Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Staven Koning

Gestart door Ricca, september 26, 2009, 12:44:12 PM

Ricca

Het topic is geopend. Wie schrijft er als eerste over deze kaart?
From Ricca with Love

klaproos1945

Koning van staven?
In zijn rechter hand een staaf waar kleinen twijgjes aan groeien.
links  een gele mantel  het zonnig gevoel. Zijn  hondje is heel klein de vriendschap is aanwezig.

klaproosje 1945

Leeuwin

Staven Koning,

Een vurig temperament. Kan een grootse houding hebben. Zo van: hier ben ik, geen onzin en doe wat je moet doen.
Hij is heel sterk en is vaak een leider die aandacht heeft. Hij staat heel goed in zijn kracht en weet wat hij wil. Toch kan hij heel gevoelig zijn. In de liefde is hij zeker trouw. Hij functioneert daarin heel goed, zo ook in het dagelijks leven. Hij verlangt echter ook trouw van zijn partner.
Hij kan niet zo goed tegen mensen die hun kwaliteiten verkwanselen en mensen met een sloom temperament. Een beetje meer pit graag zal hij denken. Hij kan in zo'n situatie mensen zelfs kleineren door een arrogante houding.
Wee degene die aan zijn dierbaren komt: hij zal het moment afwachten dat hij terug kan slaan zonder dat je het weet wie het gedaan heeft.
Hij is al met al een zonnig en lief persoon als het erop aan komt.

klaproos1945

Staven koning

buiten de contex van een specifieke lezing als lossen kaart beschouwd
                                           geven de zestien hofkaarten een overzicht van de grote verscheidenheid
                                           aan van menselijke karakters een studie object van eigenschappen die op

de kaart worden aan gegeven en die de persoon ook tot uiting brengt de
                                           staven koning de specifieke maatschappelijke functie gaan gepaard met
                                           bepaalde ervaringen en verantwoordelijkheden de weerspiegeling is niet

wat iemand zijn hele leven zal zijn of beleven maar het is een samenvatting
                                           in een legging van het moment dat de kaarten gelegd zijn zij/ hij zit in de fase
                                           van de staven koning en kunnen met de ervaringen te maken hebben in

verschillende levens gebieden de staven koning is verantwoordelijk voor de
                                           welvaart van de samenleving onder de kroon draagt hij/zij een bontmuts
                                                   het macht symbool dat deze verantwoordelijkheid weergeeft

de kwaliteiten zijn een grote wilskracht besluitvaardig te werk gaan en kan
                                           hier soms erg dominant zijn onwankelbaar in zijn gelijk het normaal vinden
                                                             van dat iedereen hem/haar zal gehoorzamen

staven koning de kaart onderste boven

voor studie doeleinde en kaart leggingen betekent het omkeren van de kaart
                                           echter meer dan louter verdubbelen van hem/haar mogelijkheden en kan men
                                               de staven koning vanuit een andere invalshoek benaderen en begrijpen

we vinden bij de omgekeerde staven koning het zelfde natuurlijke vuur terug
                                           nadat hindernissen zijn genomen en nederlagen zijn geleden door de persoon
                                           raakt de staven koning zijn kracht niet kwijt hij/zij zal zich matigen en meer

begrip voor anderen kunnen opbrengen
                                                               eerlijk tolerant en goed wel misschien iets
                                                               harder in het leven dat niet langer op een
                                                                  eenvoudige wedstrijd van zijn gelijk is

Ricca

Citaat van: klaproos1945 op september 26, 2009, 17:45:36 PMZijn  hondje is heel klein...

Hallo Klaproos,

Dat 'hondje' is een salamander (= vuursymbool). :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Leeuwin

