Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Vlinder

Welkom allemaal Cootje, Astrozoid, Purper, Sandra, Yvonne en alle nieuwe leden die ik nog vergeten ben
groetjes Vlinder

Carla

Van harte welkom Cootje!

Sweetie

Hallo Cootje
welkom in ons midden  :)

Suzy

assie63



welkom astrid en cootje, leuk een naamgenoot  ;D veel plezier, assie xx

Eveningstar

Hallo Cootje,

voel je hier thuis en tussen al die kaarten en astrologische metingen ;) .

Liefs,
Eveningstar

Alain

Welkom Cootje,

Veel plezier op het web hier... :D

XXX
;D Binnenpretje ;D

heleen

Hey alain.

Kan je van dat binnenpretje geen buitenpretje maken, dan lachen wij mee. :D

Heleen.

Alain

ja hoor Heleen,
Ik maak er een buitenpretje van...
Ik zie dat de meeste nieuwe leden vrouwelijk zijn  ;D
" nog meer concurentie dus" ;D
Vandaar het binnenpretje :D
xx

Astrozoid

Citaat van: assie63 op juli 25, 2012, 14:23:01 PM


welkom astrid en cootje, leuk een naamgenoot  ;D veel plezier, assie xx

Nice ;-)

lberghoef

Hallo allemaal!

Ik ben linda, 30 jaar en vooral geinteresseerd in astrologie. Ik ga eens op mijn gemak dit forum doorlopen!

Carla

Hallo Linda,

Hartelijk welkom op ons forum.

Eveningstar

Goede morgen, Linda.

Hartelijk welkom!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hoi Linda

Welkom !

Suzy

Alain

Wees welkom Linda, en veel plezier op het C...web.

Groetjes Alain

Arani

Hallo allemaal, 

Graag stel ik me met dit berichtje even voor. Ik ben een vrouw van 36, gezegend met de liefde van een fijne partner en moeder van twee zonen in de basisschoolleeftijd. Daarnaast ben ik dochter van, heb ik een zus en een aantal lieve vriendinnen. Ik werk vrijwel fulltime in een leidinggevende salesfunctie. Van origine ben ik eigenlijk opgeleid als psychologe. Mijn vrije tijd breng ik graag met dierbaren door. Ik hou daarnaast van lezen, koken of wandelen in de natuur.

Mijn interesse in spiriualiteit bestaat al veel langer, het laatste jaar probeer ik me meer te verdiepen in de tarot en de kracht van edelstenen. Catharinaweb heeft me daarin veel kunnen leren. Met name dank aan Ricca en de uitvoerige wijze waarop zij de kaarten één voor één beschrijft.

Door me aan te melden wil ik graag een actievere rol op het forum in nemen. Enerzijds om misschien eens op berichtjes te kunnen reageren, anderzijds om eens hulp te kunnen vragen bij bijv. een tarotlegging of droomduiding waar ik alleen niet uitkom.

Be blessed, Arani.