Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Alain

Welkom aan alle nieuwe leden, ik wens jullie veel genot en leesplezier.
XXX
Alain

Ricca

Van harte welkom, Sandra en Lief. :)
From Ricca with Love

Purper

Hallo!

Ik ben Purper, voorheen Lila maar ik kon niet meer inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord.
De afgelopen tijd las ik vooral mee, maar deelnemen aan het forum is toch leuker.

Liefs Purper

Ricca

Welkom terug, Purper... Lila... dropje van me. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Liv

:) Welkom Sandra, Lief & Purple*

Ik wens jullie veel plezier hier op het forum. :)

Purper

Dankjewel!

Ricca, hoe kom je nou zomaar op "dropje" ?
;D

Ricca

From Ricca with Love

Sweetie

Hoi Lief, Sandra & purper 
Van harte welkom

Suzy

Eveningstar

Goede morgen Purper,

je kent de nest hier al... dus fijn van je om opnieuw mee te doen.

Welkom!

Liefs,
Eveningstar

Astrozoid

Ola! Ook maar even voorstellen dan :)

Laatste tijd veel bezig geweest met (intuïtieve) ontwikkeling. Veel feedback gekregen over mijn gids de afgelopen tijd en wat ik daar zoal mee zou kunnen doen. Tarot is voor mij ideaal, omdat ik erg visueel ben ingesteld. De symboliek helpt mij zaken sneller onder woorden te brengen.

Ik wil deze eigenschap graag verder ontwikkelen en hoop op deze manier wat mensen te mogen ontmoeten waarmee ik kan 'oefenen'.

Ciao!
Astrid

Carla

Van harte welkom Astrozoid!

Eveningstar

Hoi Astrid,

Welkom! Geniet van de kaarten en het samen zijn hier ;) .

Liefs,
Eveningstar

Alain

Van harte welkom Astrid... en ik wens je veel plezier op catharinaweb
XX
Alain

Sweetie

hallo en welkom Astrid
Liefs
Suzy

Cootje8

Hallo allemaal,

Ik kwam hier terecht door het onderwerp 'gedachtenkracht' en omdat dit me zo nieuwsgierig heeft gemaakt heb ik besloten om me aan te melden.
Ik kom uit Brabant en woon samen met mijn man en 2 kindjes. Ik werk in de jeugdhulpverlening.
Zingen (in een band) was lang mijn grootste passie, maar sinds de komst van de 2 kleintjes is dit op de achtergrond geraakt en heb ik eigenlijk geen hobbies meer.  ;) Nee hoor, ik zing nog steeds maar dan kinderliedjes...
Tot op het forum!

groetjes Cootje