Mijn gevoelsmatige beschrijving van Staven Koning,

Zijn mantel, die bij de koningin nog geel was is rood geworden. Dat geeft een stuk vuriger temperament aan. Rood is ook de kleur van leiderschap wat betekent dat hij op een duidelijkere en temperamentvollere manier leiding neemt.
Zijn gele mantel (hij heeft die mantel over zijin schouders gedrapeerd?) geeft zijn vrolijke natuur aan. Die mantel is met allemaal salamanders bedekt, wat nog eens zijn vurige aard benadrukt. Ik krijg het gevoel dat die gele kleur betekent dat hij zijn vurig temperament moet leren beheersen. De achtergrond van Staven Koning is helderder blauw dan bij de koningin. Hij krijgt de rust en kracht van nature mee om dit leerproces te voltooien.
De stenen ondergrond van de troon is inmiddels wit. Ondanks dat deze koning vaak ongeduldig is, streeft hij toch eerlijkheid na in (werk) relaties.
Hij heeft zijn staaf naast de stenen troon staan i.p.v erop. Hij heeft zelf veel temperament maar vind het prettig als anderen dat ook hebben. Slome, pietepeuterige mensen vervelen hem gauw. Die zwarte leeuw en salamander tegen een oranje achtergrond geven mij het gevoel dat hij veel heeft moeten leren om met zijn temperament om te gaan.
Zijn voeten zijn niet onder de mantel verborgen maar hij laat ze zien. Omdat ze ietwat grijs zijn heeft hij moeite met oneerlijke mensen. Op dit punt heeft hij heel wat meegemaakt waardoor hij veel wijsheid heeft opgedaan.
Zijn kroontje is opener dande koningin, hij staat altijd open voor nieuwe, vruchtbare ideeën.

In mijn poging om een beschrijving van deze koning te geven, heb ik mezelf tot een onbeschreven blad gemaakt en heb een gevoelsmatig oordeel gegeven. Wat ik al weet van deze koning, plus mijn ervaring met kaartleggingen heb ik bewust niet gebruikt. Zonder overdrijving voelde ik veel vuur, zelfs een portie overmoed.

Groetjes van Leeuwin

Palomino

STAVEN KONING

De Staven Koning is helemaal in zijn element: Vuur +Vuur.

Net zoals bij de Koningin van Staven en de Bekers Koning staat de troon van de Koning van Staven op een massieve grijze vierkante steen. Maar de steen van deze Koning is veel groter; naast zijn troon aan de linkerkant, is nog een zee van ruimte want...naast zijn plaats op de troon heeft deze koning ook nog ruimte nodig om te bewegen, te creëren, te ontwikkelen.
In tegenstelling tot de andere koningen die we allemaal frontaal bekijken, zien we de Staven Koning links en profiel. Hij heeft iets rusteloos, en het ziet er uit alsof hij zojuist is gaan zitten na druk in de weer te zijn geweest. Of had hij net een geïnspireerd idee en voelt hij de kracht om het te gaan realiseren, zijn staaf al buiten de steen geplaatst en klaar om op te staan...?
Doormiddel van zijn staf staat hij trouwens ook in directe verbinding met de aarde en voelt hij zich geaard.
Het lijkt er zelfs wel op dat hij je uitnodigt even links naast hem te komen zitten als je warmte nodig hebt...zijn linkerhand ligt al klaar om zijn ruime mantel om je heen te slaan en je zo tegen de kou te beschermen.

Alles aan de Koning van Staven duidt op de energie van vuur: het rood van zijn gewaad en het geel van zijn mantel waarop we salamanders zien afgebeeld. Ook op zijn troon zien we salamanders en leeuwen. En een leeuwenkop aan zijn halsketting. Het woord salamander is afgeleid uit het Perzisch ‘säm andarun’ en dit betekent vrij vertaald: vuur van binnen.
Het salamandertje links van de koning heeft gele vlekjes en is dus een vuursalamander.
De salamanders op het gewaad van de Staven Koning bijten zichzelf allen in de staart en vormen daarmee perfekte circeltjes. Dit wijst op volwassenheid en voltooiing. Dit in tegenstelling tot de salamanders op de kleding van Staven Ridder, waarvan sommigen nog open circels zijn.
Zijn vuurrode haar (pruik ?) en de gevlamde kroon geven temperament, inspiratie, het inspirerende, initiatiefnemende, optimistische, maar ook het lichtontvlambare en het explosieve karakter van de koning aan. Ook de manchetten aan de mouwen van zijn rode gewaad zijn afgezet met vlammen die tekenend zijn voor zijn drang om te scheppen, te ondernemen en handelend op te treden. Geen woorden maar daden.
Het groen van zijn schoenen en zijn kraag zijn symbool voor evenwicht en harmonie.

