Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Kathedraal in huis

Gestart door Ricca, december 01, 2009, 14:31:23 PM

Ricca

Rosie en ik zitten aan een tafel en communiceren telepatisch (niet met beelden, maar met gedachten, klanken en gevoel). Dat gaat redelijk goed. Daarna ga ik bij haar op bezoek. Ze blijkt op een vorig adres van mij te wonen. Ze doet de deur open en laat me binnen. Ik denk het huis op mijn duimpje te kennen, maar ben verrast als ik zie dat er op de begane grond een kerk is; geen kapelletje of kerkje, maar een hoge kathedraal die heel vertrouwd voelt. Daarnaast (op de begane grond) en tevens daarboven (gewoon op de 1e verdieping) zijn Rosies woonvertrekken. En dáárboven wonen nog andere mensen.

Ik had om een forumdroom gevraagd om te voelen hoe het is om, net als Fatin, over medeforumleden te dromen. In hoeverre dat over jezelf gaat. Het antwoord op die vraag heb ik wel gekregen. Rosie kwam daarbij als (droom)verrassing uit de bus rollen.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Pink

Hallo Ricca,

Bijzonder. Wat me opvalt is dat er een andere forumpersonage naar voren komt. In de droom van Fatin spelen andere mensen een rol. Ik begin bijna de neiging te krijgen om ook om een forumdroom te vragen om tekijken wie er bij mij aan tafel zit.

Pink

morticia

Citaat van: Ricca op december 01, 2009, 14:31:23 PM
Ik had om een forumdroom gevraagd om te voelen hoe het is om, net als Fatin, over medeforumleden te dromen. 

Ricca,
hoe voelde het om over forumleden te dromen?

Opti-Mystique

Citeer
...om ook om een forumdroom te vragen om tekijken wie er bij mij aan tafel zit...

Nu weet ik ook waarom ík 's nachts geen Forumleden aan tafel heb; jullie hebben het te druk met in andere dromen aanschuiven! >:(

;D ;)

Opti-Mystique

Citaat van: Fatin
...Blijkt dat je liever voor andermans kookkunsten gaat en dan lachen op het dakterras als het voorgerecht van de ander op blijkt te zijn...

Hmzz ja... zó ben ik! :P

Fatin

....heb ik mij weer versproken?  :-\

Mijn beeld van het beeld uit de beelden van mijn illusies én de personage (uit het door mij geschreven verhaal) die ik Opti noem, uitgebeeld in dromen.

::)

Opti-Mystique

*knuffelt Fatin in het kathedraal van Rosie in het huis van Ricca*

:-*

Fatin

Citaat van: Ø•Mystique op december 01, 2009, 18:25:41 PM
*knuffelt Fatin in het kathedraal van Rosie in het huis van Ricca*

:-*

;D daar krijg ik geen genoeg van :D

Dank je

morticia

Ricca

Citaat van: PinkIk begin bijna de neiging te krijgen om ook om een forumdroom te vragen om te kijken wie er bij mij aan tafel zit.

Ja, probeer het eens, Pinkerbelle. :D

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Pink

Citaat van: Ricca op december 01, 2009, 21:27:51 PM
Ja, probeer het eens, Pinkerbelle. :D

Liefs,
Ricca

Hmmm, proberen is geen werkwoord. Ik ga doen. Meld mij als er iets te melden valt.

PinK-R-Belle

Ricca

Weten jullie dat je namen ook letterlijk kunt dromen (de eenheid van woord en beeld). Let dus ook eens op of je misschien een leeuwin ziet in je dromen, of een klaproosje, een doosje, een palomino-paardje, een pink, een danseresje, een blauwe veer enz. :)
From Ricca with Love

Julia

Citaat van: Ricca op december 01, 2009, 14:31:23 PMIk had om een forumdroom gevraagd

Lieve Ricca,

Zou je kunnen uitleggen hoe je dat doet?

Lieve groet, Julia  :)

Pink

Hallo allemaal,

U vraagt wij draaien. Ook ik kreeg een forumdroom en ik plaats 'm maar even hier. We zitten in mijn huis zoals ik dat een paar jaar jaar geleden in mijn werelddroom beschreef.

Dit keer geen ratelende Fred Flintstone auto's en geen swingende oermoeders op de gracht. Wel lekkere jazz-lounge muziek zachtjes op de achtergrond. En er zijn gasten, Dolf is in de keuken muntthee aan het zetten. De bladeren heb ik die ochtend op de markt gehaald en ik heb baklava gemaakt. Ik zit samen met Juul in het raam en we genieten van de zon op ons gezicht. Fatin en Ricca zitten aan de grote tafel en spelen een spelletje backgammon. Palo is samen met Mephisto en Medusa in de tuin aan het werK.

Ook klinken er kinderstemmen door het huis want onze kinderen spelen samen op de vloer met Lego en rennen vol enthousiasme van binnen naar buiten om te laten zien wat ze nu weer gemaakt hebben. Wat hierbij opvalt is dat alle vrouwen dochters hebben die sprekend op hun moeder lijken en de enige man heeft een zoon die uiteraard sprekend op zijn vader lijkt. Maar al peinzend naar buiten starend bedenk ik me dat dat ook precies is zoals het hoort. Dit is wat voor ontspanning zorgt.

Pink

Opti-Mystique

Citaat van: Pink op december 06, 2009, 11:57:12 AM
...Dolf is in de keuken...
...met Mephisto in de tuin aan het werK...

...de enige man heeft een zoon die uiteraard sprekend op zijn vader lijkt...

Jesse lijkt inderdaad sprekend op mij...
Dus laat M'duus 't maar niet horen! *fluit doe* :P

;D