Wat betekent deze legging

Gestart door Ramose, augustus 06, 2009, 15:36:47 PM

Ramose

vandaag een dag kaart getrokken

Waarbij ik de kaarten van de grote Arcana schut, de dwaas op zoekt en dan kijkt welke kaart er voor en welke kaart erachter ligt.
Ik had gelezen op internet dat je met deze legging een dag kaart kon trekken.

nu
kreeg ik de zon voor de dwaas
De dwaas was door het schudden geheel omgedraaid dat wil zeggen de achterkant naar voren. Draai je de kaart om dan ligt deze gewoon
Verder ligt de maan op zijn kop

Zegt de ligging van de dwaas iets, zo ja wat.

Leeuwin

De Zon vóór de Dwaas zegt mij dat je hele duidelijke keuzes voor jezelf hebt gemaakt. Je hebt je leven als het ware weer herschikt. Misschien dat niet iedereen hier even blij mee is maar helaas. Voor jou is het heel goed geweest. De bent nu weer bij je kern (de Zon). Instinctief (de Dwaas) weet je best wel wat goed voor je is.
Een aanrader van mij is om op dit pad verder te blijven gaan maar uit te kijken voor sommige mensen om jou heen. Niet iedereen is even blij met jouw nieuwe ik. Misschien zul je nog een paar keer door mensen teleurgesteld worden. Leer je daartegen te wapenen. Dat kun je, dat weet ik zeker. Verval niet in het patroon van overmatige aangepastheid aan anderen. Voorgevoelens/helderziendheid zullen vaker voorkomen.

Ramose

Bedankt voor de uitleg. Het wordt mij veel duidelijker.

Groet Ramose