Door al dit vuur is de koning een zeer vitale aantrekkelijke, hartstochtelijke en inspirerende persoonlijkheid met een groot gevoel van eigenwaarde. Maar als zijn plannen worden gedwarsboomd en dingen niet gaan zoals hij wil dan kan zijn grote ego ineens om de hoek komen kijken en dan blijkt dat de Koning van Staven ook onbesuisd, intolerant, dominant en explosief kan zijn.
Hij kan op momenten ook te veel doordraven met al dat vuur en dan niets en niemand ontziend handelen. Het is voor de Staven Koning heel belangrijk om geaard te blijven zodat zijn gevoel van eigenwaarde niet ontaard in arrogantie en vervolgens in bovenstaand gedrag.
Hij is echter zeer betrokken en in tijden van crisis vertrouwt hij op zijn intuïtie en krijgt hij goede ideeën om er weer bovenop te komen. Bovendien weet hij anderen te inspireren en te bewegen om aan de slag te gaan om de situatie te verbeteren. Actie! Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk en zo spoort hij ook anderen aan om inventief en creatief te zijn en zich bewust te worden van de groeikansen die verborgen liggen in problemen die het leven ons geeft.

Liefs,
Palomino

Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Kraai

Zoals de kaart op mijn gevoel overkomt:

Een Koning op een troon die staat op een steen. De steen blokkeert de aarde naar de koning en hierdoor is de koning niet geaard. Zijn kroon bestaat uit 3 vlammen en hij heeft rood haar. Dit wijst op negatieve emotie die hij krachtig uit. Door geen contact met de aarde te hebben kan de negatieve emotie soms niet goed begrepen of vertaald worden en hierdoor raakt de koning gefrustreerd. Hij kijkt teleurgesteld, alsof hij zeggen wil begrijpen jullie mij dan niet? Maar wat de koning in al zijn wijsheid niet ziet is dat hij zelf de blokkade vormt voor het onbegrip. De salamander is een dier wat leeft in water en op aarde. Dit dier is de verbinding tussen de geest en aarde. Dit laat zien dat de koning een inzicht heeft opgedaan en zich vasthoud aan de staf die op de aarde staat. De koning is op de goede weg met zijn inzicht gezien de nieuwe bladeren aan de staf. Op zijn troon staan leeuwen en salamanders die in hun staart bijten. Als de koning nu zijn kracht niet laat zien met de nieuwe inzichten dan zal de koning voor altijd ongeaard blijven en zal er niks aan de huidige situatie veranderen.

Ricca

Mmm... aarde is niet alleen het bovenste laagje grond, of het zand van de woestijn op de kaart. Steen is óók element aarde. Het grootste deel van het binnenste van onze planeet en ook een aanzienlijk deel van de buitenkant bestaat uit gesteente. Dus volgens mij is Staven Koning wél goed geaard. Én vurig (de vlammen op zijn kroon).

Welkom Kraai. :)
From Ricca with Love

Leeuwin

Ik heb ook een goed geaard gevoel bij deze koning!

Leeuwin

Kraai

Ok ok...

Hij is wel geaard.

Moet nog ff beetje op mijn omschrijving en bewoording letten 

Dank voor de verheldering...

Begon aan mijn intuïtie te twijfelen maar na wat googlen kwam ik de juiste bewoording tegen:

Een overmaat aan vuur brengt ook risico's met zich mee. Dan krijg je iemand die doordraaft, het contact met de (aardse) realiteit verliest en volledig gaat voor een ideaal, met niets ontziend geweld.     

In mijn interpretatie ging mijn focus meer uit naar het feit dat de koning door zijn vurigheid en de steen (emotie's die de aarde blokkeren) waarop de troon staat zichzelf zo kan verliezen (ontaarden) in het moment. Dit gebeurt de koning regelmatig aangezien hij zo vol vuur zit.   

Julia

Citaat van: Kraai op juni 21, 2011, 13:59:38 PM
Een overmaat aan vuur brengt ook risico's met zich mee. Dan krijg je iemand die doordraaft, het contact met de (aardse) realiteit verliest en volledig gaat voor een ideaal, met niets ontziend geweld.     

