Gaat mijn trouwdag echt zo :O

Gestart door ilsjevdn, juli 16, 2009, 16:06:20 PM

ilsjevdn

IK ben sinds kort met mijn hoofd aan de andere kant van mijn bed gaan liggen en kan nu opeens dromen onthouden of ik droom nu weer eens.

De droom van afgelopen nacht ging als volgt:
Ik sta in een trouwjurk (wel mijn droomjurk, dus dat scheelt) bij een kasteel. Overal om me heen staan bekende mensen maar niemand die echt dichtbij mij staat zoals ouders etc. Ik denk dat ik ga trouwen want anders zou ik die jurk niet aan hebben en ook niet bij een kasteel staan. Ik sta op iets te wachten, maar voor mij is het niet duidelijk waarop. Op een gegeven moment komen er een 12 tal limosines aanrijden, en komen er mijn klasgenoten van nu uit. Deze begrepen niet wat er aan de hand was, tot ze mij zagen. Toen een van mijn klasgenoten naar mij toe kwam lopen werden we vanuit alle kanten beschoten. Ik zag niet of er mensen geraakt werden, maar vluchte zo snel mogelijk het kasteel binnen. Eenmaal binnen ben ik naar een "geheime kamer" gerend. Toen ik daar binnen kwam zag ik een andere ik staan met een geweer en richte deze op mij (in de trouwjurk). Ik begin te schieten maar schiet steeds mis. De ik in trouwjurk ziet een andere geweer liggen en duikt erop af. Ik sta op en richt het geweer naar de ik met geweer. Mee dat ik de trekker wil overhalen, komt er voor mij een onbekende man binnen rennnen en duikt op de ik met alleen de geweer.

Daarna werd ik wakker.
Heeft dit enige betekenis?

Alvast bedankt,
Groetjes
Ilsjevdn

Leeuwin

Ik ga er vanuit dat je het nog steeds erg fijn vindt om te trouwen maar dat je het tegelijkertijd verschrikkelijk eng vindt. Jij worstelt met dat enge gevoel en je wilt er achter komen waarom je dat gevoel hebt. Het heeft in ieder geval te maken met de  angst voor inperking van je persoonlijke ruimte. Ook voel je je overladen door  de verantwoordelijkheid die je neemt als je in  het huwelijksbootje stapt. Deze angsten zijn geworteld in het verleden maar hoe die ontstaan zijn en waarom weet ik op dit moment niet. Wat voor een kleur hadden die limosines? De kleur van een auto zegt ook veel.
Volgens  mij ben jij een hele sterke onafhankelijke vrouw die gewend is om zelfstandig te zijn. Ben je soms erg tegengewerkt toen je pas met deze relatie begon? Het getal twaalf zegt mij dat het goed is allemaal. Ik weet bijna wel zeker dat er mensen in jouw omgeving zijn die jaloers zijn op jullie relatie. Dat voel jij ook en jij bent bang voor hun acties in de toekomst. Het zijn denk ik voornamelijk vrouwen waar jij nu mee omgaat, die doen alsof ze geen partner willen maar ondertussen naar een relatie snakken.
Op jezelf schieten zegt mij dat je een gevoel van eigen verwijt hebt. Dat gevoel heb je lange tijd onderdrukt en komt aan de vooravond van je huwelijk weer naar boven. De onbekende  man wat ik op dat je je niet zo moet laten leiden door zelfverwijt en  door je omgeving maar op jezelf en je relatie moet vertrouwen. Sluit je af voor de jaloezie van je omgeving.
Ik hoop dat ik je hiermee al een beetje geholpen heb.

ilsjevdn

OKe bedankt alvast.

De limo's waren allemaal zwart ???
En ik heb het begin van mijn relatie zo lang mogelijk uitgesteld, dit meer vanwege het feit dat ik iets te vaak ben teleurgesteld door mannen dan door iets anders.

Groetjes

Leeuwin

Vind je  mijn antwoord bedenkelijk? Dan mag je dat gerust zeggen hoor. Ook van kritiek kan ik leren.