Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Muluc

Dank je Vlinder!

Gezellig forum dit, ik zit helemaal in de "geniet" topic  ;D

warme groet,
Muluc

Ganymede

Allemaal bedankt! Spreek jullie weer bij de topics.....
Groet, G.
;D

miyan

hoi,

mijn forumnaam is Miyan en ik vind kaartleggen heel interessant. Ik vind het apart dat de kaarten heel vaak kloppen en inzicht kunnen geven ook al zit ik momenteel heerlijk in mijn vel :D

In het dagelijkse leven houd ik me veelal bezig met lezen, leuke dingen doen met vrienden en uiteraard met werken. Mijn grootste passies zijn zwemmen, zonnen en dansen!

Leuk topic dit trouwens ;)

Vlinder

Welkom Miyan,

groet Vlinder

Carla

Hoi miyan,

Welkom op het forum!

Ik heb het topic 'we' bij de kaartleggingen verwijderd omdat ik aannam dat dat niet de bedoeling was. Natuurlijk kun je opnieuw een topic openen als je je verhaal duidelijk hebt  ;)

Carla

Sweetie

Hallo Miyan

Welkom in ons midden !
Veel plezier hier

Suzy

Eveningstar

En ik hoor ook bij het "midden" zoals Suzy dit mooi zegt... dus welkom ook van mijnentwege  :D

Liefs,
Eveningstar

miyan

Dank jullie wel!!
@ Carla bedankt voor het verwijderen! Dat topic zo was inderdaad niet de bedoeling!
Ik zie jullie vast bij de topics X

Julia

 :) Hallo Allemaal,

Mijn naam is Julia. En, hoe zal ik het noemen, even terug van weg geweest.

Ik ben een vrouw en een trotse alleenstaande moeder van 43. Nog steeds op zoek naar de zin en onzin des levens, liefst met humor.

Ik kan niets zeggen over mijn aanwezigheid op het forum, dat staat en valt met hoe mijn eigen leven verloopt. Als een onderwerp mij pakt, zal ik zeker reageren in de hoop iets te leren of iets toe te voegen.

Lieve groet, Julia

Sweetie

Wel Julia

Welkom terug dan van u even weggeweest zijnde  :D

Groetjes
Suzy

Carla

Dag lieve Julia,

Welkom terug!  :-*

Ricca

Lieve Juul,

Ooit, we waren allebei zo'n tien jaar jonger, verwelkomde je mij als nieuwkomer op het forum. En nu ben ik dankbaar om jou (terug) te mogen verwelkomen. Van harte welkom terug! :D

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

Eveningstar

Hallo Julia,

graag verwelkom ik je ook . Voel je thuis in ons midden  :D .

Liefs,
Eveningstar

Julia

Dank jullie  :D

Wat vliegt de tijd  ;D

Evelineb

Hallo!!

Mijn naam is Eveline en ik heb al regelmatig op dit forum rondgekeken. Maar had me nog niet voorgesteld. Ik heb een praktijk voor gedragstherapie en persoonlijke ontwikkeling en werk daarin ook met de Tarotkaarten. Ik geef consulten en cursussen. Verder gebruik ik het ook als tool in counseling gesprekken als ze daarvoor openstaan. Mensen praten vaak makkelijker over de kaarten dan over zichzelf  ;)
Tarot is al 20 jaar een hobby van mij. Het begon met een cursus van bijna een jaar. Ik ben ook verschillende decks gaan sparen. Zo kwam ik ook het huisvrouwen tarot tegen. Maar ik kan nergens vinden waar ik hem kopen kan. Weet iemand dat toevallig?

Groetjes, Eveline