Exlief.. Lenormandkaarten..

Gestart door Danisha, oktober 25, 2009, 10:25:18 AM

Danisha

Hallo,

Dit bericht en legging na aanleiding van mijn post in dromen.. exlief..
Ik vraag me af of hij meent wat hij zei tegen mij vandaag dat..
hij het zat is  :-\ Hij deed ook wel gemeen moet ik zeggen lelijke dingen zeggen..
Hij is er ook goed in om in zijn hoofd te halen dat ik met anderen ben..
Heel vermoeiend.. en daar begon hij weer over net en melde effetjes dat er een vriendin uit zijn bad kwam.. Had stiekem ook niks anders verwacht..
Het doet pijn dat hij me zo afkraakt en beledigt en uitmaakt voor..
Ik voel me heel gebruikt en niet zo lekker hierbij..
Wie weet kan ik het beste gewoon idd verder gaan..
Ben benieuwd wat de kaarten erover kwijt willen ik zal eens proberen..

Meent exlief wat hij zei tegen mij vandaag?

Kruis Vissen Lijkkist = Wolken

Als ik er zo naar kijk lijkt het of mijn plannen niet doorgaan?..
Het is over tussen exlief en mij.. lijken de kaarten kruis vissen en lijkkist vissen te zeggen..

Slang Hart Boek = Berg
Nog eens.. Wil die me echt niet meer?..

Hij heeft geheime liefdes en liefdesverdriet? Stiekem wil die me misschein nog wel.. wellicht moet het op zijn manier..
we hebben bijden onverwerkt verdriet..

Denk dat de kaarten me zeggen beter voor mijzelf te kunnen gaan en hem te laten..

Reacties welkom.. liefs..

Leeuwin

De combinatie van  Slang-Hart-Boek zegt mij in ieder geval dat het totaal niet klopt wat hij tegen jou zegt. Je moet eens tegen hem zeggen dat hij moet ophouden met gifpissen en eens in alle eerlijkheid moet zeggen wat nou werkelijk het probleem is. Zolang hij dat niet zegt dan schiet je niks op, dan kun je moeilijk om die berg heen.
Hij houdt in ieder geval iets achter en zie erachter te komen wat dat is. Ik heb wel een vermoeden maar om hier nou uitspraken te doen die achteraf bezien niet kloppen vind ik niet juist.

Kruis-Vissen-Lijkkist.
Ook deze combi zegt mij dat hij eerst weer een seksuele relatie wil opbouwen, gekoppeld aan een vaste relatie. Jij wilt eerst praten en dan sex maar hij wil het andersom. En als dat niet lukt dan heb je kans dat hij jullie contact beeindigt want hij heeft zo niet het gevoel dat hij de controle over de situatie heeft. Hij is een type wat graag de touwtjes in handen heeft en een ander moet daar maar in mee gaan. Hier moet je in ieder geval met hem over praten. Begin er zelf over, kijk of je tot hem door kan dringen.
Aan de Wolken zie ik dat je nog wel problemen met hem zult krijgen als je hieraan gaat werken. Je moet jezelf wel afvragen hoe ver je daarin wilt gaan.
Hij zal in ieder geval blijvend moeite hebben met het uiten van emoties.

Sterkte en liefs van Leeuwin

Danisha

Hoi Leeuwin..

Ik heb je bericht gelezen bedankt en voel herkenning hoor..

Ja dat kan ik zeggen stel ik hoor iets van hem wat het probleem nu werkelijk is.
Ja ik had ook wel het gevoel dat hij iets achter hield ik heb ook een vermoeden gehad denk dat wij dezelfde delen.. ben er dan nog goed van afgekomen of doorheengekomen om het maar effe zo te zeggen.. Wat liefde al niet kan doen met een mens he.. gelukkig maar dat het niet erg uit de hand is gelopen voor mij verder..

