoals je zegt steeds meer op mijn intuïtie kan afgaan en dat ik dan ook de juiste beslissingen kan maken.

Ik heb op het internet al een heleboel gevonden over tweelingzielen en heb al veel afgeprint om in de vakantieperiode te lezen als ik tijd heb (want ik heb in januari examens, dus zal veel moeten leren) en heb ook het boek gevonden in de bibliotheek. Ik was al wel eens eerder iets over tweelingzielen te weten gekomen door het op te zoeken, maar had er nog niet echt bij stilgestaan en nog niet echt de tijd gehad om erover te lezen. Maar ik ga er zeker eens over lezen, want het is wel interessant en het zou mij wel kunnen verder helpen.

Het klopt dat ik graag een partner wil, maar nog niet helemaal durf. Het is vooral dat ik wat schrik heb om niet alles te kunnen delen met hem en niet over alles ga kunnen praten. Maar ik moet blijven geloven, want ik weet ergens wel dat ik die persoon ooit ga ontmoeten. En als al verschillende mensen me zeggen dat ik hem zal ontmoeten dan zal het wel waar zijn. Wat ik vorige keer ben vergeten te zeggen, is dat ik niet alleen wist dat ik hem ooit ergens zou ontmoeten, maar ik had ook altijd het gevoel dat ik niet bewust naar hem moest zoeken en dat ik hem wel zou ontmoeten op een onverwacht moment. Daarom geloof ik zeker dat je zegt dat het op een onverwacht moment zal zijn. Ik had nooit het gevoel dat ik moeite moest gaan doen om hem te zoeken of naar plaatsen te gaan waar ik mensen kon leren kennen en dus misschien hem ook. Ik voelde dat het ooit vanzelf zou komen. Ik voel nu zelf ook dat de tijd nog niet rijp is. Ik denk voor ons allebei nog niet. En dat die tijd nog wel komt, maar dat het nog wel een paar jaar kan duren.

Ik ben blij dat je zegt dat ik niets aan mezelf hoef te veranderen. Ik zou het ook helemaal niet willen, want ik zou mezelf willen kunnen zijn. En aan die onzekerheden zal ik moeten werken, maar ik denk dat het wel goed komt met de tijd. Ik ben ook heel blij dat je zegt dat dat gevoel wel klopt, want dat is iets dat ik maar niet of moeilijk uitgelegd kreeg aan anderen en velen vinden dat ik niet moet denken vanuit een ware, omdat het niet bestaat, maar zo ervaar en voel ik het niet, dus ik ben blij dat er iemand is die zegt dat het wel waar is.

Nogmaals bedankt voor de beroeps- en liefdeslegging.

Er is nog iets wat ik je wil vragen. Er is momenteel iets waar ik met niemand over kan praten. En het probleem is dat ik langs de ene kant wel wil, omdat ik denk dat ik geestelijk een blokkade heb en daar vanaf moet geraken, zodat ook dat gezondheidsprobleem niet verergert, maar langs de andere kant wil ik er niet over praten, omdat het een moeilijk onderwerp is voor me. Het is nogal persoonlijk de dingen die er gebeurd zijn en ik wil dus niet alles zeggen. Maar ik weet niet wat ik er het best mee kan doen. Heb jij misschien een goede raad?

P.S.: Wat ik vorige keer nog vergat te vragen, wat is eigenlijk een KK-legging? Ik leg zelf momenteel alleen met Lenormandkaarten. De betekenissen van de tarotkaarten ken ik nog niet allemaal, dus daar kan ik nog niet zo goed mee werken.

P.S.: Zou ik in mijn hand ook bepaalde dingen kunnen lezen, rond de onderwerpen waarover we hebben gepraat? Wat wel opmerkelijk is, is dat ik precies geen lotslijn heb of bijna geen. Het zou dus volgens mij ook kunnen dat ik zelf nog te beslissen heb in mijn leven, hoe mijn lot zou gaan worden, door bepaalde mensen te ontmoeten en bepaalde beslissingen te nemen. Wat denk jij hierover?

Veel liefs,

Angel721

Leeuwin

Hoi Angel,

Een KK betekent de legging van het keltisch kruis. Met getut bedoel ik dat je waarschijnlijk niet van mensen houdt die zeer zo niet overprecies zijn en van de kleinste details een punt maken. Als je over iets heel persoonlijks wilt praten dan kun je mij een persoonlijk bericht sturen. Ik heb alvast een liefdeslegging voor je gedaan.

