legging van 3 kaarten

Gestart door cor, november 05, 2009, 09:51:50 AM

cor

hello,  ik heb kaarten voor mijn schoonmama gedaan, om te weten of de probleem bij haar zit of mijn man. 




6 (wolken)  29 PK    24 (hart)  31 (zonne)

als ik het zo zie of lees(ik ben nog een beginneling) van zij is het probleem, als ik afbreek met haar (ook met mijn man????) zal het goed gaan.

wat denken jullie

Veel liefs cor

Danisha

Ik zie een vrouw die het er niet helemaal mee eens ie met een liefdesrelatie, misschien je schoonmoeder..
Blijf het van de positieve kant bekijken het is namelijk.. jou relatie  ;)
En zij.. probeert dat overgens ook wel.. groetjes

libram

Hallo Cor,

Uit de legging zou ik niet opmaken dat je zou moeten afbreken met haar. Het lijkt me ook onmogelijk, doordat er altijd een relatie zal blijven bestaan. Met kaart 6 wordt de moeilijke tijd in de relatie aangegeven waarin confrontaties en wellicht ruzie wordt aangegeven en er van jou gevraagd wordt een keuze te maken. Doe dit voorzichtig en stel je eigen grenzen en maak die zo duidelijk mogelijk. In de Tarot van Isis is dit de kaart de Roos waarbij het volgende gedicht hoort die slaat op je huidige situatie en wil ik je graag meegeven.

De Roos

Ik verlang
naar de Roos
van tederheid.
Zij kijkt mij aan
en haar bedwelmende geur
tovert mij
in een fata morgana.
Ik omhels haar zoete pracht
en prik me plotseling
aan haar doornen.
Haar bloem
wordt gekleurd
door mijn bloed.
Ik ontwaak
in de woestijn
van de nacht.
Voorbij zijn de nevels
van mijn dromen.
Gestorven en gebroken
in het maanlicht,
liggen daar de scherven
van het verlangen
dat ik ééns had.

De volgende 2 kaarten die je getrokken hebt, kreeg je ook in de legging van 5.

Je eigen positiviteit en intuitie samen met hulp van een ander zal er voor zorgen dat de situatie in jou relationele sfeer verandert wordt. Een ontmoeting met een warme, romantische persoonlijkheid ligt voor jou in het verschiet.

Liefs,

Libram

cor

Dag Libram,

Zoals u zegt bedoeld zij het goed, dat er nog contact zal blijven w.d.z. dat ik en mijn man nog samen zullen zijn, ik heb gisteren besloten een einde gemaakt het was zo erg , erg. Het is van gisteren avond dat ik geen contact wil met hem. Eerst wa hij diegene mij cganteerde het is over ik ga weg. Maar nu is het aan mij en menens en ik denk ook dat hij dit ook vertelde aan zijn mama, hij betrek haar altijd mee en ik krijg altijd die 2 op mijn kop.  Tis nu 3 jaar zo en heb veel geduld met hem gehad ik heb alles moeten opgeven ,Zoals je weet is het mijn 2de huwelijk daarom ik het eerder niet een einde aan gemaakt.  tenslotte ik ben niet de eerstre of de laatste,  en wat denk jij.
Ik zal nog kaarten leggen i.v.m met ons huwelijk.

Veel liefs Cor

Leeuwin

Hoi Cor,

Juist omdat je er nu een eind aan hebt gemaakt, heb ik het gevoel dat hij gaat beseffen wat hij kwijt is nu jij er niet meer bent. Toch wel een aardige kans dat hij zijn gedrag gaat veranderen. Soms moet het keihard gespeeld worden wil iemand naar je luisteren. Vooral als dingen vanzelfsprekend zijn.
Je mag elkaar in een relatie onder geen enkel beding remmen in de persoonlijke ontwikkkeling.

Liefs van Leeuwin

libram

Lieve Cor,

Wat ben jij een dappere en krachtige vrouw, Je hebt hele moeilijke beslissingen genomen, na een hele moeilijke tijd, en volgens mij geleerd en inzicht gekregen wanneer er op je schuldknop gedrukt wordt.
Heb vertrouwen in jezelf, blijf in je kracht en hou de communicatie kanalen in de relatie open.


liefs,

libram

Laure

Hé Libram,

Ik begrijp het niet: dit is toch een legging met Lenormand-kaarten, maar jij interpreteert met Isis-tarot-kaarten?
(heb het even opgezocht, mooie kaarten zijn dat zeg)

doosje

cor

Hey dag allemaal,

Mijn man heeft contact opgenomen met mij, hij wist dat het menens was van mij, en had schrik, ik was altijd die de eerste stap deed en was het zo gewoon.
Hij wou dat wij heel gelukkig zijn en heeft ook zijn fouten toegegeefd. Daarop antwoorde ik , je heb dit verteld aan je mama dat ik een einde wou maken en daarop antwoorde hij neen, maar ik denk hij durfde niet want zijn mama zal hem zeggen laat haar vallen en hij wil het niet (begrijp jullie er iets van) ???

Veel liefs cor

Danisha

#8
Ja ik heb door dat hij een moederskindje is.. kijk maar eens op google daarover.. sterkte.

klaproos1945

I Tjing Zegt; Nadat Hemel en aarde er zijn gekomen, komen de 10.000 dingen.
Als de 10.000 dingen er zijn, komen man en vrouw.
Als de man en vrouw er zijn, komen echtgenoot en eega.
Nadat echtgenoot en eega er zijn , komen vader en zoon
Als vader en zoon er zijn, komen de heerser en minister.
Als de heerser en minister zijn er zijn, komen hoog en laag.
Nadat hoog en laag er zijn komt de regeling van recht en orde.



Veel liefs van klaproos 1945