Ja klopt wat je zegt ik zie het zo gebeuren eigerlijk toch wel dat hij me straks weer wilt ophalen en dan idd.. seks.. en wie weet een relatie dan ook weer.. dat wilde hij ook wel hij was wel zo gek met me ging me niet ...  ;)
ja denk dat we dezelfde ideen over zijn geheim hebben..
Het klopt wel hoor wat je aangeeft over hem en zegt.. het moet echt oip zijn manier en daarin is hij heel sterk aanwezig en hij is heel wantrouwend.. denk dat dat eerder wat over hem zelf zegt en beledigend wanener het hem uitkomt zijn alle vrouwen sletten en hoeren ik dan ook in zijn ogen vooral als hij me niet ziet..

wat een hap he.. nou.. ik kan er wel wat mee.. ik pas wel op nu..
als hij denklt geen relatie meer en hij haalt me op heb ik misschien straks alsnog een probleem.... liever niet...
denk echt dat dat zijn geheim is en of hij is een beetje van de andere kant ook.. groetjes..

Danisha

ja wat is het gehim wat is het geheim ;) het kunnen er zovelen zijn..

hoi.. dit heb ik hem gezegd zo net..

hoi.. ik vind dat je weer loopt te gifpissen en eens in alle eerlijkheid moet zeggen wat nou werkelijk het probleem is *******.. ga bij ****** aan de deur of bij een ander zou ik zeggen ik heb niks te verbergen weet dat ik eerlijk ben..
ik vind dat je weer loopt te gifpissen en eens in alle eerlijkheid moet zeggen wat nou werkelijk het probleem is *******.. en wil jou met alles wel helpen en jou bijstaan ect maar goed ik vind dat je een muurtje om je heen hebt gebouwd.. ben benieuwd wat nu werkelijk het probleem is....

kuss

Leeuwin

Hoi Danisha,

Ik vind dat je heel goed hebt gereageerd. Hij zal verbaasd zijn geweest. Onthou van mij een ding: mannen die alle vrouwen sletten en hoeren noemen zijn zelf niet te vertrouwen. Misschien een beetje ver gezocht maar zou hij zelf soms naar -je-weet-wel gaan? Zou hij soms grote schulden hebben? Er komt bij mij nu ineens gokken naar boven maar let wel, ik kan dit mis hebben!
De combinatie kruis-vissen kan ook op geldproblemen wijzen.  Misschien vind je dit wel heel erg ver gaan maar probeer eens te achterhalen of hij bij BKR geregistreerd staat. En confronteer hem er mee als dit wel zo is.
Heel veel sterkte. Ik hoor van je.

Heel veel liefs van Leeuwin

Danisha

Hoi lieve Leeuwin het doet me goed ons gesprek..

Bedankt voor jou reactie op mijn bericht die ik hem heb kunnen sturen daar,
heb je mij goed mee geholpen voelt fijn..  :)
Ja ik heb geen reactie terug gekregen.. ik denk idd dat hij verbaasd is met stomheidgeslagen misschien wel zelfs.. wie weet heb ik nu een zaadje in zijn hoofd geplant en gaat hij nadenken wat er allemaal scheelt in zijn leven wat zijn probleem nu werkelijk is misschien.. hoor ik het nog..

Ja klopt hij is ook niet te vertrouwen waar vrouwen zijn is hij..
In de tijd dat ik met hem was heb ik dat ook wel gemerkt..
Nee hij gaat zelf niet naar de je weet wel zoals hij zegt wel...
heeft die gezegd een caravan te willen om een paar zoals hij noemde.. wijfen in te stoppen.. ik had wel eens het idee dat hij een je wee wel was.. ik vroeg verbaasd toen die daarmee zo kwam plotseling van.. of ik er dan ook in ging.. nee zei die jou hou ik voor mezelf..

Ja hij heeft wel schulden heb hierover wel eens gevraagd alleen die laat niks los..

hij weet dat ik een erfenis krijg.. wanneer is nog onzeker..

