Ga ik een kontarkt mogen tekenen voor nieuwe job

Gestart door Flosse, juli 30, 2009, 15:48:53 PM

Flosse

Voilà,
Dus heb ik kaarten gelegd voor mij.
De methode van negen, met de P.K. Vos (werk)

De coupe: Weg en Zeis
Ik ga tussen een keuze staan

Kaart 1: Stelt de situatie voor uit het nabij verleden die een invloed heeft op de huidige omstandighden: ZON
Al wat ik ga ondernemen, zal ik slaag en er is een stralende toekomst voor mij gelegd.

Kaart 2: Is dat wat boven mijn hoofd hangt in het heden: BEER
Brengt steeds geluk met zich mee

Kaart 3: Geeft de ontwikkeling naar de toekomst aan: HOND
Ik wordt behoed en beschermt

Kaart 4: Wat dat ik onder controle hebt in het heden: ROEDE
Strijd heb ik in controle en de twijfel (de twijfel nog niet zo)

Kaart 5: Geeft de schakel aan die bstaat tussen het verleden en het heden, wat ik in het heden onder controle hebt: BOEK
Ik ben onslagen geweest en nu doet ik studie voor hondentrimmer dus denkt ik niet zo slecht

Kaart 6: Verbinding tussen 1 en 2: SCHIP
Ik zal grot winst maken met wat ik bezig bent

Kaart 7: Geeft invloeden weer van het karma van het verleden en het heden in de toekomst: ANKER
Geeft mij geluk in handel en nijverheid

Kaart 8: Laat d positieve mogelijkheden zien die ik nu hebt om de toekomst: TUIN
Mijn materieel wordt werkelijkheiden

Kaart 9: Geeft de uiteindelijke afloop: OOIEVAAR
Grote verandering in mijn leven

Deze kaarten geef mij nog niet ht antwood of ja ??? ???

Groetjes en bedankt om mij te helpen

Leeuwin

Het gaat op het vlak van werk goed en je wordt ook beschermd. Maar blijf uitkijken voor jaloerse mensen want daar waarschuwt de Beer ook voor. Als je oplet werkt je bescherming beter.

Flosse

Dag Leeuwin,

Ik weet wie dat jaloers is, en kom goed uit met de beer, en dat is de mama van mijn vriend
alvast dank u voor u reactie

Flosse

Flosse

Hela Leeuwin,

Ik heb vandaag telefoontje gehad en ik mag mij kontrakt gaan tekenen de 25 augustus goed hein  :D
Nu voor mijn bijberoep en klaar is keez want ik ben aan het leer voor hondentrimmer aan huis en daar door verplaatsing!!
Ik ben bijna zeker dat gaat lukken.

Groetjes

Leeuwin

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BAAN!!!!!!!! ;D
Waarom is je schoonmoeder zo jaloers? Ze moet toch blij voor je zijn dat je zo'n leuke baan hebt gevonden. Hondentrimmer zijn lijkt me hartstikke leuk om te doen. Heb je zelf ook honden?

Flosse

Mijn schoonmoeder, awel haar zoon met wie dat ik leven heeft een horeca zaak waar dat ik veel helpen naturlijk gratis hij moet mij niet betaald. Als ik terug ga werken ga dat minder zij en als ik haar gezegt hebt van hondentrimmer te leren voor een bijberoep te doen zij heeft mij zot verklaard van "wat kom je daar aan" van dat te doen, als ik terug komen van mijn praktijk vraag ze mij niks en daar door denkt ik dat ze jaloers is.
Ja ik heb ook een hond een berner sennen hond een lieve schat surtout voor kinderen. En jij heb je dieren?
Hondetrimmer is tof om te doen je hebt veel vriendschap van de dieren. 

Flosse

Wat zijn u ervaring met lenormand? doe je nog iets anders van spiritueel?
Ik doe nog meditatie dat doe je tot rust komen geniaal

Leeuwin

Hoi Flosse,

Ik begrijp dat je schoonmoeder kwaad is omdat jij door je bijbaan minder gratis in die zaak gaat werken. Dat is voor haar zoon financieel nadeliger. Daarom wil zij dat jij je alleen maar voor zijn zaak inzet. Puur uit financieel belang.
Maar je hebt groot gelijk dat je de cursus hondentrimmer hebt gevolgd omdat je dat leuk vindt. Jij hebt ook je eigen leven nog en als haar dat niet bevalt is dat haar probleem. Berner Sennens zijn hele mooie, lieve honden. En een knuffels  dat het zijn hé? Ik had twee katten maar ik heb er helaas nu nog maar een. De jongste van bijna zestien heb ik half februari laten inslapen omdat hij botkanker had. Nu heb ik alleen die poes van zeventie en een half nog.

Ik leg Lenormandkaarten voor mezelf als ik wil ontspannen en daarna ga ik mediteren. Verder heb ik nog de druidentarot, Leonardo da Vinci-tarot en de Raider Waite. Momenteel oefen ik nog met gewone speelkaarten. Wat word je rustig van mediteren hë? Mediteer je thuis  of ergens op een plek in de natuur?

