mijn driekaartlegging

Gestart door loes, augustus 20, 2009, 13:06:34 PM

loes

ik heb een driekaartlegging gedaan voor me zelf
wie helpt me om uit te leggen wat ze betekenen
1
zwaarden 6
2
beker 4 omgekeert
3
staven10 omgekeerd

Leeuwin

Hoi Loes,

De situatie waarin je nu zit ervaar jij als uitzichtloos. Je voelt je machteloos en bedreigd. Op een uiterst strategische wijze ben jij met de situatie bezig, hetgeen de situatie ook vereist. Gaat dit om een rechtszaak? Welke situatie(s) of aanwijzingen zijn er waardoor je je machteloos voelt? Ben je van plan om te verhuizen?

Liefs van Leeuwin

loes

Citaat van: Leeuwin op augustus 20, 2009, 13:40:01 PM
Hoi Loes,

De situatie waarin je nu zit ervaar jij als uitzichtloos. Je voelt je machteloos en bedreigd. Op een uiterst strategische wijze ben jij met de situatie bezig, hetgeen de situatie ook vereist. Gaat dit om een rechtszaak? Welke situatie(s) of aanwijzingen zijn er waardoor je je machteloos voelt? Ben je van plan om te verhuizen?

Liefs van Leeuwin
hallo leeuwin
dat ik me machteloos voel tja dat is waar
maar ik voel me zeker niet bedreigd
de situatie van het machteloos voelen gaat om een klein meisje van 4 jaar
je kent het verhaal
steeds opnieuw aan alle toeters en bellen trekken om het kind te beschermen tegen dat monster(die zich pappa noemt)
het kost zoveel enrgie
ik zij nog tegen mijn man this jammer dat ik geen terminale ziekte heb
want ik kocht een jachtgeweer en schoot deze viespeuk van deze aardbodem af
en ik heb geen verhuisplannen hoor
geen idee
groetjes loes

Laure

Als je kijkt naar de afbeelding van Zwaarden 6 zie je een vrouw en een kind in een bootje - het liefst zou jij met het kindje ver weg gaan, om het te beschermen.
Bekers 4 omgekeerd betekent dat je moet wachten op een positieve gebeurtenis, die zàl komen! In tussentijd moet je écht opletten dat je je woede nuttig aanwendt (ook al is dat haast ondoenbaar), en dat je hetgeen je ondertussen hebt opgebouwd niet kapot maakt met verkeerd gerichte woede!! Zo geef je energie aan het kwaad.
Staven 10 omgekeerd toont dat je nu echt bijna bezwijkt onder die gigantische verantwoordelijkheid. Maar hou je ogen op je uiteindelijke doel gericht, zorg ervoor dat al die 10 staven naar dat ene doel gaan, en dat je je energie niet verspilt aan wie het niet waard is.
Succes

loes

Citaat van: doosje op augustus 21, 2009, 03:33:00 AM
Als je kijkt naar de afbeelding van Zwaarden 6 zie je een vrouw en een kind in een bootje - het liefst zou jij met het kindje ver weg gaan, om het te beschermen.
Bekers 4 omgekeerd betekent dat je moet wachten op een positieve gebeurtenis, die zàl komen! In tussentijd moet je écht opletten dat je je woede nuttig aanwendt (ook al is dat haast ondoenbaar), en dat je hetgeen je ondertussen hebt opgebouwd niet kapot maakt met verkeerd gerichte woede!! Zo geef je energie aan het kwaad.
Staven 10 omgekeerd toont dat je nu echt bijna bezwijkt onder die gigantische verantwoordelijkheid. Maar hou je ogen op je uiteindelijke doel gericht, zorg ervoor dat al die 10 staven naar dat ene doel gaan, en dat je je energie niet verspilt aan wie het niet waard is.
Succes
doosje
zou je voor mij een legging willen doen
alles klopt wat je hierboven verteld
maar ik ben zo boos op mijn ex schoonzoon
omdat hij nu de kleine meid zelfs de omgang met de kinderpsygoloog loopt de dwarsbomen
en die wil allebij de ouders horen en na 1 gesprek vond hij het wel genoeg en wil niet meer meewerken
dus ze kan nu niet verder met de kleine en dat is zo jammer

hij is oh zo bang dat er uit zal komen dat hij op sex gebied rare dingen met de kleine heeft gedaan
het kind is weer de dupe van zijn getreiter van hem en die hoerenmadam die hij de eerste week al in zijn huis had
ook haar kinderen zijn afgenomen door de kinderbescherming
omdat zij totaal niet spoort
nou ze hebben elkaar wel gevonden
maar ik ben zo boos wil je niet weten
kleine kinderen en dieren zijn in nederland echt vogelvrij
groetjes loes

Laure

Loes dat klinkt vreselijk allemaal.

Ik wil zeker helpen, maar ik zet nog maar mijn eerste stapjes in het interpreteren voor anderen en heb het gevoel dat dit een zware verantwoordelijkheid is.
Voor jou is het zodanig zwaar dat je dringend bijstand nodig hebt en ik wil die zeker geven, ik zie dat Leeuwin je ook al heeft bijgestaan bij het interpreteren.
Ik kom hier zeker op terug ik moet nadenken over welke legging we gaan doen, vast iets met alle betrokken partijen.
Ik hoop eigenlijk dat anderen, meer ervaren kaartleggers op dit forum dit topic ook te zien krijgen.

Ik laat asap iets weten (sorry echt ik heb een examen zelf nu)
Ik denk aan jou en aan dat arme kleinkindje van je xxx dit is erg onrechtvaardig

Leeuwin

Ik heb inderdaad ook  al aangeraden om hulp te zoeken. Ik heb het gevoel dat alleen kaartleggen hier niet meer volstaat, hoe graag ik ook wil helpen. Ik zou me schuldig voelen als ik een advies geef wat niet afdoende werkt en de situatie loopt uit de hand.
Kaarten zijn uitstekende ondersteunde, wegwijsmakende middelen maar helaas geen oplosmiddelen of geneesmiddelen. :(