ik wil lenormand kaarten leren lezen

Gestart door cor, november 01, 2009, 11:13:24 AM

cor

hello allemaal,

ik ben hier nieuw, ik heb mij een tijdschrift gekocht met daarbij de kaarten, zijn die ook goeie kaarten voor een spotprijs. want ik was al een tijdje op zoek en nu heb ik ze, er is ook een handleiding maar ja het is voor mij de eerste keer.  Ik wil kaarten voor mij willen leggen i.v.m. met mijn studie of ik het verder moet doen, ik doe mijn studie over en het is ook zwaar 2 kinderen heb ik.  soms denk ik dat het tijdverspilling is dat ik mijn studie verder doe.   kan iemand mij hier helpen a.u.b

Leeuwin

Wil je zelf een legging doen en dat iemand anders die legging voor je interpreteert of mag een ander zelf een legging voor jou doen? De vraag is of je wel of niet door moet gaan met je studie?

Groetjes en liefs van Leeuwin

cor

Dag leeuwin,

Graag of er iemand een kaartegging kan doen voor mijn studie verpleegkunde, of ik die kan afmaken of niet, maar het mag ook over algemeen zijn en ik zou ook graag leren werken met deze kaarten en zo een inzicht geven over alles, ik ben zo een twijfelaar, niet zelfzeker, enzo..., ik kan daar over niet spreken met mijn man of mijn gevoelens zeggen, soms is dit verkeerd, ik weet nie of je iets kan kaartleggen over onze relatie, ik voel me opgesloten van binnen of ben ik dit die het zo ziet.  Kan iemand mij iets laten weten. Bedankt.

Met vriendelijke groeten
Cor

Leeuwin

Je wilt dus een legging over je opleiding en over je relatie? Ik wil dit best voor je doen.

Groetjes van Leeuwin

cor

Dank u wel, want het is een zware studie en heb 2 kinderen en een man die ziek is geweest.

veel liefs cor

Leeuwin

Hoi Cor,

Eerst even een antwoord op de vraag over je beroepsleven. Ik trek de Slang-Ooievaar en de Roede voor je.
Het zegt mij dat je die opleiding voor verpleegkunde best aan kunt. Ik zie jou als een ijverig, hardwerkend en praktisch ingesteld iemand.
Je bent nu nog te veel met anderen bezig. Het wordt tijd om voor jezelf daarin een rustpunt te zoeken, jezelf dingen te gunnen, tegen jezelf kunnen zeggen: ik kan het wel!
Ik denk zelfs dat je er jezelf mee hebt als je het niet doet. Al je daadkracht en energie kan zich dan omzetten in agressie.

Groetjes en liefs van Leeuwin

Leeuwin

Zo Cor, nu even over je relatie.
Ik heb de Toren-het Anker en het Schip getrokken.

Dit houdt naar mijn gevoel in dat het met jouw relatie op zich heel goed zit maar dat je zelf in emotionele zin in een isolement bent geraakt. Het zou kunnen dat je je teveel voor je gezin hebt weggecijferd maar helemaal zeker ben ik daar niet van. Ik ben benieuwd wat hier de reden van is.
Ik denk dat je eens met je partner moet gaan praten over wat je bezig houdt. Dan komt er een hoop emotie vrij en ga je als het ware weer stromen. Dan voel je je ook in lichamelijke zin beter, waardoor een psychisch enz.

Groeten van Leeuwin.

cor

dag,

het is allemaal waar wat je zegt, maar praten met mijn man gaat niet, alles draait om hem.  hij was in 2007 ziek en is nu helemaal genezen.  en als ik over mij begin begint hij dan ik ben ziek.  ik denk er altijd een einde te maken omdat het mijn 2de huwelijk is is het zo moeilijk.  ik zorg hier voor alles, het financieel, huishouden, alles, wat hij doe is alleen zagen, zage, ik, ik, ik en ik ben ziek, alles moet om hem draaien ik ben het kotsbeu, kan jij mij daarover iets zeggen.  zal ik geen spijt hebben dat ik een einde zal maken.

groetjes

Leeuwin

In mijn legging over je beroepsleven staat dus de Roede. Dit wijst ook vaak op een conflict. Die zul je dus krijgen als jij je zin doorzet en jij je wens nu eens op de eerste plaats zet in plaats van hem.
Hij moet maar eens leren dat niet alles meer om hem draait. Waarom stelt hij zichzelf nog steeds op de eerste plaats?

