Keltische Kruis, wie kan mij helpen?

Gestart door Cynthia89, december 16, 2009, 19:45:30 PM

Cynthia89

Hallo allemaal!

Ik hoop niet dat ik heel erg tot last ben hiermee, aangezien ik pas net lid ben van dit forum en ik niet zeker weet of het wel geaccepteerd wordt als ik zo mijn 'intrede' doe.
Ik ben sinds een korte tijd met de tarotkaarten bezig, en eigenwijs als ik ben, zoek ik het liefste al mijn leggingen zelf uit. Nu heb ik alleen vanmiddag een keltische kruis legging gedaan, en ik kan er maar geen touw aan vastknopen... Dus ik hoop stiekem dat er hier een aantal mensen zijn die mij hierbij kunnen helpen, en eventueel bereid zijn me iets verder opweg te helpen. Ik zou het in ieder geval echt super tof vinden!  ;D

Ik denk dat het misschien wel handig is om van tevoren eventjes wat uitleg te geven over de situatie... Ik heb niet zo heel erg lang geleden een redelijk erge ruzie gehad met mijn partner. Dit is gelukkig uitgesproken, en alles lijkt nu wel weer goed te gaan. Ik vertrouw erop dat mijn partner van mij houdt, maar er is een _iets_ wat mij dwars blijft zitten. Vandaar dat mijn vraag 'Hoe staat (naam van partner) in onze relatie?' was.
Ik heb toen het Keltische Kruis gelegd, en daar kwamen de volgende kaarten uit:

1: Koningin Pentakels
2: Zwaarden 10
3: Pentakels 7
4: Gematigdheid
5: De Dood
6: Koning Pentakels
7: De Ster  EN  de Maan   (er kwamen er 2 tegelijk)
8: Aas van pentakels
9: Rad van Fortuin
10: Bekers 3

Als laatste, wil ik graag vermelden dat ik niet met omgekeerde kaarten werk, deze draai ik namelijk met dezelfde gang weer om. Dus zou ik aan degene die zo vriendelijk zijn mij te willen helpen, willen vragen om niet alleen de postieve kanten van de kaarten te bekijken. Alvast heel erg veel bedankt!!

Liefs,
Cynthia

Leeuwin

Hoi Cynthia,

Die flinke ruzies is door een opeenstapeling van dingen ontstaan. Ik zie dat jij daar nog behoorlijk last van hebt. Je verwacht ieder moment weer een (spirituele) dolksteek te krijgen (Zwaarden 10).
Jouw partner is net zo bang als jij. Momenteel wil hij het heel rustig aan doen en daardoor trekt hij zich mogelijk heel erg terug, heb je het gevoel dat hij zich voor je afsluit?
Ik heb ook het gevoel dat jouw partner nog dingen met jou wil of moet bepraten maar daar op de een of nadere manier remmingen in heeft. Het gaat vermoedelijk om een vroegere ingrijpende gebeurtenis maar wat precies, daar kan ik nu even niet de vinger op leggen. Hij wil iets niet vertellen, mogelijk omdat hij bang is voor jouw reactie. Heb je soms het idee dat hij uitvluchten verzint? Dat komt nu puur gevoelsmatig in mij op.
Ik voel ook wel dat hij heel veel om je geeft en hij zal jullie verbintenis niet zomaar opgeven.
Dit is wat ik er op heden van kan maken.

Liefs van Leeuwin