In mijn interpretatie ging mijn focus meer uit naar het feit dat de koning door zijn vurigheid en de steen (emotie's die de aarde blokkeren) waarop de troon staat zichzelf zo kan verliezen (ontaarden) in het moment. Dit gebeurt de koning regelmatig aangezien hij zo vol vuur zit.   

en een stukje van Palo, ik citeer :

"Door al dit vuur is de koning een zeer vitale aantrekkelijke, hartstochtelijke en inspirerende persoonlijkheid met een groot gevoel van eigenwaarde. Maar als zijn plannen worden gedwarsboomd en dingen niet gaan zoals hij wil dan kan zijn grote ego ineens om de hoek komen kijken en dan blijkt dat de Koning van Staven ook onbesuisd, intolerant, dominant en explosief kan zijn.
Hij kan op momenten ook te veel doordraven met al dat vuur en dan niets en niemand ontziend handelen. Het is voor de Staven Koning heel belangrijk om geaard te blijven zodat zijn gevoel van eigenwaarde niet ontaard in arrogantie en vervolgens in bovenstaand gedrag".

Welkom Kraai  :) Ik denk bij jullie beschrijvingen aan de omgekeerde betekenis van de kaart.

Bij de rechtopstaande kaart denk ik ook vaak aan "de ondernemer".

Lieve groet, Julia

Leeuwin

Ondernemer is een goede benaming voor de rechtop staande kaart. Ook bij deze rechtop staande kaart merk ik weleens dat dit type mens in mijn gevoel slecht luistert, hetgeen in mijn gevoel toch wat dominant maar vooral explosief overkomt. Zij het dan in mindere mate.
Ondernemer heeft een zeer goed probleemoplossend vermogen. Het valt mij aan dit type mens op dat ze vrijwel gelijk met een oplossing komen als je iets met ze wil bespreken terwijl die ander niet altijd om een oplossing vraagt. Ondanks hun vurige temperament lijkt het of ze bang zijn voor ruzies/confrontaties. Klinkt misschien heel tegenstrijdig maar zo voel ik het nu even.
Door meteen met een oplossing te komen en die ander zijn/haar verhaal niet te laten doen, sluit hij zich af voor de gevoelens van die persoon, hetgeen intolerant over kan komen. Terwijl Ondernemer dit niet altijd als zodanig bedoelt.

Leeuwin

stargazer

Stargazer wil ook nog even wat toevoegen over deze koning.
Voor mijn gevoel staat deze man dicht bij het volk. Hij mag dan wel een leider zijn,maar hij nodigt mensen uit om samen bij hem te komen staan.
Kijk eens hoe losjes hij de staf vasthoud ??!!! De staf met bladeren: groei ( van wat dan ook)
Hij is bereid zijn kenis over te dragen aan het volk, zodat het volk samen met hem kan groeien.

Weet je als ik alles zo lees van jullie over deze man, en mijn conclussie trek en ernaast leg.
Want ik had vandaag als dagkaartjes de magier en de stavenkoning.
Moet ik heel erg denken aan iemand die ik enorm lief heb gehad!
Grrr en het was me de laatste paar weken gelukt, om niet aan hem te denken!!
Mannen >:(

gr Stargazer.

Trouwens ik zie gezichtjes in de ronde salamanders:  volgens mij duid dit ook op bescherming uit de geestenwereld.

Ricca

De dans van de Zonnekoning
(een fantasie)

Op zekere dag, het is weer eens akelig heet in de woestijn, kijkt Staven Koning om zich heen en vraagt zich af waar zijn onderdanen zijn gebleven. Maar eigenlijk weet hij het al, ze zitten natuurlijk weer allemaal in de verderopgelegen oase onder de palmbomen en vast ook nog met een ventilator erbij. Als vuurkoning is het zijn taak om zonneschijn in het leven van de mensen te brengen, om de mensen te inspireren, om enthousiasme en optimisme uit te stralen, een waardevolle taak waar hij zich ten volle van bewust is, maar hoe kan hij die taak volbrengen als hij hier in zijn eentje zit? Zijn troon staat van oudsher in de woestijn, daar valt niets aan te veranderen, dus zal er niets anders op zitten dan zijn onderdanen weer eens op te trommelen. Vastberaden staat hij op om naar de oase te gaan en zijn onderdanen een flinke uitbrander te geven. Want als hijzelf het in de hete woestijn uithoudt, dan kunnen zij dat toch zeker ook. Wat krijgen we nou!