Groetjes en liefs van Leeuwin

cor

dag leeuwin,

als ik aan mijn eigen denk of mn gevoelens laat spreken, is het oorlog tss. ons en betrek zijn mama er mee.  dus ik heb 2 op mijn kop.  vb: wij hebben een discussi en hij vertelt het door aan zijn mama, en dan komt zijn mama van je hebt niks te zeggen, als je er niet mee akkord gaat gaan julli uit elkaar, zij beslist aales over hem.  ik ben die 2 kotsbeu. telkens als er einde aan komt in onze relatie doet hij dan goed. ik begrijp er niets van. ik tel hier niet ook zijn mama vertroetelt hem hij is 52 jaar oud en doet gelijk een baby. mijn schoonma soms zet ze hem tegen mij op. alles wat ik doe vertelt mijn man aan haar en dan antwoord neen zo niet en maakt er een drama van en komt hij bij mij ddit dat en mijn schoonma ook.  ik wil er een einde aan maken in mijn huwelijk. ik heb 2 prachtige kinderen die hebben mij nodig, al mijn tijd en geld besteed of moeten aan hem, ik ben gelijk een zak aardappel geworden, lelijk, enzo..., allemaal door hem.  zeg vraag ik te veel of ben ik dit die geduld moet hebben, kan jij mij daafr over iets zeggen.


veel liefs cor


Leeuwin

Hoi Cor,

Nee, je vraagt veel te weinig en het wordt hoog tijd dat je daar verandering in gaat aanbrengen. Om te beginnen: jij bent goed zoals je bent!!! Mooi of lelijk zijn hele relatieve begrippen.
Zorg er dus om te beginnen voor dat je weer tevreden bent met jezelf. Koop ook eens wat leuks voor jezelf en probeer in ieder geval tel lijnen als je jezelf te dik vindt en je hebt daar last van. Het is heel mooi dat je er zo voor je kinderen wilt zijn, dat je alles voor ze over hebt. Weet dat je kinderen op een gegeven moment aanvoelen dat jij niet tevreden bent met jezelf en dat doet kinderen ook geen goed.

Laat je man een keus maken tussen jou en zijn moeder. Dat hij zijn moeder over bepaalde dingen eens raadpleegt is tot daaraan toe maar haar bemoeienis gaat in dit geval heel erg ver. Zeg dat je bij hem weg gaat als dit zo door gaat en voeg de daad bij het woord als zijn gedrag naar haar niet verandert. Als het niet goed zit tussen papa en mama voelen kinderen dit ook haarfijn aan.

Het lijkt nu wel of ik makkelijk praten heb maar dat is dus echt niet zo.
Heel veel sterkte!

Groetjes en liefs van Leeuwin

cor

dag leeuwin,

het voelt zo goed dat ik er eens over praat en het doet goed dat je mij vertelt dat het tijd word dat ik eens aan mijn eigen denk.  ik heb er een s met mijn mama gepraat over dit, ze kwam eens langs en zei tegen mijn man het is lelijk wat je tegenover mijn dochter doet, hij heeft haar naar buiten doen vertrekken en zij tegen mij als je contact gaat zoeken neer je mama, is het over ook zijn mama is het eens met hem. mijn man is zo sterk dat ik niet mijn eigen weg volgt echt waar.  en elke dag zagen als hij niet zaagt is het zijn mama.  baahhhh.  wat denk jij er over.  veel liefs cor

Leeuwin

Ik denk dat het een controlfreak is die jouw wereldje klein wil houden. Dus jij mag niet naar jouw moeder maar zijn moeder mag wel overheersen in jullie huwelijk? Een beetje dubbel vind je niet?
Pas als jij echt weg gaat zal hij voelen wat hij gedaan heeft en /of wat hij mist. Hij vindt het nu te vanzelfsprekend dat jij er voor hem bent.

Liefs van Leeuwin

cor

dag leeuwin,

ik denk dat je gelijk hebt hij heeft mij gevonden, en zijn mama ook zij heeft mij gevonden hoe dat zij mij om hun vingers winden.  Zeg ik vertel hier in deze forum mag het , want ik was aan het denken dit is een forum voor kaarten legging, ik denk dat iedereen der er zon over denkt.  maar ik was op zoek op een forum voor kaartlegging want ik ben zo een twijfelaar en geen zelfvertrouwen meer heb en dit allemaal dankzij mijn man.  ik ben zo bang in alles te doen zelfs praten ben ik bang in alles vindt hij iets. van niks maakt hij een drama idem zijn mama.  mijn schoonma heeft mij dit ook gezegd, niks kan mij van mijn zoon scheiden ze heeft liever haar zoon van mij scheid dan van haar hij is 52 jaar  (daaaa???).

veel liefs cor