Boom-roede en het kruis

Gestart door Leeuwin, september 08, 2009, 15:00:29 PM

Leeuwin

Wat betekent eigenlijk als de Boom, de Roede en het Kruis ver van een persoonskaart af staan? Een vriendin vroeg dat aan mij. Ik zei tegen haar dat het waarschijnlijk betekent dat ze een ontsteking ergens heeft waar ze een paar maanden zoet mee is. Om hier wat zekerder van te zijn wil ik toch om jullie mening vragen.

Laure

Bedoel je in de 36 kaarten legging (de zgn. Grote Tafel), Leeuwin?

Deze combinatie lijkt mij te wijzen op een energievretende ziekte, die echter doorstaan moet worden om er herboren uit te komen.
Op 't eerste zicht hé! Want die Lenormandkaarten, dat is me wat. En wat voor een ziekte dat weet ik niet. Maar idd zoals je zegt zal het wel lang duren eer ze genezen is.

Als het gaat om die Grote Tafel, dan kijk ik ook steeds in welk huis de kaarten liggen, d.w.z. op welke positie (bvb. kaart op plaats 23 ligt in het huis van de Muizen)

Leeuwin

Het gaat inderdaad om de  grote tafel. Ik zei tegen mijn vriendin dat ik vermoed dat ze een ontsteking heeft ergens die verzorgd moet worden. Naar mijn idee niet iets levensbedreigends. Naar mijn idee geven de kaarten geen operatie aan maar medicijnen en rust.
Als jij een ander idee hebt zeg het me dan. Ik ben benieuwd.

Groetjes en liefs van Leeuwin.

Laure

Goedenavond Leeuwin,

Wat het is, weet ik niet.
Ik interpreteer de roede als communicatie, strijd, of ook energie. Een ziekte in dat verband kan dan met de stem te maken hebben, of vermoeidheid. Hoe kom je aan ontstekingen? Is dat de gebruikelijke interpretatie of hoe leg jij dat verband roede-ontsteking?
Wellicht zal uw vriendin wel voelen of ze ergens iets mankeert?

Het kruis zal idd staan voor de rust waarmee ze er na verloop van tijd weer bovenop komt. Bovendien liggen deze kaarten ver van haar persoonskaart, dus zal het geen grote impact op haar leven hebben. Tenzij het de hoekkaarten zijn of de centrumskaarten, die zijn dan wel weer belangrijk. Ook de correspondentiekaart van haar PK is van tel.

Ik ben trouwens benieuwd hoe het met jou is verlopen vandaag en hoe jij je voelt ondertussen.

Goedenacht! x doosje

Leeuwin

Ontstekingen zie ik vaak bij mensen met een boom-roede combinatie. De roede zie ik als een vuurkaart. Een teveel aan vuur kan ontstekingen veroorzaken. Net wat jij zegt: ze zal er  niet levenslang aan vast zitten maar er wel een tijdje zoet mee zijn.
Dit treft mij niet hoor maar een vriendin van mij. Als het mezelf betrof dan zou ik het heus wel eerlijk zeggen. Ik ben wat dat betreft open genoeg.
Het zijn geen centrumkaarten maar ze lagen ver van haar persoonskaart af, net niet om de hoek.

Bij mij gaan over een paar dagen de medicijnen werken en hopelijk gaat het dan wel wat beter.

Groetjes en liefs van Leeuwin