Knuffel...

Leeuwin

Hoi Danisha,

Let op! Dan komt hij heus nog wel een keer bij je want hij weet dat je geld krijgt. En waar geld is, is hij!
Als hij een je-weet-wel is dan is hij heel dominant. Hij zal je in een vaste relatie geestelijk vernederen. Bovendien kun je voor hem huissloof zijn en nog klappen krijgen als je het niet goed doet. Tenminste, zo schat ik hem in.
Weet dat zulke mensen NOOIT veranderen. Bij dit soort mensen is de sociale intelligentie in ernstige mate verstoord! Daar helpt geen enkele therapie bij, dat is zelfs wetenschappelijk bewezen. Zulke mensen kunnen ook heel GEVAARLIJK zijn. Je weet ook niet in welk deel van zijn hoofd die kronkel zit maar als het ook nog eens in het seksuele gedeelte zit dan heb je er een flink probleem bij.
WEET, dat zulke mannen het treuren NIET waard zijn!!! Dus stop met huilen en kijk eens uit naar normale mannen die wel oog voor jou hebben. Er zijn meer aardige mannen op aarde dan vissen die in zee zwemmen! Laat zien dat je sterk bent! Je zult zien hoe je dan weer in je kracht komt te staan.
Dat is moeilijk omdat ze je in het diepste van je vrouw zijn raken. Doe hier echter iets positiefs mee en benadruk nu juist dat je een mooie vrouw bent die heel sterk kan zijn.

Ik leef met je mee. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Groetjes en liefs van Leeuwin

Danisha

Hoi Leeuwin..

Ja.. ik denk et ook.. eigerlijk wel  :-\
Ik kreeg wel eens in de kaarten financiele list enzo..
Denk ook dat hij daar baat bij heeft bij mijn erfenis dit is a once of a lifetime en denk dat als ik met hem ben ik alles moet inleveren hij dat graag wil en erover wil bepalen.. zo voelde het dat wil ik niet toelaten..
Ja hij is denk ik wel een je weet wel die mij voor hem zelf wilt.. ja hij is heel dominant als ik 2 x ga douchen op een dag heeft hij daar al wat over..
Ja hij dreigde mij in het begin toen ik bij hem weg wou dan kreeg ik anderen op mijn dak die reden langs mijn huis zoals hij zei dat wat zou gebeuren en eentje wilde mij slaan ik ging terug naar hem en.. alles was weer veilig en wel voor mij..
toen wasik zo sterk om bij hem weg te gaan en later weer zo zwak dat ik terug ging.. en ja dan van de laatste tijd..
Ja hij wil dat ik luister zegt vaak.. je luisterd niet.. en doet op speelse wijze na alsof hij mij klappen geeft zegt hier ook wel dingen over..
en hij had een keer politie aan de deur gehad voor een ....wapen ze konden niks vinden.. Ja ik sleip daar en gelijk zei die al toen ik hem had wakkergemaakt per ongelijk werd die chagerijnig en zo van ga wat doen in huis ofzo terwijl..
ik was daar nog de gast en niet eens gewend nog daar..
hij wil dat ook klopt..

Ja ik heb echt ook wel geprobeerd met hem te praten erover en te kijken of er wat veranderd kon worden maar nee.. en hij doet nooit wat fout  ;)
Laatst werd ik ook echt moe ervan ik kon bijna niet meer en de laatste keer dat ik er was zei ik ook dat daaardoor mijn gevoel minder was ik al bang was voor de vlgde dag dat ik weer thuis was hoe die dan weer zou doen over de tel enzo..