Altijd als de koning zich opwindt, is daar ineens die sprekende salamander die er plezier in lijkt te hebben het vuurtje in de koning nog wat op te stoken. Dát de salamander praat, daar is de koning inmiddels wel aan gewend, maar wát het beestje zegt, dat vindt de koning vaak knap irritant. Deze keer lijkt het mee te vallen, want de salamander zegt: "Kom mee, dan gaan we dansen in de vulkaan". "Maar dan verbrand ik!", werpt de koning tegen. "Nee, nee", zegt de salamander, "dat is niet waar! Vuur verbrandt alles wat geen vuur is, maar het vuur verbrandt zelf niet!". De koning heeft grote twijfels bij deze salamanderpraat, maar moet toegeven dat hij de salamander wel eens in het vuur heeft zien dansen, vorige week nog, bij de barbecue, en hier zit dat beest gewoon weer springlevend voor hem...

"Hoe bescherm ik mij dan tegen het vuur?", wil de koning weten.
"U bent toch de vuurkoning? Het kan u toch niet heet genoeg zijn onder de voeten? Of wil de koning misschien een brandweerpak?"
"Geen denken aan en scheer je weg, stom beest, ik heb wel iets anders aan mijn hoofd!"
"Ja, hoofdpijn", zegt de salamander en glipt snel weg onder een steen.

De koning ploft neer op zijn troon en is helemaal van zijn a propos. Heeft hij zojuist gezegd dat hij bang is om te verbranden?! Wat voor een vuurkoning is hij nou helemaal! Hoe kon hij zich ooit een zonnekoning wanen! Hij zal een vuurtest moeten doorstaan... Misschien had hij toch met die salamander naar de vulkaan moeten gaan... Het begint al donker te worden en de koning besluit er een nachtje over te slapen.

De volgende morgen zit de salamander hem al op te wachten en samen gaan ze op weg naar de vulkaan. Het is een paar uur lopen en onderweg probeert de koning de salamander uit te horen over zijn ervaringen in het vuur. Maar de salamander is vandaag bijzonder zwijgzaam. Slechts één opmerking laat hij zich ontvallen: "Laat in uw weten groeien het weten van het wonder. Dit zal u redden. Maar groeit in u dit weten niet, het vuur zal u verbranden!" De koning loopt rood aan over zoveel geheimzinnigheid, maar houdt zich in. "Welk wonder, salamander?" De salamander zwijgt...

Wanhopig probeert de koning zich te herinneren wat hij ooit over wonderen heeft gehoord, het lijkt van levensbelang, maar er schiet hem niets te binnen. "Ik moet even gaan zitten", zegt hij tegen de salamander. "Goed", zegt de salamander, "gaat u maar zitten, dan inspecteer ik even de vulkaan. We zijn er bijna." De zon staat inmiddels hoog aan de hemel, het zand is gloeiend heet. De koning doet zijn mantel uit, spreidt hem uit in het zand en neemt erop plaats. Terwijl hij naar de zon kijkt, bekruipt hem het ongemakkelijke gevoel dat hij geobserveerd wordt, dat uit de onpeilbare zon een diepe afgrond hem peilt... Op dit moment zou hij zijn koninkrijk geven voor een dak om onder te schuilen, maar zo'n dak is er niet. Dan herinnert hij zich de woorden die hij sprak toen hij zijn troon besteeg...

Onblusbaar vuur in mij
verzeng en zuiver mij van wanen
Vuur van de zon
brand uit mij wat in mij niet branden wil
Maak mij één vuur met u
zoals mij is beloofd

... en voelt zich diep beschaamd, want nu de vuurtest nadert en puntje bij paaltje komt, zit hij hier te beven van schrik en te hopen op een wonder. En de salamander die alles van wonderen schijnt te weten, is al vertrokken. Even de vulkaan inspecteren, jaja het zal wel, alsof dat zijn functie is, maar wedden dat hij al in het vuur zit...

