Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Toekomstbrief

Gestart door danseres, oktober 29, 2009, 08:46:55 AM

danseres

Ik droom dat ik een brief in de hand heb. Dan zie ik dat iemand daar heel lichtjes en vagelijk regels op heeft geschreven. Ik weet dat ie regels 'van boven' komen. Er staat:
'Je zult hem gauw ontmoeten, op een feest. Nog voor je je viltje hebt afgehaald (?), heb je hem al gezien.'

Tussendoor ben ik thuis en zit ik op het toilet :-\ maar ik kan niet rustig gaan want een vriendin van mij komt er aan en maakt de glazen schuifdeuren open en laat een van haar katten binnen om mij wakker te maken, ze denkt dat ik nog in bed lig. Ik breng hem terug en buk zodat ze me niet ziet want ik ben bloot en geef de kat terug. Ze is een beetje geƫrgerd.

Dan ga ik naar dat feest en inderdaad zie ik 'hem'. hij staat achter een bar of neemt jassen aan dat weet ik niet meer goed.
Even later in de droom lig ik met hem in bed. Hij is een stuk ouder (46) en geen Spanjaard maar in mijn droom zit ik helemaal niet met die dingen. Hij is heel mooi, wel iets mediterraans. Donkere huid, diepgroene ogen en hij is ge-wel-dig. We zijn helemaal verliefd en ik weet; 'ja dit is hem'. ik voel me veilig bij hem, ik hou van hem.

Stomme is, dat ik ook helemaal verliefd wakker werd. ::)

Danisha

Dan ga je denk ik een nieuwe liefde krijgen.. denk dat je 'n voorspellende droom hebt gehaden dat de rest uit je droom dan duidelijk word als je hem hebt  ;)
zegt misschien wat over de ontmoetingsplaats.. ben benieuwd.. liefs.

Leeuwin

Hoi Danseres,

Kan het zijn dat iemand, bijvoorbeeld een bekende, jaloers op jou is? Of dat die persoon een haat-liefde verhouding met jou heeft? Die ontvangen brief zegt mij dat het contact met die persoon gaat verminderen.
Die vrijage zegt mij dat je iemand gaat ontmoeten op wie je verliefd wordt.
Klopt het dat je nu in een fase zit waarin je nieuwe contacten krijgt?

Groetjes en liefs van Leeuwin

danseres

Ik hoop dat jullie allebei gelijk hebben (vwb die liefde dan ;)).
Ik heb inderdaad nieuwe vrienden gemaakt en dat klikt geweldig. Een van die vriendinnen is een vriendin die ik 2 jaar geleden hier heb leren kennen maar het contact was verwaterd en we hebben elkaar zowat een jaar niet gezien. Zaten allebei in een hele moeilijke fase in ons leven en nu hebben we allemaal weer wat rust.

We zullen zien!

Bedankt voor jullie inbreng.
xxx