Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla

Welkom Eveline B.

Wat betreft je vraag, het is een Engelstalig deck, dus je zult moeten zoeken naar "The Housewives tarot", het is trouwens ook te vinden op CatharinaWeb bij de tarot decks onder de "H". Je kunt het (Engelstalige) deck incl handleiding gewoon bij Bol.com bestellen.

Eveningstar

Hallo Eveline,

welkom bij ons.

Het is altijd leuk, om mensen met ervaring in je buurt te hebben   ;) . En andere ogen zien andere andere dingen  :D .

Fijn, dat je je hier voorgesteld hebt.

Liefs,
Eveningstar

virginia0411

Goedemorgen allemaal.
Ben hier nieuw dus kom me even snel voorstellen.
Nou ik ben dus Virginia,ben 34 jaar mama van 2 zonen in van 12 en 1 van 6.
Heb me hier aangemeld,omdat ik het leuk vind om de wijsheid en meningen van andere te lezen,en dan vooral over tarot,zelf heb ik de Rider Waite en Osho kaarten.
Wens jullie allemaal een hele fijne dag.

Carla

Welkom op het forum Virginia!

Eveningstar

Hi Virginia!

Welkom hier en fijn, dat je meedoet.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Eveline en Virginia

Welkom bij ons .

Liefs
Suzy

Audrey

Beste forumleden,

Ik maak hier even een stop om jullie te laten weten dat ik vanaf vandaag regelmatig (is mijn voornemen) mee zal doen met name aan het Lenormand board.

Mijn naam is Audrey, 37 jaar en ik woon in Amsterdam.

Ik wil het bezig zijn met de kaarten weer tot een vast onderdeel van mijn dag maken, en hopelijk dat ik daarbij een leuke wisselwerking zal ervaren met jullie.

Voor nu, een hartelijke groet aan allen.

Audrey

Ronald

Welkom Audrey,

Net als jij ben ik bezig met de kaarten en probeer veel te leren en een dagelijkse routine met de kaarten op te bouwen. Veel succes en laten we elkaar stimuleren in ons streven!

Eveningstar

Dan wens ik jullie allereerst van harte welkom en dan...

heel veel succes bij het kaartleggen en lezen :) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Audrey ,

Van harte welkom in ons midden !!
Ik kijk er al naar uit !

Liefs
Suzy

Carla

Ook van mij een hartelijk welkom Audrey!

Audrey

Hallo allen,

Dank jullie wel!! Dat voelt goed zo een welkomst.

@Ronald: heb je nog niet gelezen bij de Lenormand, dus ik neem aan dat je met de Tarot bezig bent?
Anyway, we gaan er voor!  ;) Maar als het een dagje niet wil, dan zal ik je dat niet kwalijk nemen hoor. :D

Vele plezier op het forum en met je kaarten.

Welterusten aan ieder, moge de zegen van de Here op jullie rusten.

Ronald

Klopt Audrey. Maar ik kijk ook en lees ook veel over de andere systemen. Dus ik ben voorlopig nog veel aan het lezen ...Groetjes

indianangie7

Hallo allemaal.

Ik noem mezelf hier indian angie. En ben een alleenstaande moeder van 2 hele jonge mannetjes. Ook ik hen het nodige in me rugzak zitten en al sinds hele jonge leeftijd zoekende naar antwoorden. Vanaf me pubertijd in een interenaat bekend gemaakt met het spirituele dmv me rare dromen en daar is toen het balletje gaan rollen. Sinds een jaar of 7 geintereseerd in de kaarten. Begonnen met de rider white en toen ook de lenormand. De lenormand hebben me voorkeur en daar hohd ik me het laatste jaar ook veel mee bezig. Alleen kom ik er zelf niet helemaal uit. Ben ik vaak te onzeker, kom ik niet goed bij me gevoel en krijg ik moeilijk grip op dat wat de kaarten me willen zeggen. Ik probeer in balans met mezelf te komen en hoop dat de kaarten ( met jullie hulp) me daarbij kunnen helpen.

Een zoekende indian angie

Liefs en wijsheid toegewenst

Eveningstar

Hallo Indian Angie,

uiteraard welkom hier bij ons clubje  ;) .
We zijn met voldoende... dus een match voor jou is er zeker bij!

Voel je hier thuis en stel gerust je vragen, mochten die er zijn.

Liefs,
Eveningstar