Plotseling hoort de koning een stem die zegt: " Een wonder is een dienst die je een ander kunt bewijzen. Het is een manier om je naaste lief te hebben als jezelf. Je herkent op hetzelfde moment je eigen waarde en die van de ander." Verbaasd kijkt hij om zich heen, maar er is in de verste verte niemand te zien. Hij zal toch geen zonnesteek hebben? Het duurt even voordat de woorden die hij zojuist gehoord heeft, in zijn hart landen, maar dan heeft hij ineens spijt dat hij de salamander gisteren een stom beest heeft genoemd. Hij beseft nu dat het beestje een trouwe vriend en bondgenoot is die hij niet zou willen missen.

Opnieuw klinkt de stem: "Wonderen zijn de natuurlijke tekenen van vergeving. Ervaar de vergevingsgezindheid van je ziel door eerst jezelf te vergeven en die vergeving naar anderen uit te breiden.". Was het nu werkelijk zo erg dat zijn onderdanen in de oase zaten, vraagt de koning zich af. In ieder geval is hij nu dankbaar dat hij ze - dank zij de salamander - geen uitbrander heeft gegeven. Dat hun vertrek naar de oase eigenlijk met zijn humeur te maken had, had hij zich nooit gerealiseerd, maar nu begrijpt hij het en in de rijpende zonnewarmte vergeeft hij zichzelf. Daarna is het vergeven van zijn onderdanen nog slechts een kleinigheid en dit geeft hem een vredig gevoel.

Nog één keer spreekt de stem: "Een wonder is een leermiddel dat de noodzaak van tijd doet afnemen. Het brengt een tijdsinterval tot stand buiten het patroon van de tijd, niet onderhevig aan de gebruikelijke tijdswetten. In die zin is het tijdloos." Aha! Zodra hij in het vuur stapt, zal er dus geen tijd meer zijn en een uur in het vuur duurt nog geen seconde! Nu durft de koning de vuurtest wel aan.

Precies op dat moment komt de salamander aangekropen, diep door het stof, de buik in het zand. "Wat sluip je raar, mijn vriend", zegt de koning, "heb je soms iets uitgespookt?" De salamander draait er niet omheen en deelt de koning mee dat de vulkaan al lang niet meer actief is en dat hij slechts de bereidheid van de koning om door het vuur te gaan heeft willen testen. De koning is verbijsterd. Is hij net helemaal klaar voor de vuurtest, is er geen vuur! "Dan ga ik dansen op de zon!", kondigt hij aan en hij heeft de woorden nog niet uitgesproken of hij voelt dat hij weggeslingerd wordt.

Dieper en dieper valt hij... of misschien is het stijgen... er is geen richting meer... alleen beweging... geest-drift... Ergens brult een leeuw. Zeeën van vuur passeren hem. Vonkenregens slaan dwars door hem heen. Vanaf een vlammend plateau waar horden salamanders zich gelukzalig laten flamberen, zwaait Vulcanus hem toe. Bliksems flitsen onophoudelijk. En de koning is verrukt. Dit is wat hij altijd gezocht heeft. Eindelijk is hij helemaal in zijn element. Zijn kroon begint te knellen en hij werpt hem af. Zijn kleren vatten vlam, maar zelf verbrandt hij niet. Hij is het vuur! Spontaan begint hij een wervelende dans.

Dan dringt door het waas van zijn emoties, plotseling, onaangekondigd, het visioen waarin hij alles herkent... en weet hij, in één ontploffend weten, wie hij is... Hij is het licht van de wereld. Net zoals al zijn medemensen dat zijn.

En flitsend gaat zijn koninkrijk open
hier in hem
hier en nu
en tijdloos

http://img.photobucket.com/albums/v242/ricca/tarot/StK_And_zps3075852d.jpg
(= Staven Koning Ananda tarot)

Onnodig te zeggen dat er na deze ervaring veel verandert in de woestijn. De sahara van de geest groeit uit tot een vruchtbaar gebied. Niet in één dag, het is een proces van groei, maar waar liefde en licht samenkomen, kan groei niet uitblijven. Dit is al te zien op de NV-kaart:

http://img.photobucket.com/albums/v242/ricca/tarot/StK_NV_zps4aa551d8.jpg

Ricca
From Ricca with Love