Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vulkaan uitbarsting

Gestart door mark85, augustus 15, 2009, 17:06:53 PM

mark85

hallo iedereen,

laatst had ik gedroomd dat ik bij een supermarkt werkte (waar ik 4 jaar terug voor het laatst werkte) ik herkende de collega's ook in die droom. in het echte leven heb ik het daar heel erg naar me zin gehad, en in de droom weet ik niet echt meer hoe ik me voelde daar. om onbekende redenen liep ik in eens de supermarkt uit en zag buiten in de lucht een donkere zwarte onweersbui hangen, ik ging op de vlucht en kwam een fontein tegen die staat op het plein voor de supermarkt, op de rand stonden allemaal lege glazen van mensen die daar aan het zuipen waren ( in het echt zie je daar nooit iemand iets drinken ) ik was daar bang voor en ging er met een grote boog omheen, vervolgens vluchte ik naar de kerk. in mijn droom woonde daar een gezin in die kerk en ik ging daar naar binnen om te vluchten voor die zwarte donkere wolken, ik liep naar boven want daar waren kamers waar het gezin woonde ( ik weet niet wie die personen waren in mijn droom waar dat gezin uit bestond ) ik vluchte een kamer in en keek uit het raam om te zien wat er ging gebeuren, en toen kwam er een enorme vulkaanuitbarsting er ontstond een soort lawine van grote rotsblokken en lava. toen dat alles de kerk naderde, werd ik wakker.

wat zou dit betekenen? wie zou mij hier mee willen helpen?

alvast bedankt voor jullie moeite :)

groet mark de wit

Leeuwin

Hoi Mark,

Deze droom zegt mij dat je een goed contact hebt met je gevoelens, weet ook heel goed wat je wilt maar zijn er mensen in je omgeving die je tegen proberen te houden. Jij bent bang voor de onberekenbare reacties van die mensen.
Uit dat gezin in die kerk, in combinatie met mensen die je proberen tegen te houden, maak ik op dat je je van kind af aan niet zo prettig in een kerk hebt gevoeld, c.q. problemen met mensen hebt gehad die kerkelijk zijn. Je bent nog steeds bang dat zij je van je doel afhouden.
Je voelt je geconfronteerd met een enorme brok woede van de buitenwereld. Je bent ook bang dat je je emoties niet meer onder controle hebt. Vooral als je je heel erg gekwetst voelt.

Ik hoop dat je iets aan mijn uitleg hebt.
Groetjes van Leeuwin

Pink

Hallo Mark,

Vaak geven dromen ons te kans om situaties die we in ons waakleven tegenkomen, te doorgronden en oefenen. Een generale repetitie voor de grande finale.  Dit is wat ik ook duidelijk terugzie in de symbolen en beelden die in jouw droom geschetst worden.

Je loopt in een supermarkt en weet niet hoe je je voelt.  Vertaald naar het waakleven wil dit waarschijnlijk zeggen dat je op dit moment het gevoel hebt dat je niet echt de controle over je eigen leven hebt. Er gebeuren dingen die je niet leuk vindt (de zwarte onweersbui) maar omdat je niet goed weet hoe je hiermee moet omgaan, sla je op de vlucht. Het plein waar je naar toe loopt staat symbool voor het centrum van je denkwereld.  De fontein staat voor de speelsheid en het plezier van de levensgenieter. Een beeld dat bevestigt wordt door mensen die hun glazen leegdrinken, die letterlijk het leven naar binnen slurpen en daar intens van genieten (ze zetten het op een zuipen).

Blijkbaar is het een beeld dat je niet herkent (normaal gesproken zie je daar nooit iemand drinken)  want je loopt er met een grote boog om heen en slaat opnieuw op de vlucht. Dan loop je een kerk binnen. Een kerk is een centrum van bezinning, van hoop. En in jouw droom het huis van je familie. Onze familie is onze basis en kan ons raad geven. Maar je bent nog niet in staat om naar ze te luisteren want je sluit je op  in je kamer. Letterlijk sluit je jezelf daarmee af voor de buitenwereld. En als je dan naar buiten kijkt, dan zie je een vulkaanuitbarsting. De spuwende vulkaan symboliseert  de boosheid in jezelf , de lava staat voor jaloezie. En als die emoties de overhand nemen dan gooien we daarmee ons houvast, in jouw droom heel mooi vormgegeven door de rotsblokken, weg.

Lieve Mark, als ik naar het totaalplaatje van jouw droom kijk en bedenk dat alle mensen die in de droom voorkomen, aspecten van jouzelf zijn, dan heb ik het idee dat er in jouw leven iets gebeurd is waar je heel boos over bent.  Een boosheid die je een gevoel van onmacht geeft en die deels naar buiten maar voor het grootste gedeelte op jezelf betrekking heeft.  Je bent nijdig omdat je niet meer weet hoe je het leven moet beet pakken.

Tegelijkertijd laat jouw droom je ook zien hoe je hier weer uit kunt komen. Als ik jou was, dan zou ik in een volgende droom bewust terug gaan naar die kerk (neem je voor je gaat slapen voor om dit te doen)  en dit keer niet je kamer inlopen. Wees vannacht een onderdeel  van de familie en luister naar wat ze je te vertellen hebben. Het kan heel waardevol zijn. Maar je moet je er wel voor durven openstellen.

Liefs, Pink

mark85

bedankt voor jullie reacties :)

ik kan hier zeker wat mee

groet mark

Opti-Mystique

Citaat van: mark85 op augustus 15, 2009, 17:06:53 PM
...laatst had ik gedroomd dat ik bij een supermarkt werkte...

Hi Mark,

Op het forum is mij verteld dat een supermarkt in je droom staat voor het willen vervullen van een verlangen/behoefte.
Was je in deze droom ook echt aan het werk, of was je misschien op zoek naar iets in die winkel. En zo ja: weet je nog wat het was?

groetjes, Dolf

mark85

hoi dolf

ik dacht me te kunnen herinneren dat ik werkte, maar meet het niet zeker.

groetjes mark

Opti-Mystique

Het soort werk dat je in deze supermarkt deed, zou nog iets meer kunnen zeggen over wat je onbewuste je met deze droom probeert te vertellen. Ze is heel specifiek in de symboliek die ze kiest... Zou je bijvoorbeeld vakkenvullen; dan symboliseert het soort artikel dat je staat te vullen (of misschien naar op zoek bent) weer iets heel anders, dan wanneer je bijvoorbeeld als caissier met geld bezig bent...

Overigens ben ik van mening dat je enkel de meest relevante herinneringen aan je droom meeneemt naar het bewuste, om de lijn van de boodschap te kunnen interpreteren. Pink heeft hiervan al een hele mooie voorzet gegeven.

groetjes, Dolf

mark85

oke bedankt voor de info rolf,

ik weet in iedergeval zeker dat ik niet aan de kassa zat in de droom. dus ik denk dat ik daar vakken aan het vullen was. maar wat het product was dat weet ik echt niet meer.

in iedergeval bedankt voor alle moeite

groeten,

Mark