ik heb vannacht een vreselijke nachtmerrie gehad. ik sliep en toen werd ik wakker (denk ik, dat is dus nooit zo duidelijk) en toen zag ik recht vooruit voor mijn kast 'iemand' in een monnikenpij staan. althans, ik zag de pij. waar het gezicht hoor te zitten en andere ledematen, was het zwart. de pij was ook zwart ipv het gebruikelijke bruin. ik schrok, keek links van mijn bed en daar stonden er ook twee.
ik heb keihard gegild - ik schaam me rot voor mn buren, die moeten zich echt ROT zijn geschrokken. :-[en toen met veel moeite het lichtknopje kunnen vinden. ik trilde over mijn hele lichaam. was zo bang dat ik met het licht aan heb geslapen verder..
ik sliep weer in en toen droomde ik (?) dat ik mezelf op bed zag liggen en iemand me vroeg om deugden van mezelf op te noemen. ik wist er nog gauw een op te noemen voordat die bewuste 'monnik' bij me was. die kwam namelijk met een rotvaart op me af gerend. ik hoorde ook echt rennende voetstappen.
ik vroeg me de hele nacht af: waarom gebeurd dit? ik voel me goed, ben niet met duistere zaken bezig, met duistere mensen enz. ik snapte er niks van. tot ik dacht dat het misschien duistere dingen uit het verleden waren?
Toen hoorde ik een stem zeggen: 'ob-ser-var' heel langzaam (in het spaans. observeren dus). dus toen was ik niet zo bang. mss zijn het duistere krachten die mij simpelweg observeren maar niets kunnen doen?

Ik ben de laatste tijd heel erg bezig mezelf te leren kennen en te leren van mezelf te houden. ik werd helemaal in het begin, na mijn eerste alternatieve therapie al eens wakker en 'zag toen' ook mensen op mijn kamer en ze zeiden; 'niet bang zijn, dit hoort er allemaal bij. we zijn alles in het werk aan het stellen om je beter te maken.' toen sliep ik ook rustig door, maar dit??
Misschien is het even belangrijk om te vermelden dat ik als kind (van een jaar of 4 zover ik me herriner tot mijn 23e ongeveer, veel verschijningen heb gehad).
Ik ben nu niet bang maar zal vanavond toch niet helemaal gerust gaan slapen.
Help?
Ricca misschien weet jij wat het is?
bedankt!