wat betekenen deze kaarten

Gestart door loes, juli 30, 2009, 22:41:14 PM

loes

ik heb een 3kaart legging gedaan voor
wat kan ik verwachten
1e kelken 8
2estaven6
3e kelken 3
wie helpt mij aan wat uitleg
groetjes loes

Leeuwin

Uit Kelken 8 kan ik opmaken dat je een droevige/pijnlijke ervaring achter de rug hebt. Nu verlang je naar erkenning want dat heb je een hele tijd niet (meer) gehad. Je hebt zoiets van: kom maar op, ik red me wel. Nou, je redt je ook. Krijg jij een hogere positie op je werk? Die erkenning waar je naar verlangt krijg je in ieder geval terug. Behalve werk kun je ook nog ergens anders erkenning in krijgen maar omdat je  niet precies schrijft waar het om gaat laat ik het even in het midden.
Je kunt in ieder geval op termijn veel goeds verwachten. Je ontmoet andere mensen die waarschijnlijk beter bij je passen en/of je wordt in een groep liefdevol opgenomen.

Leeuwin

Alleen als jij dat wilt wil ik wel een legging voor je doen Loes.
Alvast heel veel sterkte met alles.

Leeuwin

Beste Loes,

Voor hem als persoon zou ik  niet zo bang zijn. Hij dreigt wel maar zal zelf weinig doen. Deze incestdader is een grote lafaard met veel gezagsproblemen, met name op gebied van werk (veel juridische arbeidsrechtelijke conflicten gehad?) en geld. Daardoor is hij  zwaar gefrustreerd en ziet hij zijn kind als zijn bezit waar hij alles mee kan doen. Hij gaat daarin grensoverschrijdend te werk met die incest.

Maar....er is wel een zeer arglistige vrouw (zijn vrouw?) in zijn leven die een rol gaat spelen. Ik sluit niet uit dat ook zij problemen gehad heeft met haar kind. Haar frustratie hierover gaat ze op uw kleinkind afreageren. Ik weet niet exact hoe maar ik zeg wel: houd uw kleinkind bij haar uit de buurt. Als zij merkt dat je kleinkind niet meer bij hun  komt dan volgt er misschien nog wel een confrontatie maar het zij zo. Gewoon laten gebeuren want het komt uiteindelijk goed.

De rust in je leven keert terug en dan gaat er ook een en ander in jouw leven positief veranderen. Het loopt goed af maar blijf aub van die vrouw uit de buurt!

De legging:

Hoofdaspect:          De Geliefden omgekeerd
Verleden:               Kelken 9 omgekeerd
Toekomst:              Koningin van Kelken omgekeerd
Wortels:                Schildknaap van Pentakels omgekeerd
Bekroning:              Zwaarden 4

Mail me gerust terug als je vragen hebt.

Leeuwin

Ik ben nu even mijn mail aan  het doornemen. Maar vandaag ga  ik nog een legging doen over die vrouw. Waar zij toe in staat is. Stelt dat je gerust of wil je dat niet? Vanavond of vannacht heb je het antwoord goed?

Leeuwin

Hoi Loes,

Deze vrouw zal nooit leren van tegenslagen die zij in haar leven heeft gehad of nog heeft. Zo ook wat haar onberekenbare reacties naar anderen toe betreft. Waarom haar kinderen haar zijn afgenomen vraagt ze zich niet af en ook niet waarom bijna iedereen in haar omgeving zich van haar heeft afgekeerd. In plaats van zichzelf aan een grondig zelfonderzoek te onderwerpen groeit in haar een niet te onderschatten brok rancune.
Ze zal de ex van uw dochter er toe aanzetten om haar een smak alimentatie te laten betalen omdat hij haar heel weinig mag zien. Maar dit mislukt dus geen zorgen. Wat mij meer zorgen baart is dat zij je kleinkind de vreselijkste roddels over u en uw dochter gaat vertellen, wat zeer ten nadele van je kleinkind is. Misschien probeert ze op een slinkse manier de familie uit elkaar te drijven door roddel in uw dochters omgeving te zaaien. Zij ziet uw dochter als degene die de boel in de steek gelaten heeft plus nog haar frustratie dat haar eigen kind haar is afgenomen flikt ze dit. Want van die roddels kunnen jullie nog enige tijd last hebben maar is vooral voor je kleinkind. Als je dochters ex en zij samen vrijen laat ze expres hun slaapkamerdeur open staan zodat je kleinkind dat ziet. Puur om het kind te schaden. Waarom schaadt ze dat kind? Omdat ze jaloers is op jullie familiebanden en zich wreekt omdat ze zich door heel de wereld in de steek gelaten voelt.
Ik voel ook nog een paar onvoorziene vervelende gebeurtenissen die ik niet uit deze legging kan halen maar die zeker later plaats vinden. Niet onoverkomelijk wel vervelend. Daarvoor moet ik eerst een andere legging doen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Leeuwin

Hier de kaarten die ik heb gelegd;

Hoofdaspect: De Wereld (omgekeerd)
Verleden/wat is: Zwaarden 8
Toekomst: Pentakels 10
Wortels: Kelken 5
Bekroning: Staven 5

loes

alvast bedankt leeuwin
als je wat meer weet over deze vrouw graag natuurlijk
groetjes loes

Leeuwin

Ik heb wederom een legging gedaan van wat haar grootste ondeugd naar jou en je dochter zou kunnen zijn. Dan kom ik weer tot de conclusie dat ze jullie familiebanden kapot wil maken en je kleindochter nog  meer verdriet zal doen door haar tegen jullie op te zetten. Ook wat ik al eerder schreef over het toekijken als haar ex met zijn vriendin is of ze laten haar naar geslachtsdelen kijken. Daar kun je in principe niks  tegen doen maar je kleinkind ondervindt hier wel schade van.
Er is namelijk een kans dat ze een fout maakt en uit woede je kleinkind zou kunnen gaan slaan, ook als daar geen aanleiding voor is. Dat gebeurt als ze weer eens financieel krap zit of als haar plannetje (wat ze met jullie van plan is) mislukt.
Het verradelijke hier is dat ze eerst zal doen of ze in psychische zin vooruit is gegaan om ongemerkt toe te slaan. Ze zal boos zijn als jij en je dochter dat kind daar weg houden. Maar denk aan de belangen van het kind. Haar gestook en gekonkel overleven jullie met zijn allen wel. Het houdt een keer op en dan wordt alles ten goede veranderd. Dus hou het belang van je kleinkind in de  gate.

Haar ondeugd: Pentakels 5 (omgekeerd)
Dit zet haar aan tot streken: Aas van Kelken (omgekeerd)
Dit is de reden: Kelken 10

Leeuwin

Bereid  je ook voor op gestook over je dochter en over jullie. Neem al die treitertelefoontjes op een bandje op en ga er mee naar de politie. Hou je kleinkind bij hem weg. Bel naar KpN om die telefoontjes  te laten traceren.