Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Sweetie

Hallo Snoopy Welkom
Groetjes suzy :)

Vlinder

Ook welkom van mij snoopy, ben hier zelf nog maar kort :)

martine

hallo,iedereen op dit forum;
ik ben hier nieuw,en wil me dus even voorstellen.
ik ben martine 46jaar en tweeling van horoscoop.
ik kom uit aalst (belgie)en ben werkzaam in de privé sector als operator.het paranormale vindt ik zeer boeiend en ben zo op deze site beland,en wil er graag meer over te weten komen.
ben momenteel een alleenstaande vrouw zonder kindjes.
verder hoop ik hier nieuwe mensen te ontmoeten en ook veel bij te leren,ben echt een beginneling.
vriendelijke groetjes van mij voor iedereen.

kreeft

hoiMartine,
welkom,  :D
uit Aalst,  :o , dat is 9km van waar ik woon  :P Denderleeuw
toeval hé  :)
grtj

Carla

Van harte welkom Martine  :)

Carla

October

Hoi!
Even voorstellen, want nieuw hier. Jongeman, eind dertig, noemt zich hier October, en dat niet voor niets. Typische weegschaal. Al jarenlang bezig met tarot, weliswaar met grote intervallen waarin ik er niet naar omkeek. Vaak spreken de kaarten direct tot me, maar evenzovaak ook niet, hoewel met regelmaat dan achteraf de zaken toch op zijn plaats blijken te vallen. Curieus, hoe dat kan gaan. Hoop hier nieuwe inzichten op te doen, te leren, om hulp te durven vragen en te delen. Ik hou dit berichtje vanwege het publieke karakter van het web expres oppervlakkig maar ben altijd graag bereid tot delen via een pb'tje. Leuk om hier te zijn; er ligt hier een schat aan kennis om aangeboord te worden.

heleen

hallo Martine en October.

Welkom op het forum.

groetjes
Heleen

Carla

Hallo October, hartelijk welkom!

October


cathy

Welkom iedereen.

Cathy (die het  altijd leuk vindt als er weer mensen bijkomen, maar te weinig  tijd heeft omdat allemaal
                 in de gaten te houden)

Eveningstar

Aha... nieuwe "gezichten" ... Leuk!

Allen een hartelijk welkom en veel plezier op het forum!

Liefs,
Eveningstar

Ricca

Welkom Martine en October! :D
From Ricca with Love

Sweetie

Hallo fijn om erbij te komen Martine en october
Liefs Suzy

nunu

Hallo allemaal,

Ik lees veel hier al een hele tijd lang en vandaag dacht ik het word nu tijd om met deze mensen nu echt te communiseren. Ik heb vele wijze teksten, verhalen, gedichten etc gelezen hier in tijden dat ik het erg moeilijk had gehad en het heeft mij heel vaak geholpen om verlichting te zien in donkere tijden. Ik ben zelf hsp en heb daar erg veel moeite mee en ben daardoor niet echt bepaald iemand die contacten maakt zo gauw!. Wel volg ik een traject op dit moment die mij daarin ook heel erg steunen zoals jullie het hier doen, en ik hoop dat ik dat met jullie hier veel meer kan doen.
Ik heb vaak voorgevoelens en probeer vaak op gevoel een tarot te interpreteren en of lenormand maar ik doe er zelf niets mee in mijn dagelijkse leven eerlijk gezegd, ik voel mij er wel door aangetrokken vaak moet ik zeggen. Ik ben dus echt helemaal nieuw hierin.

Ik hoop nog lang jullie ervaringen te mogen lezen!

Groetjes,
Nunu

Carla

Hallo Nunu,

Van harte welkom!