Luchtschepen en luchtvrachtwagens

Gestart door morticia, september 03, 2009, 10:57:45 AM

morticia

Citaat van: snowdrop op september 13, 2009, 14:14:59 PM
Tussen 'het alleen doen' en anderen toelaten. (Dat heb ik zelf altijd erg moeilijk gevonden, anderen toestaan mij te helpen.) Bouw in elk geval de mogelijkheid in, het is goed te weten dat het mág.

Of het idee dat als anderen je helpen je het niet goed genoeg zal vinden... Dus een groot ego, die denkt alles veel beter te kunnen...in geval van mezelf (Leeuw)
Dat ik even kritisch ben voor de anderen dan voor mezelf en niet de moed vind om ze elke keer op de vingers te tikken.  Of teveel geleerd voor de lieve rust te kiezen.... :-\
De zaken zijn zo groot geworden dat ik verplicht anderen moet inschakelen om te helpen... Goed om te leren loslaten, dat is een feit, nu nog leren delegeren (da's een ander paar mouwen)

morticia

Citaat van: snowdrop op september 13, 2009, 14:14:59 PM
Misschien is het tijd geworden dat daar een ander soort kracht bij komt. Dat kindje van 4 van Zuid-Afrikaanse afkomst zou je ook als een stukje van jezelf kunnen zien. Misschien vertegenwoordigt het iets dat tot nu toe nog niet erg aan bod is gekomen?
Of misschien lichamelijke kracht als tegenhanger van de mentale kracht....
Misschien moet ik mezelf ook wel wat meer 'lichamelijk' verzorgen.  Ik voel me al een hele tijd heel erg moe.

Pink

Hallo Duus,

Onafhankelijk is een goede eigenschap. Helaas is met de emancipatiegolf onafhankelijk vertaald naar een meer “mannelijke” wijze van onafhankelijkheid bij vrouwen en zijn we de concurrentiestrijd met mannen aangegaan.

Zelf ben ik van mening dat ik onafhankelijk kan zijn juist door als vrouw in mijn kracht te gaan staan.  Met diep respect voor zowel de“vrouwelijke” als “mannelijke” energie die in mij verenigd zijn.  Volgens mij is  het in balans brengen van mannelijke en vrouwelijke energie  ook wel een beetje een mondiaal energetisch thema op dit moment.  We zijn op weg naar een nieuw evenwicht maar moeten nog wat opruimen om de weg hiervoor vrij te maken. De signalen hiervan zie je terug in diverse lagen van onze samenleving.

Het is ook een goede tijd om op te ruimen dus als ik jou was, zou ik er lekker vol in gaan. Alle oud zeer (inclusief de blokkade op geld) op de helling in ruim baan voor verandering. Met vertouwen in de goede afloop.

Die moeheid zit trouwens ook een beetje in de lucht. Ik hoor dat van veel mensen en moet zelf mijn balans ook meer in de gaten houden dan anders.

Pink

Opti-Mystique

Citaat van: Pink op september 14, 2009, 14:00:36 PM
...Het is ook een goede tijd om op te ruimen dus als ik jou was, zou ik er lekker vol in gaan. Alle oud zeer (inclusief de blokkade op geld) op de helling in ruim baan voor verandering. Met vertrouwen in de goede afloop...

Lieve Pink,

Je goede adviezen zijn niet alleen geschikt voor Meduus; ook ik neem deze vrijelijk ter harte...
Misschien zet ik deze zelfs, vertaald naar geschikt bestelformat, op mijn wensbord... ja wensbord: mijn Universum bestel-, creatie, en afleverportaal op A3-formaat! ;D

En lees ik gister op een nieuwspagina:
...''Ik ben zo dankbaar dat ik een magneet voor wonderen ben'', had de King of Pop op zijn spiegel geplakt...
Onder de alleszeggende kop 'Michael Jackson was in de war'

Volgens mij wist de beste man gewoonweg van het bestaan van de Aantrekkingswet en had hij zijn focus gezet op een dergelijke bestelling bij het Universum... En zie hier het oordeel.

Dus mocht ik onverhoopt komen te overlijden en mijn wensbord bij het ruimen van mijn appartement te voorschijn komen, dan zal men denken dat ik minstens ontzettend in de war ben, een ontzettende hebbert... of allebei! :P

;)
Dolf

Ricca

"O-Mystique was in de war"? Wie gelooft er nou de krantenkoppen? ;D Hij was een schat die op zoek was naar de grootste schat - niet om die te hebben, maar om die te zijn.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Opti-Mystique

Citaat van: Ricca op september 16, 2009, 11:12:49 AM
...Hij was een schat...

;)

;D

Citaat van: Ricca op september 16, 2009, 11:12:49 AM
...niet om die te hebben, maar om die te zijn...

Ja, verdømd... en zo is het!
'X' marks the spot... ::)