Ja ik denk dat ik beter verder kan gaan ook.. als hij dat in de gaten heeft zoals vnadaag dat hij effe niks van me gehoord heeft en ik mijn gevoel uitleg dan.. heb ik met anderen wat gedaan en ik had moeten blijven...

hij kwetst me idd keer op keer en heeft van die testjes weetje wel dat ik dan zo had moeten reageren ofzo... en ik doe elke keer wat fout... hij wil dat ik loyaal ben naar hem..

ja klopt gvind het moeilijk toch wel moet ik zeggen bij hem weg te gaan zoals je al hebt gemerkt ook... daarbij heb ik in deze stad niks meer over in die periode watik zei de laatst 6 maand ies langer leerde ik hem ook kennen.. ken hem vanaf juni..... wellicht alles maar achter laten hier dan een nadere stad heb ik wel eens aan zitten denken ik ga er over nadenken heel serieus.. en kijken wie kan helpen na mijn besluit wat daarvoor nodig is wat ik moet weten en ect je weet wel wat handig is enzo...

liefsss...

Leeuwin

Je bent sterk genoeg om een goed besluit te nemen. Pak je spullen, vertrek en begin opnieuw. Ik hoor wel van je wat je doet. Heel veel sterkte!

Groetjes van Leeuwin

Mira

Beste Danisha,

Nu ik dit zo lees over je exlief, wil ik alleen maar kwijt dat je zeer HAPPY wordt achteraf dat het je EX is.

Zulke mensen veranderen niet, op den duur ga je alleen maar aan jezelf twijfelen en ben je straks
geestelijk helemaal gebroken. Voordat je het weet ben jij zijn voetveeg en huissloof.

Kies voor jezelf meid!! Je bent veel en veel meer waard dan de ellende die jouw exlief je te bieden heeft.

Ik heb de ellende doorstaan met mijn ex, heeft lang geduurd, was vrij heftig, tot aan zwarte magie is er tegen me gebruikt door zijn moeder. En nu Danisha, nu ben ik helemaal happy dat we niet meer samen zijn.

Ook mijn ex is een dominante jongeman, alleen zijn mams kon bij hem doordringen, en dit deed bij mij de das om. Zwarte magie is er gebruikt in mijn huis, in mijn slaapkamer notabene en lang heb ik geen rust gekend. Maar geloof me, tijd heelt alle wonden, en antwoorden komen.

Kies nu voor jezelf, hoe moeilijk het ook is!! Het genot van weer teruggaan naar je ex zal vrees ik van korte duur zijn. En ik neem aan dat je begrijpt dat je veel en veel meer waard ben als mooie jonge vrouw!!!
Als dat betekent verhuizen, dan is dat misschien de deur die je voor jezelf moet openen!!

Wees sterk en zoek geen contact, de eerste week zal het heel zwaar zijn, misschien ook wel de eerste drie maanden. Maar geen contact betekent bezinning en alles met andere ogen bekijken. Probeer de zaken op emotioneel en verstandelijk niveau in balans te krijgen. En ja dit kost heel veel moeite....weet het als geen ander.....

De mannen zullen weer naar je omkijken, en je zult stralen van geluk, en ervaren wat het is om weer van het heerlijke geluk te mogen proeven. Gun het jezelf!!

Liefs
Mira

Danisha

Hoi schatten bedankt voor de reactie's en.. eigen verhaal van Mira :)
Even een vraagje.. vinden jullie dat ik de stad uit moet gaan??

Danisha

Ik heb dit een keer gezegd tegen hem toen ik eerders bij hem weg wilde dat ik even eruit zou en terug overnieuw zou beginnen hier voor mijzelf en..
toen zei die dat ik wel de stad uit kon gaan daarmee aan het kortste eind zou trekken als ik terug kwam..

Mira

Danisha,

Wat zegt jouw eigen gevoel daarover? Probeer eens een dagje te vertoeven in een andere stad.

Misschien geeft dat wel een gevoel van opluchting. Dan is het de moeite waard.

Denk eigenlijk wel dat het je zou helpen en zo voor jezelf te kiezen!!

Liefs
Mira