Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

bijbelse droom

Gestart door alexia1980, december 01, 2009, 23:29:05 PM

alexia1980

hoi iedereen,

Vorige zomer droom ik dat ik in een schuur sta, die tot aan de nok gevuld is met balen stro.Plots breekt er brand uit en sterf ik in de vuurzee.
De dag erna is de man waarop ik een oogje had iets begonnen met een vrouw waarmee hij nog steeds samen is. Zij zijn beiden joods, ik ben christen.

ikzelf zie verwijzingen naar het brandoffer (ik), boaz en ruth in de graanschuur.Bijbelse thema's dus.

Zou het kunnen dat de droom betekent dat de relatie van lange duur is, dat die twee elkaar gevonden hebben en dat ik van geen tel meer ben?
Wie ziet nog andere aanknopingspunten? Hoe interpreteren jullie - met meer ervaring da n ik!!  ;) - dit?

groeten
alexia

Leeuwin

Hoi Alexia,

Ik denk eerder dat jij je van geen tel meer voelt i.p.v dat je niet meer in tel bent. Die brand zegt mij dat dit gevoel bij jou van lieverlee minder wordt, zij het dat dit gevoel maar langzaamaan verdwijnt.
Die rook zegt mij dat je gevoelens voor hem zeer heftig waren.
Ik ben niet erg bijbelvast dus daarmee kan ik je helaas niet helpen.

Liefs van Leeuwin

alexia1980

dag Leeuwin,

bedankt voor je antwoord! Mijn gevoelens waren inderdaad zeéér heftig, dus daar heb je groot gelijk in!

groetjes
alexia