1. Hoofdaspect: Pentakels 4
2. Verleden/wat reeds is: Koning van Zwaarden
3. Toekomst/dit komt erbij: De Dood
4. Basis: Kelken 3
5. Ridder van Zwaarden.

Je handelt vanuit een liefdevolle basis (Kelken 3), je hebt heel veel te geven aan mensen. Momenteel zit je heel erg in je eigen wereldje omdat je het gevoel hebt dat mensen je niet zo goed begrijpen. Niet iedereen snapt dat jij beslist en handelt vanuit een liefdevolle integere houding.
In het verleden heb je achter sommige relaties radicaal een punt gezet (Koning van Zwaarden). Jij houdt stevig vast aan de zaken waar je voor staat, je bent niet zo makkelijk op andere gedachten te brengen. Je weet heel goed wat je wilt en daar hou je je aan.
Je krijgt een steeds scherper zelfinzicht en daarmee ook in andere mensen (Ridder van Zwaarden). Je ontmoet uiteindelijk iemand die goed bij je aansluit, waar je een hele diepe intense band mee krijgt (De Dood). Maar hiervoor is geduld geboden. Toch ga je wat fanatieker zoeken naar mensen die dezelfde interesses hebben als jij. Vooral de interesses die je met een partner wilt delen.

Liefs van Leeuwin. De legging over je werk komt de volgende keer.

Angel721

Hey Leeuwin,

Bedankt voor de legging en informatie.

Het klopt inderdaad dat ik niet hou van mensen die van het kleinste punt iets maken. Ik kan er ook niet goed tegen. Ik zou wel een persoonlijk bericht willen sturen, maar ik weet niet zo goed hoe dat moet. Zou je mij dat even kunnen vertellen?

Ik ben een persoon die graag hulp bied en denk vanuit het goede. Wil ook alleen maar het goede voor mensen en hoop hen daarbij te kunnen helpen. Ik heb inderdaad het gevoel dat mensen me niet kunnen begrijpen. Net omdat het moeilijke onderwerpen zijn, maar ook omdat ik bepaalde dingen niet tegen iedereen wil zeggen. En inderdaad als je goed bent in het leven, dan ziet niet iedereen dat en zijn er ook veel mensen die ervan profiteren. Over die relatie. İk ben momenteel met niemand samen en ben ook niet met iemand samen geweest. Maar ik begrijp waarom je dat ziet. Ik kan er wel iets meer over zeggen, maar dan liever in een persoonlijk bericht. Het is inderdaad waar dat ik weet wat ik wil en daaraan vasthoud. Mensen kunnen mij inderdaad niet snel op andere gedachten brengen.

Het klopt dat ik steeds meerover mezelf te weten kom en daar ben ik ook blij om, want dat heb ik nodig om uit bepaalde problemen te geraken. Het is ook net doordat ik over mezelf iets te weten kwam dat ik ook iets over een bepaalde persoon te weten kwam. Maar ik weet nog steeds niet alles en er zijn nog altijd dingen die niet duidelijk zijn en dat maakt het voor mij heel moeilijk om de waarheid te achterhalen. Ik weet dus ook niet zeker of wat ik denk en voel rond dat onderwerp en die persoon juist is of niet. Ik ben echt heel blij te horen dat ik een persoon zal vinden die goed bij me aansluit en waarmee ik zo'n diepe en intense band mee zal hebben. Ergens vind ik het spijtig dat het nog even gaat duren, maar anderzijds voel ik ook dat dit het beste is. En ik heb ook het gevoel dat sommige problemen en moeilijkheden eerst moeten opgelost worden voordat ik hem kan ontmoeten. Maar er is iets wat niet zo duidelijk voor mij is. Bedoel je dat ik toch liever op zoek ga blijven naar een partner die dezelfde interesses heeft, omdat ik ze met hem wil delen of dat ik die wel ongeveer in mijn partner ga vinden, maar dat ik toch nog op zoek ga blijven naar mensen in mijn omgeving die dezelfde interesses hebben, zoals vrienden, kennissen en nieuwe mensen die ik leer kennen. Want het is natuurlijk wel belangrijk dat je een aantal ınteresses gemeen hebt met je partner, anders wordt het moeilijk om samen dingen te doen. Maar omdat je zegt goed bij elkaar aansluiten weet ik niet goed op welk vlak je bedoelt.

Leeuwin

Hoi Angel,

Links onder mijn naam staat een vierkantje. Als je daarop drukt dan kun je mij een persoonlijk bericht sturen. Je ziet het vanzelf. Lukt het niet laat het mij dan even weten.

Groetjes van Leeuwin.