Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Nathalie

 :D welkom en have fun !!  indien er iets is kan je bij heel velen terecht hier! Mits de nodige respect naar elkaar toe natuurlijk.  ben zelf nog niet zo lang hier maar heb al wat warme en sympathieke mensjes ontdekt

:-*

Sweetie

Hallo Lief Kerstkindje ,

Welkom in ons nederig stulpje , voel je goed om met ons je ervaringen te delen !

Ik wil daar wel meer van weten !

Liefs,
Suzy

Eveningstar

Welkom, Kerstkind!

Voel je hier thuis en geniet van het samen zijn  :) .

Liefs,
Eveningstar

heleen

alweer een tijdje geleden dat ik in dit topic op bezoek ben geweest. Allemaal nieuwe namen. Orlana die ons heeft uitgenodigd op mee te gaan wandelen, terwijl ik maar probeer lekker in mijn tuintje in de zon te gaan zitten. Maar Orlana met regelmaat van de klok wandel  (of fiets) ik in verschillende topic's rond. En als ik je tegenkom wandelen we gewoon lekker samen.
Enube (mooie naam) wil graag deel uitmaken van onze huiskamer. Je bent welkom Enube.
en (ik ken het spreekwoord niet meer maar google helpt me), last but not least een heus kerstkindje en dat in eind juni. De wonderen zijn de wereld niet uit, daar heb je helemaal geen cursus bij nodig.

Heleen. ::)

Enube

Dank jullie wel voor alle warme berichten! Ik ben nog aan het lezen en aan het nadenken... Het is goed om hier te zijn  ;D

Groetjes en een fijne week iedereen, Enube

Sweetie

Hallo Enube

Ook een warm welkom van mij !!

Liefs
Suzy

Eva_84

Hey iedereen,

Ik heb net de weg naar dit forum gevonden en wil me bij deze ook eens voorstellen.
Mijn naam is Eva, 28 jaar en single mama van een zoontje van 5. Ik woon in de rand van Brussel, dichtbij de stad maar toch midden in de rustgevende natuur.
Mijn moeder is een spirituele vrouw die al jaren aan lichtwerk doet, en via haar ben ik hiermee in contact gekomen.
Ik werk nu 7 jaar als sociaal werker en gebruik meer en meer mijn spiritualiteit in dit werk, om mensen aan te voelen en met hulp van hierboven op de juiste weg te helpen.
Waar ik me momenteel het beste bij voel is het werken met Engelen en Energie. Daarnaast ben ik al een tijdje bezig met Tarot en Lenormand leggingen, vooral voor mezelf (om te leren) en af en toe voor vrienden. Ik voel me nog vrij onzeker op dit vlak en twijfel regelmatig of ik de leggingen juist interpreteer. Denk dat ik via dit forum veel kan bijleren.

Liefs,
Eva

heleen

goedemorgen Eva. ;D

fijn dat je de weg naar het forum hebt weten te vinden. en ik wens je heel veel plezier toe. Ook hoop ik je snel te zien op de tarot afdeling, en iedere interpretatie die je geeft (is mijn ervaring) is juist, soms wordt hij niet door mensen herkend. Maar als tijd erover heen gaat, blijkt meestal dat interpretatie kloppen. En dat vind ik het mooie van de tarotkaarten. Je trekt ze vandaag en ze hebben meer met gisteren of  met volgende week, de loop in het verhaal. In je leven haal je tijd ook door elkaar. Je herinnert, je droomt en tijd is in beweging. Wat voor vandaag geld hoeft niet meer voor morgen te gelden.

liefs
Heleen.

DroomBode

Welkom Eva,

Wens je veel plezier op het forum...

liefs,
DB

Eveningstar

Welkom, Eva!

Hé dan woon je niet zo beestig ver van me vandaan! Leuk!

Voor de rest ben ik het met wat Heleen je hier zegt, het volledig eens!

Ik zie je wel bij de Tarotafdeling of elders  ;) .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Wekom Eva en kerstkind...

Groetjes Vlinder

Sweetie

Hartelijk welkom Eva.. ik zie je ook graag bij Lenormand  :D

Liefs
Suzy

Carla

Welkom, voor allemaal  :-*

Lottie

Hallo iedereen,

ik ben dus Lottie, ik ben 29 jaar en woon in provincie Zeeland. Het rustige leven samen met mijn vriend en met onze 6 huisdieren (4 poezen, 1 hond, 1 japanse meeuw). Mijn vriend is gelukkig ook spiritueel, dus ik kan mijn "ei" ook bij hem kwijt, ook al heeft hij (wicca) een heel ander geloof dan ik (boeddhist)  ;)

Ik heb grote interesse in het spirituele. Buiten mijn geloofsovertuiging zoek ik op andere vlakken ook en onderzoek ik, en werk ik met pendels, tarot en zulks. Heb ook op vele andere vlakken gezocht en onderzocht, behalve het vlak van geesten oproepen, dat is iets wat ik liever niet riskeer, wegens te weinig ervaring (want je weet nooit zeker wat er al dan niet meekomt) en in de boeken is niet hetzelfde als in de praktijk natuurlijk.

Verder tja, wat verder .... Edelstenen is ook een behoorlijke aanwezigheid in mijn omgeving, ook ben ik zeer geïnteresseerd in japanse en chinese culturen en de mysteries die daar soms ook bijhoren. Is ook terug te vinden in onze inrichting in huis. Verder heb ik een bergje tattoos die voor de nodige spirituele dingen staan en die me doorheen veel tijden hebben geholpen. Zijn daarop uitgezocht en gezet, betekenissen, vertalingen, afbeeldingen en dergelijke. Mooie is: alles vormt een geheel en elk ding is op zichzelf ook een geheel. Net zoals wij mensen, wij zijn uniek op onzelf, zijn ons eigen geheel, en ondanks dat maken we met zijn allen deel uit van een groter geheel  ;)

Ik hoop dat ik jullie hierbij wat wijzer heb kunnen maken over mijn persoontje  :)

Groetjes,

Lottie

Sweetie

Hallo Lottie,
Moet nu denken aan onze Helmut  :P, ik zal waarschijnlijk de enige niet zijn
Hier een heel mooi liedje van onze Lotti

http://www.youtube.com/watch?v=SiQFFOOGzzE

Ik heb eerst eens gaan kijken naar de Japanse meeuw , ik had mij  een grote vogel voorgesteld maar het is een kleiner meeuwtje , heel mooi vogeltje !!

Verder vind ik het mooi , boeddhist en wicca  :) samen in 1   :P

Edelstenen ... ik ben gek van amethyst  prachtige stenen !

Van harte welkom in ons nestje Lottie  :D ;)

Suzy