Flosse

Hela Leeuwin,

Spijt mij voor u kat maar ja het is beter dat je hem in slaap gedaan want die zie ook af dat zijn allemaal moeilijke beslissing, ik heb het ook gahad met mijn vorige hond ook een berner sennen die had darm kanker. Ja dat ras is heel bijzonder van karakter het is een schat.
Met mijn schoonmoeder in begin had ik het moielijk maar nu niet meer dankzij de meditatie. Ik doen de meditatie in een groep om de week en heel tof, ik doe het ook bij mij thuis en ook in de hof, wij hebben hier een grote tuin en ik woon ook in de buit omring met paarden en kooien. Ja het is wel juist meditatie geeft enorm rust en inzicht van een beetje alles, voor mij part ik ben veranderd door de meditatie, en ik ga nu uitagingen aan. Wat ik ook doe is pendelen maar voor mij zelf lukt het niet altijd, met de kaarten lukt het ook niet altijd maar deze keer met mijn job was het juist ik zag de studie dat ik doe en ook een keuze dat ik ga moeten doen over mijn job en het is ook juist want op de zelfde dag heb ik telefoontje gehad van de ministerie waar dat ik ook gesoliciteerd hebt en van mijn nieuwe job, de ministerie hebben mij gezegd dat ze mij begin september ging kontakteer dus misschien wel daa de keuze. Maar ja ik denkt dat de beslissing dat ik ga nemen de gooie zal zijn.

Pretigge zondag voor u Leewin  :P

Leeuwin

Als het goed voor jou voelt dan is die beslissing juist. Wie weet wordt het ooit nog eens meer dan een bijbaan. Wat een dierenliefde gaat er van je uit zeg, heel mooi! Wat ga je daar dan doen bij dat ministerie?
Jij weet ook wat het is om je dier op deze manier kwijt te raken. Wat heb je dan een medelijden met ze als ze ziek zijn he?
Het moeilijke van zo'n situatie is dat je in je hart voelt dat je je dier niet kan missen maar je verstand zegt dat je hem een lijdensweg wilt besparen. Van iedereen hoor je dat botkanker een zeer pijnlijke ziekte is. Dan is de weg naar de dood een hele lijdensweg. En juist omdat je van hem houdt gun je hem dat absolluut niet.  Mijn kater was  altijd heel trots en sterk en ik had ook zoiets van: hij mag nooit zoveel pijn krijgen!!

Wat de kaarten betreft is het gewoon een kwestie van oefenen en je boek erbij houden dan komt het vanzelf. En op deze site om hulp vragen natuurlijk.
Kun je ook paardrijden?

Flosse

Helaba Leeuwin,

Weet je als ik mijn hond laten inslaap hebt, was ik bij hem ik zat op mijn poep op de grond en mijn hond in mijn armen en het was een zwaarmoment hij heeft mij nog in mijn ogen gekeken een lekje gegeven precies dat hij merci wou zegen voor zijn rust dat ik gaf, hij heeft zijn hooft tegen mijn gezet en dat was, als ik eraan denkt kom de tranen nog boven zelf dat hij bijna 6 jaar niet meer is. Bij mijn jongste zoon (bijna 9 jaar) kom dat ook zo over, als hij verdrietig is denkt hij aan onze Farouk en kijkt hij naar de hemel waar de ster die meeste uitblinkt en zegt ha daar is hem en hij waakt nog altijd op mij (ik vind he raar voor zo kind , want hij heeft die niet zien sterven) ik heb hem gewoon gzegt dat hij in de hemel zat en zonder pijn.

Ha ja ik kan paard rijden maar al heel lang geleden, doe je paardrijden? ik vind paarden heel mooie beesten.
Ik heb ook nog andere dieren, dus nog een kat, 2 cavia's (van mijn zoon), een haan en 4 kieken en nog een kuikentje en wij zou een koppel Alpaga's willen voor onze wei vanachter want het is veel gras af te rijden  :P

Bah voor de ministerie zou ik een beetjes vanalles doen, verslag geven van vergaderingen, post in en output,etc etc. Maar ik denkt dat ik de job waar dat ik nu maar begin beter zou hebben want het een totaal niewe concept dus voor hun nieuw en voor mij en ook in de branche van marketing dat ik ook graag doen.

Groetjes en prettige dag

Leeuwin

Ja, zo gaat het met mij ook. Ik kan nog huilen als ik er aan denk. Ik vraag me weleens af waar hij nu zou zijn. Zou hij een mooie leeuw geworden zijn? Of gewoon weer een mooie kat maar dan ergens anders? Jij hebt veel dieren zeg! Ik wilde dat ik daar de ruimte voor had maar die ruimte heb ik nu eenmaal niet.
Paardrijden kan ik niet maar ik vind het wel mooie lieve beesten. Al zeg ik het zelf: ik ga ook zo zachtjes mogelijk met ze om. Ik zorg er voor dat ze niet schrikken door onverwacht voor ze te staan. Ik maak bewust kleine geluidjes als ik de stal binnenkom, dan weten ze dat er iemand is. Ik praat eerst zachtjes tegen ze, aai ze dan voorzichtig en dan kijk ik wel of ze me willen accepteren of niet.

Succes met je nieuwe baan!

Groetjes van Leeuwin

Flosse

Helaba Leeuwin,

Dank u wensen.

Je met paarden moet je altijd voorzichtig zijn.

Groetjes