Topic voor alles waar je geen eigen topic voor wilt openen

Gestart door Pink, oktober 02, 2009, 12:35:42 PM


Palomino

lieve Ricca,

Opnieuw geef je weer antwoord op een vraag die ik hier op het forum niet eens gesteld heb :o...o lief Universum:Citaat:

... grote plasjes of kleine plasjes, van welk hondenbeest(je) dan ook, daar zijn wij hier niet vies van hoor. Elk schepsel heeft wel eens hoge nood en kan het dan even niet meer ophouden. De plasjes bedekken we met de mantel der liefde (die absorbeert prima en mag ook in de wasmasjien).

Seppa vroeg me of ik hierop durf te reageren omdat zij hetzelfde voelt als jij. Ja dat durf ik. Ik hou van honden, maar 5 honden op etagewoning in Amsterdam wordt mij vaak te veel en een plasje in huis veel te veel, als ik om half 7 's morgens met mijn ogen nog bijna dicht naar de badkamer loop en in de poep sta >:( :-X....GRRRRROM !!! Dan is die mantel der liefde niets meer en niets minder als een dweil met allesreiniger  ;) Good Morning!
En ja, I make my day,  het gaat over mij, over de keuzes die ik maak, over wat ik aantrek en onbewust nodig heb, waar ik van moet (mag... :-\) leren...Maar soms begrijp ik mijn les niet. Of weiger ik te leren?!
En ooooooh, hoe geniet ik ervan om met de honden op het strand te rennen en te spelen, in het bos en waar dan ook in de natuur waar ze de ruimte hebben...en waar ik de ruimte ervaar :)

Liefs,
Palopony
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Ricca

Lieve Palo,

Als er bij de drol een bordje had gestaan met 'trap er niet in', waar zou je dan denken dat dat op sloeg? Op de hondenpoep of op de valkuil om boos te worden op alles en iedereen en eigenlijk op jezelf? Natuurlijk ga je even hartgrondig knetteren als je 's morgens vroeg in de poep stapt. Wie niet? Maar je weet ook dat de hond dit niet gewild heeft en het zelf al erg genoeg vindt dat hij een ongelukje heeft gehad. Geef daarom ook je hart, je mededogen een kans. Hanteer de dweil met een glimlach... Verras jezelf... Zorg dat het er gemakkelijk uitziet, dan wordt het dat ook. En geef vervolgens jezelf en alle 'verdachten' een schouderklopje: alsnog een hele goeie morgen! :)

Liefs en groetjes aan Seppa,
Ricca
From Ricca with Love

Palomino

#63
Citaat van: Ricca op december 07, 2009, 12:48:06 PM

Als er bij de drol een bordje had gestaan met 'trap er niet in', waar zou je dan denken dat dat op sloeg?
;D 8) ;D

Je hebt gelijk, je vertelt me precies wat ik eigenlijk al wist en wat ik graag nogmaals wilde horen. Jouw woorden helpen me om daadwérkelijk mijn hart te laten spreken en mededogen te laten zien. :D

Dankjewel Ricca

Liefs en een fijne dag, Palo...en groetjes van Seppa :)
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Julia


Palomino

Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Pink

Citaat van: Palomino op december 22, 2009, 09:59:54 AM
Een engelse heer met vieze handen...?

Liefs,
Palo

Synchroniciteit, ik log in om exact hetzelfde te tikken.

Pink

Julia

 ;D Nooit gedacht dat ik een kindermopje zo leuk zou vinden!

Ben bijna geneigd om te zeggen: "snappie 'm?"

Palomino

Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Xuma


Hi Ricca,

ik weet niet zo goed onder welk topic ik deze vraag kan stellen maar ik gok op gedachtenkracht :D: waarom blijft het aantal van mijn berichten nu al wekenlang hangen op 195 ?

Dank alvast van
:) Xuma   
Just a closer walk with Thee...........

Ricca

Ik heb geen idee, Xuma, maar ik zie de teller nu op 198 staan, dus er zit nog wel leven in. :) Misschien moet je in je browser op Pagina Vernieuwen klikken om het nieuwste aantal te zien?

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

Xuma

Lieve Ricca,

ik zie een aantal berichten van "Horny Adult Dating" op het forum, waarvan de betiteling mij voldoende waarschuwt om deze niet te openen.
Eergisteren waren er berichten van een op het eerste gezicht aantal Nike reclames.
(Inmiddels verwijderd zoals ik zie.)
Is het niet mgelijk om het forum tegen dit soort muck te beschermen vraag ik mij af, zoals de meeste forumleden naar ik aanneem, wil ik hier liever niet mee worden geconfronteerd.

:) Xuma
Just a closer walk with Thee...........

Ricca

Lieve Xu,

Wat je in dat geval het beste kunt doen is in het betreffende bericht klikken op: Meld dit bericht aan moderator. Dan komt je melding bij Catharina en Klaas (de beheerders van het forum) en ook bij mij, maar ik ben maar een eenvoudige berichtenverschuiver. :) Er wordt trouwens dagelijks gecontroleerd op dit soort dingen. Het zal wel niet helemaal te voorkomen zijn, deze ongewenste berichten, maar Cath en Klaas zitten er bovenop (hun eigen woorden). Zij kunnen ook de posters verwijderen uit het ledenbestand en IP-adressen blokkeren.

Groetjes,
Ricca
From Ricca with Love

Xuma

#73

Bedankt voor je tip lieve Ricca; zo nodig zal ik hieraan zeker gevolg geven.
Ook is het goed nieuws dat dit soort onverlaten geblokkeerd kan worden teneinde herhaling te voorkomen. :D

:) Xuma
Just a closer walk with Thee...........

Xuma


Lieve Ricca,

is het misschien alsnog mogelijk om mijn droom 'Turquoise, wit en zilver" samen te voegen met mijn dromen-cyclus "Op zoek naar jas" ?

Bij voorbaat hartelijk dank !

:) Xu
Just a closer walk with Thee...........