Ik zal me ook maar even voorstellen. Dat is wel zo netjes

Ik ben op het web bekent als SpiderGoddess of Black Widow. Dit omdat ik hartstikke gek ben op spinnen. ik ben nu nog 34 zomers jong, maar dat duurt niet lang meer. Ik deel mijn webje (huisje) met mijn vriend, 2 schatten van kinderen, 3 katten, een vogelspin en we hebben een aquarium in wording.
Ik ben al een tijdje bezig met natuurreligie en mijn interesses liggen vooral bij het oude Egypte, runen, tarot, kristallen en edelstenen, numerologie, kruiden en oliƫn. Mijn hobby's zijn ; lezen, (glas) schilderen, tekenen, films kijken, schrijven, websites maken, voor mijn diertjes zorgen, wandelen, zwemmen en nog veel meer.
Ik kwam al vaak spieken op de site en vond het nu maar eens tijd worden om lid te worden van het forum, omdat ik merk dat sommige dingen niet helemaal gaan zoals ik had gehoopt en dat ik daardoor het eigenlijk maar weer laat liggen. En ik hoop dat dit een klein duwtje in mijn rug geeft om toch verder te gaan. En hebben jullie nog vragen dan mogen jullie die altijd stellen, maar of er ook antwoord komt, tja dat ligt aan de vraag

Groetjes, Spider