Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droom over Hyves

Gestart door danseres, december 07, 2009, 21:30:19 PM

danseres

Was maar een hele korte droom.
Ik droomde dat ik dacht: 'hey ik moet nu toch ook maar eens die echofoto op Hyves zetten' en even later stond die op mijn Hyvespagina, een foto van een echo met daarop duidelijk een babytje te zien van een paar maanden.
Toen ik vanmorgen wakker werd en me realiseerde dat ik helemaal niet zwanger 'meer' was. Heb 1,5 jaar geleden een abortus gedaan en heb het nog niet verwerkt geloof ik.
De hele dag heb ik een verdrietig gevoel erom gehad en was ik doodmoe.

Ricca weet een beetje van de hoed en de rand. Zou je hierover iets kunnen verklaren?

Dankjewel!

liefs,
Danseres

Leeuwin

Hoi Danseres,

Zoals jij je droom beschrijft denk ik dat je die abortus nog niet hebt verwerkt. Ik denk dat je die hele gebeurtenis diep in je binnenste hebt weggestopt. Het verlangen naar een kind is nog steeds bij je aanwezig. Dit is een indruk die ik ineens krijg maar misschien zit ik er naast.
Hoe gaat het met je fysieke gezondheid? Nog steeds op dieet? Als je darmen rustig zijn en je hebt alleen nog maar onderhoudsmedicijnen nodig dan is het wel verantwoord om een kind te krijgen (ik heb dit alleen van hore zeggen hoor). Even aan je arts vragen.

Liefs van Leeuwin

danseres

Hoi Leeuwin!

Bedankt voor je uitleg, het is idd zo dat de abortus nog niet verwerkt is. Daar moet ik wel aan gaan staan weet ik. ik weet niet of deze droom daar mee te maken had. mss de kinderwens an sich?
Yep het klopt dat ik, wanneer er geen ontstekingen zijn, gewoon kinderen zou moeten kunnen krijgen. alleen de man ontbreekt nog. ;D en dat is nog het lastigste. ::)

Liefs,
Danseres

Leeuwin

Hoi Danseres,

Ze zeggen weleens dat er meer mannen op aarde zijn dan vissen die in zee zwemmen maar de leuke mannen zijn volgens mij momenteel die vissen zelf achterna gaan zwemmen. Ik zou ook wel willen dat dit verandert.

Liefs van Leeuwin