Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Lottie

Hoi Suzy,

ik ken Helmut Lotti ook, maar ik luister hem niet (buiten een liedje dat misschien af en toe op de radio te horen is).

Japans meeuwtje is zeker leuk en mooi vogeltje, hij kwietert ook heel leuk. En spettert je helemaal nat als hij in de "douche" is geweest hahaha. Maar dat maakt hij altijd goed met een prachtige serenade  :D

Wicca en boeddhist is inderdaad niet iets dat je elke vijf voet tegenkomt, maar het gaat prima. En helpen elkaar met het verschil in geloof ook. Soms zit ik met iets en dan vraag ik bij hem raad en hij "kijkt" dan volgens zijn geloof en zo krijg ik op een andere kijk en omgekeerd ook. Dus echt mix and match  ;)

Amethyst is zeker een mooie edelsteen. Mijn voorkeur gaat naar de regenboogkwarts, heb zo ook al 13 jaar een rond mijn nek hangen. Amethyst en anderen liggen op het nachtkastje. Maar gelukkig zijn er meer mooie en nuttige edelstenen, hier in de buurt zit een winkeltje, echt, kijk mijn ogen elke keer uit: zij heeft echt veel en is ook goed geïnformeerd en vrij zeldzame stenen heeft ze ook, of ze kan er wel aankomen als je het doorgeeft. Niet dat ik reclame wil maken hoor, wil gewoon zeggen dat ze kennis van zaken heeft  ;D

Dank je wel voor de warme welkom  :-*

Groetjes,

Lottie

Sweetie

Ik heb hier geen edelstenen winkeltje of ik mag steentjes eten op het eind van de maand , ik zou uren kunnen rondlopen , ik heb deze week een nieuwe steen ontdekt , had er nog nooit van gehoord , Auraliet 23
Ken je die ?

Ik had een kleine witte parkiet , heeft eens een kus gegeven aan mijn man tot ik het vel van zijn wang zag uit rekken , ventje had er genoeg van , geen zoenen meer hahaha

Suzy

Eveningstar

Hali Halo!

Dag Lotti!

Welkom bij ons :-) .

Edelstenen... leuk, om ermee bezig te zijn.
En dieren... ja wij hebben 3 fantastische honden  :D .

Liefs,
Eveningstar

Lottie

@ Suzy: herkenbaar dat stenen eten als je een winkel in de buurt hebt  ;D Ja, steen ken ik, ben ik zelf ook al naar op zoek geweest, ik vind hem niet makkelijk, maar als ik het in het winkeltje zeg: gevonden zal hij worden hahaha.

Leuk die anekdote over je parkiet hahaha, zie het zo voor me (beelddenker), kan geloven dat hij geen zoentjes meer mag geven  ;D De grasparkiet die we vroeger thuis hadden heeft mijn vader zo eens in de neus gehad hahaha, hij zit op zijn hand en pa houd zijn hand voor zijn neus, en grasparkiet begint zo te "fruzzelen" aan de snor van mijn vader, en opeens fruzzelde hij aan de neus van mijn vader hahaha. Dat mocht ie ook niet meer sinds  ;D

@ Eveningstar: Hallo hallo en dank je. Dieren zijn altijd leuk en je leert er meer van dan je denkt he :-) Elk dier is leuk in mijn beleving trouwens, heb ook al vanalles gehad, van schorpioen, hamster, cavia, tot katten en honden. Allemaal "projectjes", lelijke naam hoor, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen, beschadigd klinkt ook niet geweldig namelijk. Maar denk wel dat je weet wat ik wil zeggen? Er moet "iets" mis zijn met het dier, al is het slecht verleden, al is het medisch, al is het oud, het maakt niet uit: die diertjes hebben ook recht op een goed leven, en net die diertjes worden meestal aan de kant geschoven... Maar elk diertje is nog altijd leuk hoor  ;)

Vlinder

Hallo lottie,
gezellig,  wees welkom

groet Vlinder

Carla

Welkom op het forum Lottie!

Tarotientje

Dag allemaal,

Ik noem mezelf hier Tarotientje. Ik zeg er maar gelijk eerlijk bij dat ik niet verwacht een heel enthousiaste forumbezoeker te worden. Ik heb nu even vakantie en ben zwanger van mijn eerste kindje vandaar even de ruimte me weer iets meer in de tarot te verdiepen. Maar we hebben zolang uitgekeken naar deze zwangerschap dat die, en straks het kind, mijn volledige aandacht gaat krijgen. Moet het verplicht rustig aan doen en tja dan pak je toch de kaarten er weer bij.
Wens iedereen hier een mooie zomer!

Groetjes Tarotientje

Carla

Hallo Tarotientje,

Welkom hier, ik wens jou ook een mooie zomer en vooral een mooie zwangerschap!

Carla

DroomBode

Welkom Lottie en Tarotientje...

;D

DB

Nishizzle

Hallo,

Ik ben Nicolle en ik ben 35 jaar. Woon met me hondje en 3 katten in Oss.
Ik werk als vrijwilliger op de dierenambulance en dat doe ik met veel plezier.
Verder ben ik hier op ontdekkingsreis en hoop er een veel van te leren en te genieten!!

Carla

Hallo Nishizzle,

Welkom hier! Wat doe je mooi werk  :)

Eveningstar

Goede morgen Nishizzle!

Welkom bij ons allen.

Mooie bezigheid en ik ben ervan overtuigd, dat het heel leerzaam is. Heb zelf een nest puppies gehad en heb daar prachtige ervaringen en inzichten van gehad. Ben er heel dankbaar voor, want die inzichten dragen tot op heden nog een mooi steentje bij in mijn dagdagelijks leven  :D .

Liefs,
Eveningstar

Beluae

Hallo iedereen!

Na enige tijd meelezen op het forum heb ik besloten om me dan toch maar aan te melden  :)
Mijn naam is Anita (a.k.a Beluae), ik ben 27 jaar en woon samen met mijn twee katten.

Het spirituele is iets wat mij al jaren boeit. Tarot, pendelen, (chinese)astrologie... allemaal hartstikke interessant. Maar tarot is iets waar ik het meeste mee bezig ben. Helaas niet altijd even consequent.
Dat is ook een van de redenen waarom ik me heb aangemeld. Om hier meer over te kunnen leren en een beter inzicht te krijgen in de kaarten. Want zoals al eerder door iemand werd vermeld, heb ik ook wel eens moeite met het feit dat een kaart op meerdere manieren vertaald kan worden.

Groetjes!
Beluae

Eveningstar

Welkom!Welkom!Welkom!... neen niet bij de 3 biggetjes! Wel bij ons  :D !

Geniet van het duiden en leggen van de kaarten.

We komen elkaar nog wel tegen in één of ander topic  ;) .

Liefs,
Eveningstar

Beluae

Bedankt voor het welkom heten Eveningstar  :D
En we zullen inderdaad nog wel eens tegen komen op 't forum

Groetjes!