Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Sweetie

Wel Arani
Van harte welkom
Geniet ervan

Liefs
Suzy :)

assie63



Welkom Arani, leef je lekker uit op het forum, assie xx

Eveningstar

Hoi Arani,

nog net voor het slapen gaan, wens ik je graag van harte welkom.

Liefs,
Eveningstar

june

Hallo allemaal

Ook ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is June en ben een vrouw van 50 jaar. Ik ben bloemiste van beroep. Ik heb veel intresse in het spirituele en hoop via dit forum wat meer inzicht te krijgen en te lezen hoe anderen het spirituele ervaren. Ik heb Reiki gedaan en een dromenworkshop/ opeiding van 2 jaar Heb wat kennis van kruiden en met name Wicca heeft mijn intresse. Wat mij aan Wicca tegenstaat is, dat waar je er ook over leest
ze het altijd hebben over " een religie" . Ik krijg het daar wat benauwd van. Ik heb verscheidene paranormale vrienden die allemaal zeggen dat ik ook paranormaal ben, dit nog niet echt tot uiting komt omdat ik eerst wat troep uit het verleden moet opruimen. Wat mij wel duidelijk is dat ik "hoog sensitief" ben in de hoogste graad.
Ik ben gek op dieren en sinds mijn man en ik verhuist zijn naar Nieuw Zeeland hebben we wat meer ruimte om ons huis en is mijn dierenschare groter geworden.
Deze site spreekt mij erg aan omdat het duidelijk en vriendelijk is.

Een mooie waarheid vind ik: "Geef mij de moed te veranderen wat ik kan veranderen
Het inzicht te accepteren wat ik niet kan veranderen,
En de wijsheid om het verschil te zien."
- Reinhold Niebuhr.
Dit lijkt mij een mooie afsluiting, groetjes June

Sweetie

Wel lieve June
je hebt het een heel mooi beroep ! dagelijks omgaan met de frisheid van de natuur !
Werken met bloemen , omgaan met dieren en mensen  :)

Heel veel plezier June en hartelijk welkom
Veel liefs

Suzy

Carla

Hartelijk welkom Arani & June.

Liefs,
Carla

Ricca

Van harte welkom Cootje, Astrozoid, Linda, Arani en June! :D

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

angel27

Hallo ik ben angelique en ik ben 26 jaar en moeder van 3 zoons van 6 5 en 1,5. Ik kom uit rotterdam.
Ik ben huisvrouw/moeder. Ik ben al sinds mijn 16de bezig met het spirituele en ook een tijdje wicca.

Bij mijn ouderlijk huis hebben we meerdere geesten in huis waar ook een aantal van zijn vast gelegd en mijn eerste contact daarmee was toen ik 16 was. En contact niet in de zin dat ik er mee kan praten maar dat ik voor het eerst iets voelde en foto's zag. In het begin nogal angstig ervoor geweest nog steeds wel een beetje maar kan het nu relatief goed plaatsen.

Verder kan ik aura's zien alleen heb ik daar nooit in geoefend maar dat zou ik wel willen het is nog allemaal erg vaag zichtbaar en volgens medium zou ik met behulp van een ervaren aura lezer beter kunnen worden.

En ik heb ook last van lucide dromen.


klaproos1945


Carla

Van harte welkom Anquelique!

Eveningstar

Welkom Angelique!

Vandaag nog last van... morgen zie je of ervaar je het als een voordeel ;) :) ...

Liefs,
Eveningstar

happyme

Hi Angelique, ik wens je veel plezier hier op het forum!  :)

Sweetie

Van harte welkom Angelique

Liefs
Suzy

Eef

Hallo allen,

Ik zal me nog even voorstellen. Mijn naam is Eef en ik ben 36 jaar jong. Woon alleen en werk fulltime in de zorg.
Ik ben enorm geinterreseerd in astrologie, bestaan van engelen, paranormale gebeurtenissen, ik spaar heiligenbeelden en aanverwante artikelen. Wandelen, zwemmen, koken, ijshockey, reizen en gewoon gezellig doen vind ik ook leuk.

Groetjes Eef.

heleen

welkom eef en Angelique, heel veel plezier op het forum.

Heleen.