Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Ricca

Welkom Ra.
Een voorstelbericht naar mijn hart! :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Carla

Welkom Ra, en tot ziens hier op het forum  ;)

Sweetie

Hallo Ra

Ik ben Su
En ik heet u van harte welkom !
Prachtig omschreven hihihihi !

Suzy

Eveningstar

Welkom Ra!

Liefs,
Eveningstar

DroomBode

Hoi Allemaal,

Mijn naam is René (a.k.a Droombode). Ik volg sinds enkele maanden een Tarot-opleiding en zie dit forum dan ook als een goede en welkome ondersteuning voor het geval ik vragen of suggesties mocht hebben.


Hieronder wat steekwoorden die op mij betrekking hebben:

- Tarotist in opleiding
- gek van dromen
- schrijver van fantasieverhalen
- spiritueel geinterreseerd en ontwikkeld (en zich nog steeds verder ontwikkelend)
- introvert/extravert
- gevoelig
- eigenwijs
- mededogend
- kortom; een Mens uit duizenden; een andere Jij...

:-*

Vriendelijke groet,

René






SpiderGoddess

Welkom op het forum René. Waar doe je die opleiding als ik dat vragen mag en met welke deck werk je ?

Groetjes, Spider

Carla


DroomBode

Citaat van: SpiderGoddess op april 28, 2013, 01:07:24 AM
Welkom op het forum René. Waar doe je die opleiding als ik dat vragen mag en met welke deck werk je ?

Groetjes, Spider

Hoi...

Dat mag... ;)

Ik doe me opleiding bij Dienie klepper in Zaandam en werk voor de opleiding met The Raider Waite en na mijn opleiding wil ik verder gaan werken met de Tarot of the Ages... die heeft/verdient toch mijn voorkeur> 8)

DroomBode


Eveningstar

Hallo René,

Van harte welkom in onze kaartenschuit - droomboot  :D .

Liefs,
Eveningstar


Sweetie

Hallo René

Ook ik wens je een hartelijk welkom !

Suzy

Ricca

Welkom René, DroomBode, Mens uit duizenden :)... andere ik... :D
From Ricca with Love

Neentje

Hallo lieve mensen, mijn naam is Nena 26 jaar oud en ben echt super enthousiast dat ik nu lid ben van dit forum. De reden dat ik me ben gaan verdiepen in spiritualiteit is omdat ik een heel roerig verleden heb. Het kwam vaak voor dat ik verkeerd werd begrepen en kon ook mijn emoties niet zo goed plaatsen. Dit komt nog steeds voor maar wel een stuk minder doordat ik ben begonnen met kaarten leggen zo krijg ik een stukje meer inzicht bij het verloop van bepaalde gebeurtenissen en vragen waar ik mee worstel. Echt super vet dat jullie nu je wijsheid met mij kunnen delen en dat ikdaar door mag groeien als persoon, zelf ben ik nog niet zo er ervaren maar hoop dat jullie ook wat aan mij zullen hebben. Een hele dikke knuf en positieve energie toegewenst Neentje,

Eveningstar

Welkom, Neentje - Nena!

Zetel je gerust in onze stulp en voel je thuis  :D .

Liefs,
Eveningstar

Carla

Hallo Neentje,

Leuk dat je meedoet  :-*